Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Zamčeno
Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Příspěvek

Vladimir Cagin si pred par dnami zlomil ruku. Pri PR-akcii pre zurnalistov absolvoval tvrdsi skok a zranenie je jeho nasledkom..
úte bře 15, 2011 1:02 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Lepší ruka než záda, ikdyž samozřejmě každý úraz je nepříjemný.
úte bře 15, 2011 2:27 pm

lepox
Příspěvky: 31
Registrován: stř zář 16, 2009 4:42 pm
Bydliště: Hradec Kralové

Příspěvek

Jen jestli v tom nemá co dočinění vodka.
stř bře 16, 2011 8:01 am

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Bylo to na prezentační akci pro novináře nebo hosty, ve sněhu, s vítězným dakarským autem. Stalo se to po skoku, asi se udeřil o volnt nebo se mu zvrtlo řízení a udeřila ho příčka volantu. Ještě se fotili a pak už mu volali sanitku, v nemocnici zjistili, že jde o zlomeninu horšího charakteru a šel rovnou na operaci. Po ní už se bude zotavovat doma a čeká ho nějaká státnická akce, už si nepamatuju jaká...
stř bře 16, 2011 8:14 am

Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Příspěvek

Dakar 2012 nebude mat start v BA, ale v Mar del Plata (400 km juzne od BA).
sob bře 19, 2011 9:51 am

Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Příspěvek

Martin van den Brink sa na dakar 2012 vrati este s Ginafom. Posledny krat. Potom uz pripravuje na Dakar 2013 vramci noveho tovarenskeho teamu Mercedes-Benz Deutschland uplne novy kamion!
úte bře 22, 2011 8:37 am

Pitris
Příspěvky: 694
Registrován: pát kvě 16, 2008 9:17 pm

Příspěvek

Toární tým Mercedes-Benz? Páni, no jestli se ještě vrátí Daf, tak to bude nejnadupanější kategorie na Dakaru.
úte bře 22, 2011 10:12 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

To jsem zvědavý, jestli to bude Zetros. Konkurence se nám stále zostřuje a to je dobře. Jen houšť a větší kapky. :)
úte bře 22, 2011 2:02 pm

filip 90
Příspěvky: 6369
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hm to jsou zprávy!! :shock: To jsem taky docela zvědavej co to bude doufám že Zetros ne!! To už by bylo přečumákováno. Takovej Actros black edition s V8 to by bylo něco.
Filip Nikl
úte bře 22, 2011 3:13 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

"Přečumákování" bych se rozhodně neobával v nejbližších letech... :D Ikdyž já bych to viděl rád do budoucna, je to návrat ke klasice. A proč třeba nezažít éru kapotek? Dávám tomu zelenou! Ovšem teprve se ukáže, zda-li je to opravdu revoluční řešení, které posune techniku zase o kousek dál... Jinak vstup továrního týmu vítám, uvidíme, jak se to bude vyvíjet. Přeci jen to asi bude chtít určitý čas. 8)
Obrázek
úte bře 22, 2011 6:24 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1498
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek

Ten Zetros nevypadá špatně :-) http://www.youtube.com/watch?v=UGtqbwYwAUI
stř bře 23, 2011 8:27 am

Uživatelský avatar
Timy
Příspěvky: 2211
Registrován: stř lis 26, 2008 6:04 pm
Bydliště: Gottwaldov

Příspěvek

trojcípá mafie na Dakaru? :savle: :savle: :savle: To se zřejmě dočkáme "neuvěřitelných" výkonů.

V roce 1990 bojoval jezdec Liazu, František Vojtíšek, v EP tahačů o titul mistra Evropy. V jednom ze závodů jel po rovině rychlostí 159 km/h a začal ho předjíždět Axel Hegmann jedoucí s polotovárním Mercedesem. Na konci závodu byl Vojtíšek diskvalifikován za údajné překročení maximální povolené rychlosti, právě v momentě, kdy ho předjížděl Hegmann. Nejtragikomičtější na celé té historii je, že Hegmann diskvalifikován nebyl, přesto že zákonitě musel jet vyšší rychlostí než Vojtíšek, jinak by ho přece nepředjel... Tak to jen na ukázku, jak dokáží páni od Mercedesu měnit fyzikální zákony. Mluvit o tom co se dělo v sezonách 1997, 1998 a 1999, kdy o titul bojovali Lenz (Mercedes), Vojtíšek (Liaz) a Koloc (Praga, Sisu) mi přijde trochu zbytečné a zdlouhavé... Jen pro nastínění: naši jezdci v případě, že v některém ze závodů v těchto sezonách ohrožovali pozici Lenze, byli diskvalifikováni pro nadměrnou kouřivost motoru, pro překračování maximální povolené rychlosti, pro nesprávnou hmotnost vozu, pro nebezpečnou jízdu atd.

Tak se těším až Mercedes vyrukuje s podobnou taktikou na Dakaru. Na Kamazy budeme ještě vzpomínat v dobrém.
!LIAZ 4life!
stř bře 23, 2011 12:45 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Nemaloval bych čerta na zeď, Mercedes je možnou hudbou budoucnosti a kdopak ví, co bude za dva roky, co se komu podaří a nepodaří. V té době byl vliv továren na dění v truck racingu dost přímý, ale neuváděl bych ho jako příklad. Ono to tak bylo po interpretaci českými účastníky, kteří se rádi stavějí do role obětních beránků, čímž nezpochybňuju to, že se tam za nitě asi tahalo. Ale nebyli jsme u toho a dakar 2013 bude až za dva roky. O Kolocovi bych raději v téhle souvislosti vůbec nemluvil -- vývoj dalších událostí ukázal celkem jasně. Bavil jsem se o tom případu s lidmi, kteří se v truck racingu pohybovali tou dobou -- na to jeho technické řešení byl 6 cm silný fascikl důkazních dokumentů. Metody, jakými Koloc vládl, zacházely opravdu za hranice, i když musím uznat, že měl obrovský smysl pro nacházení nových vizí a výzev a jejich dosahování. I přesto obrovsky obdivuju Buggyru i tah na branku s jakou ji svého času Koloc někam dovedl i to, jak si Buggyra dneska počíná a vystupuje, zajímavý marketingový koncept, a nutno říci, že fungující. Ale všeho dosahovat za každou cenu, to se nemá. Ať je v tom Mercedes nebo kdokoli jiný. Myslím si, že poměry v truck racingu jsou dnes zdravější, o těch zákulisních tazích už neslyšíme, továrny jsou z tohovíceméně venku, byť MAN jistě má svoje zájmy, Renault taky, ale kdo nějaké nemá. Takže Mercedesem se zabývejme, až někdo něco postaví, do té doby bude fůra jiných kohoutů...
stř bře 23, 2011 4:23 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

V současné době bych se soustředil na nová vozidla z českých dílen, protože se snad blíží čas jejich slavnostního odhalení... Jak to vůbec vypadá u Svoboďáků a u LTT? Nebylo by možná od věci zkusit napsat článek o stavbě auta, co to vůbec obnáší, jak se postupuje, jaké technologie se využívají, zajímavosti apod. Jistě by to potěšilo nejednoho dakarského příznivce a zpestřilo by to webové informace...
stř bře 23, 2011 8:32 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Nejednoho dakarského příznivce, možná dokonce pět nebo osm, by to potěšilo, ale jak není informován nikdo, nejsem ani já. I já mám sdělení, že se "s novinkami ozveme". takže se necháme překvapit... rád si počkám, když to bude stát za to a myslím, že českých kamionů nových nebo významně inovovaných letos bude opravdu nadstandardně hodně, v Holandsku snad ještě více... Podle mého názoru druhý kvartál napoví, protože všichni raději zalezli do svých dílen a horečně repasují a staví, protože Silk Way se jede o dva měsíce dřív... Takže kdo bude moci, bude se snažit koncem dubna a v květnu už jezdit. Možná i proto se všichni soustředí na práci samotnou, ono mediálně to te´d není období, kdy by se těm autům někdo nějak extra věnoval, to snad až v září...
stř bře 23, 2011 8:40 pm

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů