Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Myslíš ten věnec na bubnu to se v tom vymačkavají plošky když se to netočí nebo co. tomu se až nechce věřit když si vemeš ten váhový rozdíl plného a prázdného bubnu. A jak je to řešený se změnou průtoku hydrauliky podle otaček motoru za jízdy to je tam nějaky hydr. regulátor nebo jak.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Ano přesně ten věnec myslím,plošky se tam vymačkají když netočíš a při rázech od podvozku dochází k poskakování bubnu, ono to okem nevidíš ale paseku to nadělá pěknou.Automatický regulátor tam neni,protože při nakládání,ředění,nebo samotném vysypání si motorem pomáháš k rychlejšímu otáčení bubnu.
/čekam kdo příjde stím že to sem nepatří /
/čekam kdo příjde stím že to sem nepatří /
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
ako to je
tak prebiehol nejaky ten cas od posledneho prispevku,tak chcem sa opytat ako sa osvecelo turbo v Tatra T2?-kach?oplati sa to davat?lebo som tu cital aj kladne aj zaporne ohlasi na turbo v tatre.oplaty sa to tam montovat na vyklapacku(jazdiacu aj v terene aj po cestach?diky za info
takhle by to pak mělo vypadat
http://www.postimage.org/image.php?v=aVK5Wl9&code=2
http://www.postimage.org/image.php?v=gxnDfP0&code=2
http://www.postimage.org/image.php?v=aVK5Wl9&code=2
http://www.postimage.org/image.php?v=gxnDfP0&code=2
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
talas-n re:
tak chcel som vediet ze ako sa to osvecelo,lebo fotrik zistoval v krimexe//oficialny diler tatra//ze uz do tych T2 sada dat turbo rat sa tam zmesti lebo taqm je viac miesta pod kabinou ci co,len sam v krimexe vravel.ze niektory na tom moc nepojazdili,ale zas iny si to nevedia vynachvalit.....tak ze akak je realita?????Za ten motor v turbu 200papírků Wink
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Turbo T2
Jo, někdo je spokojenej, jinej nadává, zaleží kde a jak auto jezdí, jestli jedeš na solo a vetšinou po silnici, tak jo. Pokud ovšem máš rychlý sestup. Jinak ten motor přetáčíš, když jedeš s klasikou T2 80km/h a máš 2000-2100 otáček tak s turbem bys musel jezdit pomalej, nebo předělat sestup za rychlejší. Kámoš to má na T2 předělaný i se sestupem a musí dávat sakra pozor na teplotu, aby se moc nepřehříl - jezdí v soupravě. Takže asi fakt záleží do jakých podmínek to je - na hodinovku pod bagrem ti to zato nestojí, pokud bys lítal na solo po silnici a chtěl nízkou spotřebu tak to bych bral, ovšem zas, jestli za to stojí dát tolik prachů do starýho auta. Toť můj názor.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
besttracker:pochybuju že maT2 víc místa pod kabinou,ale i tak u přestavěných 10V vychází turbo za kabinu takže žádný zasah není potřeba,jiná věc by byla s montáží intercooleru tam by se tunel musel zvedout.
Leoš:kolega který to montoval tam rychlý sestup nemá,ale zatím to maximálně chválí ale na nějaké závěry je brzo.Motor pracuje v úplně jiných otáčkách než atm.takže i úspora paliva by měla jít znát i když zatím se to tak nejeví,a s tou teplotou uvidíme v létě až začnou vedra+všechny stavby na kopci+zatížení hydra
Leoš:kolega který to montoval tam rychlý sestup nemá,ale zatím to maximálně chválí ale na nějaké závěry je brzo.Motor pracuje v úplně jiných otáčkách než atm.takže i úspora paliva by měla jít znát i když zatím se to tak nejeví,a s tou teplotou uvidíme v létě až začnou vedra+všechny stavby na kopci+zatížení hydra
Je to asi 5 roků co jedna firma z Pohořelic provádějící generálky namontovala turba na několik 815 podotykám že na zgenerálkované motory. Po Brně se jich pohybovalo asi 6 a když u dvou praskla klika z těch ostatních ty turba majitelé radši dobrovolně odstranili. Tak asi tak nějak jsem to slyšel.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
No já taky. Tak zas když to vemu technicky tak ten motor je dělanej jako atmosférickej takže má k tomu uspůsobený všechny části. Když se dá turbo do jakýhokoliv atmosférickýho motoru tak se sníží jeho životnost. Pak záleží na tom jak se s tim zachází. Krasně je to vidět na truck trialu. Tatry 813 co maj turba tak choděj skvěle a jsou nadupaný ale taky jedou naplno maximálně 3 minuty (buď vyjedou a nebo je vyrazej ze sekce). Jenže když jely rally tak jezdily 2 hodiny po rozbahněnym tankodromu plnou palbu a najednou jim začal jít modrej kouř od motoru a začaly dodejchávat a to některý měly pomocný chadiče oleje. Pak byli radi ža už je konec.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: nero a 2 hosti