nevíte někdo jestli mají všechny A31 stejná pera? mě jedno prasklo,tak jsem tam hodil jiný se stejným počtem listů a je nižší.
a nezkoušel nekdo třeba rozhodit pera a vrazit tam jeden plát navíc?
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
A31 zadní pera
2x Nissan atleon 210
Pera jsou stejný, problém je ve výrobci. Ne každej tam dá takový železo, jak má. Dobrá zkušenost je s perama z hanáckých železáren prostějov, vydržely hodně dlouho i na kontejnerkách, kde dostávají dost na prdel. Víc listů by teoreticky dát šlo, třmeny se dají koupit v různých délkách, ale středovej šroub je jenom jedna velikost, ten by sis musel udělat.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
List se normálně přidává.U nás to hojně používají řezníci a zelináři,nebo na sklopky.Je fakt že prázdný je to "trochu" tvrdší ale pokud to jezdí často
naložený a vozíš víc jak 3t,tak to má smysl to tam dát.Pokud by jsi chtěl,tak takhle upravený pera (2ks) mám asi i s třmenama a klidně se jich zbavím.
naložený a vozíš víc jak 3t,tak to má smysl to tam dát.Pokud by jsi chtěl,tak takhle upravený pera (2ks) mám asi i s třmenama a klidně se jich zbavím.
tak jsem kamošovi na kontejnerovou avii přidal jeden list navíc,a ted si nemuže stěžovat.chce to jedno pero rozebrat a vzít ty nejdelší listy,říznout je u toho zatočení aby se dali vložit pod ty horní dva a zbytek,pak už stačí jen ty starý rozhodit,ale na zpětnou montáž je potřeba aspon tři svěrky aby se ty listy nechali stáhnout k sobě a dali se sešroubovat středovím šroubem,pak je taky třeba sehnat delší třmeny k nápravě stačí jen o sílu listu.celé je to potřeba dělat mimo auto
2x Nissan atleon 210
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů