Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hellboy
Příspěvky: 40
Registrován: úte čer 23, 2009 1:28 pm

Příspěvek

díky
stř zář 08, 2010 12:34 am

Uživatelský avatar
Lukasecek13
pravé světlo
Příspěvky: 2186
Registrován: úte bře 20, 2007 7:32 pm
Bydliště: Česká Skalice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tu dva ze včera také :)
Obrázek
DAF 95.430XF SC - 2001 + Schmitz - 2000 Současné
Volvo FH12 420 Globetrotter - 2001 + Kögel - 2004 bývalé

Scania 124L 360 CP19N - 1998 + Schmitz - 2000 Bývalé
pát říj 29, 2010 11:45 am

antonin syrovy ml.
Příspěvky: 629
Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
Bydliště: Loučná nad Desnou

Příspěvek

Axor Valnik
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
čtv lis 18, 2010 10:10 pm

ned lis 28, 2010 5:14 pm

HomoFaber
Příspěvky: 383
Registrován: sob led 24, 2009 10:18 pm

Příspěvek

Axor 1840 s cisternou Kasag, Flamol, Balsthal, CH, 5.8.2009.
Trochu uchylne, namalovat si plamene na cisternu, nie?

Obrázek

Axor s mrazakom Gray-Adams, Sainsbury, Peterborough Services, GB, 22.4.2010

Obrázek
pon pro 13, 2010 10:48 pm

Uživatelský avatar
STOCK
Příspěvky: 76
Registrován: čtv úno 03, 2011 12:52 am
Bydliště: Bristol, rodák z Karviné

Ještě pár Axorů

Příspěvek

Zdravím všechny z GB. Posílám pár náhledů z práce. Jezdím s těmi úžasy druhý měsíc (Sainsbury,Bristol depot) a pokud můžu srovnávat s DAFem CF se kterým jsem tady jezdil před tím dva roky, tak co se týče jízdních vlastností si myslím, že DAF CF má navrh.


Obrázek Obrázek Obrázek
pát úno 04, 2011 7:52 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Nojo,ale vzhledově je Axor na jedničku,to CFko mi připadá jako takový nedoděl,nevím jak ty novější,ale ty starý CFka byly jen předělaná okleštěná 95ka :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon úno 07, 2011 8:35 am

Uživatelský avatar
STOCK
Příspěvky: 76
Registrován: čtv úno 03, 2011 12:52 am
Bydliště: Bristol, rodák z Karviné

hrušky a jablka

Příspěvek

Je to o výbavě. Jel jsem jednu šichtu s "neokleštěným" Actrosem a po šichtě jsem práskl dveřmi a byl rád, že je po ní. A to samé s DAFem ale v opačném gardu. To nejde porovnávat Axor-Actros a CF-XF Ale pokud vezmeš stejnou třídu a stejnou výbavu, tak mám dojem, že DAF je dál. Už jen prostřední náprava co se nenatáčí u Actrosu mě udivila.
pon úno 07, 2011 9:43 am

Uživatelský avatar
STOCK
Příspěvky: 76
Registrován: čtv úno 03, 2011 12:52 am
Bydliště: Bristol, rodák z Karviné

oprava

Příspěvek

...ta náprava na tvrdo je u Axoru. U Actrosu jsem měl jen dvě nápravy.
pon úno 07, 2011 9:46 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Natáčecí náprava bude stát víc peněz, podle mě, ale vědět to bude Safky.
BES - běs
pon úno 07, 2011 12:32 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Varianty s pevným Pusherem (6x2/2), vždycky jsou zvedací - Daf CF85 a XF105 typ FTP (4,5 tunový Hendricson, kola 17,5 palce)
Iveco neumí
MAN má 2 varianty: TGS a TGX 24 FPLS (5,5 tunový Hendricson, kola 19,5 palce) a 26 FPLS (8 tunová náprava MAN)
Mercedes má 2 varianty Axor a Actros 24 (4,5 tunový Hendricson, kola 17,5 palce) a pro UK a Irsko existuje Axor 25 (7,1 tunová náprava Mercedes?)
Renault Premium Route a Magnum 26 (7,5 tunová náprava Volvo/Renault?)
Scania 26 (7,5 tunová náprava)
Volvo FM a FH (7,5 tunová náprava Volvo)
Natáčecí tlačená náprava (6x2/4): Daf CF 85 a XF105 FTG (7,5 tunová DAF náprava se zvedáním)
Iveco Stralis AD a AS 440 TXP (6,7 tunová náprava Iveco, zvedání za příplatek)
MAN TGS a TGX 26 FVLS (8 tunová náprava MAN, zvedání za příplatek)
Mercedes Actros 25 LS (7,5 tunová náprava Mercedes, zvedání za příplatek)
Renault neumí
Scania (7,5 tunová náprava Scania se zvedáním)
Volvo FM a FH (7,5 tunová náprava Volvo se zvedáním).
Obecně lze říct, že pevný Pusher je levnější, spolehlivější, lehčí, víc žere gumy je vhodný hlavně na dálkovou dopravu (převážně po dálnici, např. kontejnery)
Natáčecí tlačená náprava je těžší, dražší, komplikovanější, nežere gumy, má menší světlovou výšku a vhodná je hlavně na rozvoz (rozvoz PHM na čerpačky, těžká distribuce...)
My máme sklápěčku, která je předělaná z Mana TGA 26.350 6x2/2 FPLS, 300 Tkm, 4 roky, bez problémů, žere gumy (ale dá se to)
P.S.: Pár foto: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=135
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=150
Tatra + MAN = Superstroj!
pon úno 07, 2011 6:58 pm

Denny
Příspěvky: 549
Registrován: stř led 20, 2010 10:45 pm
Bydliště: Turnov

Příspěvek

Jeden docela fešák dneska ve škole
Obrázek Obrázek :wink:
stř úno 09, 2011 5:22 pm

HomoFaber
Příspěvky: 383
Registrován: sob led 24, 2009 10:18 pm

Příspěvek

MB Axor 1840, Frikus, Bayerische Wald Autohof, A3, DE, 5.1.2011

Obrázek
stř úno 16, 2011 10:44 pm

automobilie
Příspěvky: 59
Registrován: čtv lis 12, 2009 10:31 am
Bydliště: Vyškov

Příspěvek

New kousek Mercedes Benz4x4+hák CSAO+ruka PM :bigups: Obrázek Obrázek Obrázek
úte bře 01, 2011 12:28 pm

Ofca
Příspěvky: 1021
Registrován: ned lis 21, 2010 8:01 pm
Bydliště: Ludgeřovice/Ostrava

Příspěvek

muj kočar
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
pon dub 04, 2011 3:49 pm

Odpovědět

Zpět na „MERCEDES - BENZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti