Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět

Je podle vás TerrNo.1 lepší než původní 815???

Ano
361
78%
NE
99
22%
 
Celkem hlasů: 460

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11945
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

používání motorovky v žádným případě motor neničí, protože jsou tam menší tlaky, než při běhu....jediný co občas ničila je nekvalitní nebo blbě udělaný výfukový těsnění, u dnešních silných motorovek se může stát, že se motor ohřeje až na 100 i více pokud se jede tahák dolu 4-5 i víc km a okolní teplota je ke 30-ti...a točí se to okolo 2300-2500 ot, to teplo někam odejít musí.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob črc 16, 2011 6:31 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Homosexualita je dědičná nemoc, vyfukováním doutníkového kouře do horké vody vzniká zlato, při dietě můžeme jíst kolik chceme kolikrát denně chceme a zhubneme, impotence je stav navození mysly, bílá žárovka dělá světlo zatímco černá rožne tmu a motorová brzda ničí motor. Toť několik nahodilých nesmyslů. U nás jeden profík také tvrdí že motorová brzda ničí motor a proto ji nepoužívá. Zatímco ostatní na motorech nedělali žádnou závažnější opravu a motorovkou brzdí tak tenhle už jeden "udělal" a na druhém jsme už dělali několik připečených válců- což samo nic nevysvětluje, jen pro porovnání :wink:
Slyšel jsem že na prvních Lijánách při častém používání motorové brzdy fouklo těsnění pod hlavou, narovinu, to těsnění tam foukalo i když člověk motorovku nepoužíval. Tenkrát se to těsnění snad dělalo z použitých kuchyňských hader což samo není případ Tatry. Mě na E2 funguje motorovka celkem dobře, né že by to byl nějaký zázrak ale použít se to dá. Rozhodně je to lepší než stát celý kopec na brzdách nedejbože vyřadit (??? :shock: ). Mrkněte se na motorové brzdy jiných výrobců, např. VEB+ Volva či DEB Dafu kdy nejenže tyto využívají klapky ve výfukovém potrubí ale dokonce uzavírají ventily aby dosáhly co největší účinnosti (nejlepší motorové brzdy převyšují výkon 500koní). Tyto motorové brzdy pracují s daleko větším tlakem než u Tatry a životnost těchto motorů bez problémů převyšuje milion kilometrů.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
sob črc 16, 2011 6:43 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je to nesmysl jezdit s vykvaltovaným autem krz spotřebu, podle mě vstřikovací čerpadlo, nedává tolik nafty jak při N to je i na oktavce vidět na okamžité spotřebě
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
sob črc 16, 2011 7:26 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Karel 03,samozřejmě, každé auto, které má čerpadlo ovládané počítačem při jízdě s kopce při zařazené rychlosti odstaví vstřik paliva na NULU.ABSOLUTNÍ NULU!
Lesu zmar!
sob črc 16, 2011 8:27 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

U T148 mi vždy něco prasklo na výfuku, když to byla pravá trubka, nebo "kalhotky" u motorovky, bylo to k vzteku, blbě se to měnilo. Tak jsem ji taky přestal používat. Potom u T815 jsem ji používal normálně a bezproblémů.

Karel 03: z kopce jezdím běžně na neutrál, ale samozřejmě záleží na okolnostech. Tam kde kopec končí zatáčkou, nebo vesnicí , nebo to tam neznám, tak samozřejmě ne, ale kde je rovná přehledná silnice, tak proč ne. Auto setrvačností dojede mnohem dál, než li když brzdím motorem a spotřebuje mnohem méně paliva na volnoběh, než li když musím pod kopcem akcelerovat.
Znám i lidi co u tatry s návěsem zhasli motor , ale jednalo se o mírné táhlé klesání. Decka k decce a kanystr je doma.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
sob črc 16, 2011 10:44 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Reakce Oldjana na příspěvek Karla 03 mě bohužel nenechala chladným- :twisted:
Karel 03: z kopce jezdím běžně na neutrál, ale samozřejmě záleží na okolnostech. Tam kde kopec končí zatáčkou, nebo vesnicí , nebo to tam neznám, tak samozřejmě ne, ale kde je rovná přehledná silnice, tak proč ne. Auto setrvačností dojede mnohem dál, než li když brzdím motorem a spotřebuje mnohem méně paliva na volnoběh, než li když musím pod kopcem akcelerovat.
Znám i lidi co u tatry s návěsem zhasli motor , ale jednalo se o mírné táhlé klesání. Decka k decce a kanystr je doma.":shock:


Oldjan: To myslíš vážně? Zdechnutý motor? Z kopce na neutrál? Bože, chodím na fórum magorů a sebevrahů? To ti tvý "lidi" při jízdě z kopce vypnou klíček a děj se vůle boží? Buď ti pěkně kecají- v tom případě jsi blbec že to pouštíš dál a nebo: Co když budou muset šlápnout na spojku a zabrzdit, a přeruší vedení mezi kardanem a motorem? (myšleno u Tatry, né že by byly následky u jiného vozu jiné) To snad nemůžeš myslet vážně!!!! Kanystr je doma? KURVA co je to za řeč! Máš děti? Já mám dvě a představa že někde z kopce poletí Magor s vykvaltovaným náklaďákem, nedejbože soupravou s vypnutým motorem mě dodnes ani nenapadla ale už mě děsí. Jak dokážeš předem odhadnout okolnosti že běžně jezdíš na neutrál? Už jsem na tomhle fóru četl hodně nesmyslů ale z tohohle jsem se opravdu zděsil!!! Je to sice OT jak prase za což se moderátorům omlouvám ale jestli tohle někdo myslí vážně ( a není mu tak čítám 13-14 let čemuž bych věřil) tak nevím proč tu řešíme situace kdy někdo někoho prasácky předjede čímž ho sice omezí když tu chodí lidé kteří jsou prakticky vrazi! Omlouvám se za OT, asi jsem ze staré školy a za tyhle řeči by nám už instruktor v autoškole umlátil pracky fofrklackem! Tohle mi fakt hlava nebere! :wall:
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
ned črc 17, 2011 12:28 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11945
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

to si někdo dělá srandu??? nebo fakt "vykvaltuje???? sallam alleikum :? :?: :?: nebo je to provokace? ...jinak někde...u některých motorů se nafta nezvírá uplně, ale malý množství tam jde, kvuli chlazení vstřikovače.....a aby se nedělal uvnitř vstřiku karbon....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned črc 17, 2011 1:27 am

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Tomáš Benda: nechtěl jsem ti zvednout tlak, ten neutrál používám u osobáku a jak jsem psal , záleží na okolnostech kde si to dovolím. zbytek příspěvku měl být pro odlehčení. Jinak bych pokračoval v hospodě.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
ned črc 17, 2011 8:50 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak ja to napsal, tak jak jezdim, rozhodne u soupravy vleku nebo navesu v neutralu ne! Ani neprichazi v uvahu! Ale u solo vozu, tak jak psal Karel03 tam kde to znam tak to pustim v neutralu! Neni to tim zebych setril nejakou spotrebu. Je to takovy zlozvyk, jak jsem to byl naucen tak jezdim furt. Urcite ne u ciziho vozu, ktery neznam!!!
Jak to tadu ctu ze jsou umelci a jeste chcipnou motor, tak to je sila! Si nedovedu predstavit co by delal v pripade nutneho zastaveni vozu! A jet bez serva tak to take neni nejaka slast!
ned črc 17, 2011 9:16 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

A samozrejme vzduch.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
pon črc 18, 2011 3:55 pm

Uživatelský avatar
pavelbuggy
Příspěvky: 705
Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
Bydliště: Králíky

Příspěvek

Já dnes na podvale za Terrnem táhnul stalince a musím říct že jsem ho táhnul přes kopec zvaný Suchý vrch a do kopce malá velká 4 a místama i malá 5 a z kopce malá 5 a motorovka. Kdo to tam znáte je z kopce asi 4-5km a na tu motorovku krásná pohodová jízda rychlost okolo 40-50km/h Stalin měl radlici tak 3m tak jsem musel opatrně ale na brzdy opravdu z řídka, proto říkam motorovka rozhodně ano! a určitě je to s motorovkou lepší jízda. Terrno mám dva roky a nepociťuji nějaké neblahé vlivy od motorovky ale je to věc názoru já ji rozhodně používat budu. :wink: :wink:
pon črc 18, 2011 10:02 pm

stř črc 20, 2011 8:26 pm

Vejvoda Radek
Příspěvky: 416
Registrován: stř dub 09, 2008 4:03 pm

Tatra 10x10

Příspěvek

...stonožka.....
Obrázek
image uploading
stř črc 20, 2011 9:04 pm

Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Příspěvek

Obrázek
čtv črc 21, 2011 11:05 am

čtv črc 21, 2011 2:26 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů