Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Ještě, že máme tu Lízu, asi po dlouholetém tatrováctví přehodním svůj vztah k nákladním automobilům a prohodím první dvě místa v oblíbenosti značek, Lízínko jedem...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
tzv: Já byl vždycky o trošku větší LIAZák, protože jsem si jako malej kluk přečetl knížku od pánů Fencla a Hlaváčka aměl jsem prostě radši LIAZ. Bohužel v době, kdy jsem začal DAKAR ve velkém sledovat už tovární tým neexistoval a LIAZ se na Rally vyskytoval vzácně a bez valných úspěchů. Tak jsem logicky „přešel“ k TATŘE a od doby, kdy se LIAZ na DAKAR vrátil to mam 50 na 50
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Já jen k Dakaru jako takovému.... Dakar byl původně vytrvalostní závod, něco jak motorkáři bez asistence co mají jen jednu bednu s absolutně vším a jen na to můžou spoléhat. omezování výkonu atd je podle mého zbytečné, podle mě by stačila jediná věc - vrátit se ke kořenům a tedy k vytrvalosti. A jak na to? Zákaz výměny základních dílů v servisech, nápravy, převodovky, motory atd by dostaly pečeť, tým by mohl díl vyměnit maximálně jednou a pokud by ho chtěl vyměnit vícekrát, následovala by časová penalizace.
Hmmm, tak potvrzeno - sportovní "pohřeb" dalšího českého bojovníka na Dakaru, Macháček odstoupil.
http://www.kmracing.cz/cz/aktualita.php ... uality=238
http://www.kmracing.cz/cz/aktualita.php ... uality=238
Tím je to ještě větší škoda, že se automobilka Liaz neudržela a zkrachovala. Je to takový paradox. Netuším, jestli v nějaké jiné soutěži na takové či podobné úrovni jezdí auto (moto) značky, která již spoustu let neexistuje. Snad jen ve veteránech. Každým rokem čekám tu smutnou zprávu, že LIAZ se již na Dakaru neobjeví, ale zatím jsem vždy potěšen, že se nakonec ve startovní listině objeví. LIAZ má moje obrovské sympatie a chci ho vidět i na příštím Dakaru. LIAZ je díky Dakaru moje srdcová záležitost. Velká škoda jeho výrobního konce, jak rád bych potkával nová auta této značky na silnicích. Takže dakarská Lízo, VYDRŽ!!!
Já myslím, že současný LIAZ Macíka je na tom moc dobře a tak bychom ho měli vidět i v dalších letech (pokud se nenajde automobilka, která by podpořila další vývoj vozu). Navíc stojí druhý LIAZ u Marka Spáčila, který je na podobné úrovni a tak se třeba můžeme dočkat 2 Liazů v závodě. Uvidíme co přinese čas, ale bylo by to pěkný.
Danies: A to já zas právě čekám každý rok zprávu jestli pojede jen 1 Líza od MM nebo jestli vypraví 2, potažmo jestli někdo osedlá Spáčilovku. LIAZ prostě i po těch mnoha letech ukazuje, že i v dnešní době má na nejlepší. Předloni MS 7.místo, dokud ho nezastavilo ložisko, MM loni bandorová medaile a VV letos nakukuje do desítky(to je prostě bomba na nováčka, největší uznání). Je jen škoda, že z tyhle reklamy nemůže nikdo profitovat.
Škoda, že když se tenkrát Míra Zapletal rozhodoval jaký auto, že nešel do Lízy(Tatrovky), v jejich designu by vypadala Tatra dle mě hodně luxusně(Líza samozřejmě taky). Vím že tenkrát chtěl vůz již z továrny v závodní specifikaci, takže cestou nejmenšího odporu. Ale možná námět pro Oldu a ostatní zkušenější, nezkusil by jste udělat např. TERRNo v barvách Offroadsportu? I třeba asistenci pouze
Jinak k ty diskuzi co je lepší
Tatra je jako manželka(na věky), kdežto LIAZka je u mě milenka. Každá má nějakej svůj plus.
Škoda, že když se tenkrát Míra Zapletal rozhodoval jaký auto, že nešel do Lízy(Tatrovky), v jejich designu by vypadala Tatra dle mě hodně luxusně(Líza samozřejmě taky). Vím že tenkrát chtěl vůz již z továrny v závodní specifikaci, takže cestou nejmenšího odporu. Ale možná námět pro Oldu a ostatní zkušenější, nezkusil by jste udělat např. TERRNo v barvách Offroadsportu? I třeba asistenci pouze
Jinak k ty diskuzi co je lepší
Tatra je jako manželka(na věky), kdežto LIAZka je u mě milenka. Každá má nějakej svůj plus.
České vozy do celého světa !
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů