Chlapci chce to trošku ubrat na fantasii. Aby se dodnes vyráběly osobní Tatry tak by musely nastat tyto podmínky:
1. Minimálně od T613-1 by se musely exportovat na Západ. V sedmdesátých a osmdesátých letech nebyl ještě tak trh ovlivňován "image" značky. A Tatra na to výkony a design měla, stačilo dodělat interiér. Proč se tomu tak nedělo je mi záhadou.
2. Pokud by byla dodržena podmínka č.1, musela by Tatra také držet krok s konkurencí. To znamená mít koncem let osmdesátých ABS a Airbagy. Rovněž větší výběr motorů (a automat, ale ten už měla T613K)
3. T625 by musela mít velký prodejní a vývojový potenciál.
4. Tatra by se musela prodat strategickému partnerovi jako Škoda VW. A tento bod by se nikdy nestal bez bodů 1 až 3.
Takže jediné co Tatře zbývá (beru v potaz optimistický vývoj v ní): koupit výrobní linku odcházející modelové řady od zavedeného výrobce (např. Pajero, L200, Navaro, Pathfinder) nebo se domluvit s jiným výrobcem, jehož jméno a země původu budí v zemích EU nedůvěru (Ruské a indické automobilky).
Takže jediná aspoň trošku reálné rozšíření výroby je odkoupení výroby tramvají od DP Ostrava, když je furt chce pan primátor oddělit od DPO a následně je prodat. A zase vidět tramvaje Tatra .. to by šlo, ne?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)