Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
johnyyjohn
Příspěvky: 34
Registrován: pát zář 17, 2010 7:23 pm
Bydliště: Ostrava

měch

Příspěvek

Kolegové, poraďte mi jak vyřadit prasklej měch u návěsu, abych mohl dojet do servisu.
úte úno 22, 2011 10:33 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Zablendovat přívod vzduchu do toho měchu,stačí zalomit hadici a stáhnout drátem...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte úno 22, 2011 10:38 pm

johnyyjohn
Příspěvky: 34
Registrován: pát zář 17, 2010 7:23 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Díky. Snad to pomůže. Bouchlo kolo na zvedačce a prorazilo ten měch
Naposledy upravil(a) johnyyjohn dne pon kvě 02, 2011 11:26 am, celkem upraveno 1 x.
úte úno 22, 2011 10:43 pm

Kony15
Příspěvky: 425
Registrován: pát úno 20, 2009 8:15 pm

Příspěvek

to vyměn na místě, je to určitě lepší způsob, trvá to chvíli ,, ja to dělal zrovna ve středu :D
ned úno 27, 2011 5:32 pm

Uživatelský avatar
Pegos
Příspěvky: 950
Registrován: pát bře 14, 2008 9:21 pm
Bydliště: liberecko

Příspěvek

Ono né každý vozí měch sebou jinak odmontuj hadici a dej tam cent tuším že se tam akorát vejde.
ned úno 27, 2011 6:06 pm

Kony15
Příspěvky: 425
Registrován: pát úno 20, 2009 8:15 pm

Příspěvek

ja měch sebou neměl ja na něj do pulnoci čekal, (to byla akce zase) :lol: jinak tu hadicu stačí zalomit ale naložený je třeba stejnak vyměnit,
přiložím dotaz: jak zvedat naložený auto? mužu vubec plně naložený auto nebo vlek případně návěs na měchach zvednout uplně na maximum? a na jak dlouho? nějake obecna pravidla? já zved tandem solo 6x2 magnum naloženo 13tun na maximum a pul hodiny dobrý a pak zničeho nic prask.....
stř bře 02, 2011 11:14 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Ono nejsem odborník, ale pokud jsou měchy v pořádku, tak můžeš auto zvednout jak vysoko chceš, je pravda že je asi namáhaný poněkud jinak než při běžné jízdě, ale vydržet by měl, pokud má měch střelit, tak střelí klidně i na prázdném autě :lol: my jsme vyložili celý návěs a pak najednou rana jak z děla :lol:

A k tomu zalomení hadice.... když nám střelil měch na návěsu s naloženýma 25tunama tak to bylo taky zajímavé, ušly všechny 3 vlnovce na jedné straně ale nějaké zalomení hadice by nepomohlo z toho důvodu, že hadice vedla přes ty Tčka k dalším vakům, ty bych musel propojit.... ale těch 100m co nám zbývalo do cíle se dojet dalo, navíc žádný vzduch neunikal, protože to držely vaky na druhé straně :-)
čtv bře 03, 2011 12:00 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Naopak bych řekl, že na místě plně nafouknutej měch trpí míň, než ten za jízdy.
BES - běs
čtv bře 03, 2011 12:09 am

LoKyStar
Příspěvky: 141
Registrován: pon led 04, 2010 7:46 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

Když to zvedneš a necháš to přepnutý na zvedání a nedáš to v nejvyšší poloze do polohy stop, tak tam někdy jde pořád vzduch a proto může ten měch v poloze nahoru bouchnout 8)
čtv bře 03, 2011 2:13 pm

Ma'a Nonu
Příspěvky: 668
Registrován: pát črc 03, 2009 7:46 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

Přesně, měchy se furt plní, až ten nejslabší bouchne. Na dojezd místo měchu stačí dřevěnej špalek, zbytek propruží guma. Ujel jsem takhle se špalkem na poslední nápravě asi 2000 km, naloženej. A vydrželo to. Parťák takhle dojel i se dvěma špalky, na druhé a třetí nápravě...
čtv bře 03, 2011 9:59 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů