Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11945
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
používání motorovky v žádným případě motor neničí, protože jsou tam menší tlaky, než při běhu....jediný co občas ničila je nekvalitní nebo blbě udělaný výfukový těsnění, u dnešních silných motorovek se může stát, že se motor ohřeje až na 100 i více pokud se jede tahák dolu 4-5 i víc km a okolní teplota je ke 30-ti...a točí se to okolo 2300-2500 ot, to teplo někam odejít musí.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Homosexualita je dědičná nemoc, vyfukováním doutníkového kouře do horké vody vzniká zlato, při dietě můžeme jíst kolik chceme kolikrát denně chceme a zhubneme, impotence je stav navození mysly, bílá žárovka dělá světlo zatímco černá rožne tmu a motorová brzda ničí motor. Toť několik nahodilých nesmyslů. U nás jeden profík také tvrdí že motorová brzda ničí motor a proto ji nepoužívá. Zatímco ostatní na motorech nedělali žádnou závažnější opravu a motorovkou brzdí tak tenhle už jeden "udělal" a na druhém jsme už dělali několik připečených válců- což samo nic nevysvětluje, jen pro porovnání
Slyšel jsem že na prvních Lijánách při častém používání motorové brzdy fouklo těsnění pod hlavou, narovinu, to těsnění tam foukalo i když člověk motorovku nepoužíval. Tenkrát se to těsnění snad dělalo z použitých kuchyňských hader což samo není případ Tatry. Mě na E2 funguje motorovka celkem dobře, né že by to byl nějaký zázrak ale použít se to dá. Rozhodně je to lepší než stát celý kopec na brzdách nedejbože vyřadit (???
). Mrkněte se na motorové brzdy jiných výrobců, např. VEB+ Volva či DEB Dafu kdy nejenže tyto využívají klapky ve výfukovém potrubí ale dokonce uzavírají ventily aby dosáhly co největší účinnosti (nejlepší motorové brzdy převyšují výkon 500koní). Tyto motorové brzdy pracují s daleko větším tlakem než u Tatry a životnost těchto motorů bez problémů převyšuje milion kilometrů.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Slyšel jsem že na prvních Lijánách při častém používání motorové brzdy fouklo těsnění pod hlavou, narovinu, to těsnění tam foukalo i když člověk motorovku nepoužíval. Tenkrát se to těsnění snad dělalo z použitých kuchyňských hader což samo není případ Tatry. Mě na E2 funguje motorovka celkem dobře, né že by to byl nějaký zázrak ale použít se to dá. Rozhodně je to lepší než stát celý kopec na brzdách nedejbože vyřadit (???
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Je to nesmysl jezdit s vykvaltovaným autem krz spotřebu, podle mě vstřikovací čerpadlo, nedává tolik nafty jak při N to je i na oktavce vidět na okamžité spotřebě
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
U T148 mi vždy něco prasklo na výfuku, když to byla pravá trubka, nebo "kalhotky" u motorovky, bylo to k vzteku, blbě se to měnilo. Tak jsem ji taky přestal používat. Potom u T815 jsem ji používal normálně a bezproblémů.
Karel 03: z kopce jezdím běžně na neutrál, ale samozřejmě záleží na okolnostech. Tam kde kopec končí zatáčkou, nebo vesnicí , nebo to tam neznám, tak samozřejmě ne, ale kde je rovná přehledná silnice, tak proč ne. Auto setrvačností dojede mnohem dál, než li když brzdím motorem a spotřebuje mnohem méně paliva na volnoběh, než li když musím pod kopcem akcelerovat.
Znám i lidi co u tatry s návěsem zhasli motor , ale jednalo se o mírné táhlé klesání. Decka k decce a kanystr je doma.
Karel 03: z kopce jezdím běžně na neutrál, ale samozřejmě záleží na okolnostech. Tam kde kopec končí zatáčkou, nebo vesnicí , nebo to tam neznám, tak samozřejmě ne, ale kde je rovná přehledná silnice, tak proč ne. Auto setrvačností dojede mnohem dál, než li když brzdím motorem a spotřebuje mnohem méně paliva na volnoběh, než li když musím pod kopcem akcelerovat.
Znám i lidi co u tatry s návěsem zhasli motor , ale jednalo se o mírné táhlé klesání. Decka k decce a kanystr je doma.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Reakce Oldjana na příspěvek Karla 03 mě bohužel nenechala chladným-
Oldjan: To myslíš vážně? Zdechnutý motor? Z kopce na neutrál? Bože, chodím na fórum magorů a sebevrahů? To ti tvý "lidi" při jízdě z kopce vypnou klíček a děj se vůle boží? Buď ti pěkně kecají- v tom případě jsi blbec že to pouštíš dál a nebo: Co když budou muset šlápnout na spojku a zabrzdit, a přeruší vedení mezi kardanem a motorem? (myšleno u Tatry, né že by byly následky u jiného vozu jiné) To snad nemůžeš myslet vážně!!!! Kanystr je doma? KURVA co je to za řeč! Máš děti? Já mám dvě a představa že někde z kopce poletí Magor s vykvaltovaným náklaďákem, nedejbože soupravou s vypnutým motorem mě dodnes ani nenapadla ale už mě děsí. Jak dokážeš předem odhadnout okolnosti že běžně jezdíš na neutrál? Už jsem na tomhle fóru četl hodně nesmyslů ale z tohohle jsem se opravdu zděsil!!! Je to sice OT jak prase za což se moderátorům omlouvám ale jestli tohle někdo myslí vážně ( a není mu tak čítám 13-14 let čemuž bych věřil) tak nevím proč tu řešíme situace kdy někdo někoho prasácky předjede čímž ho sice omezí když tu chodí lidé kteří jsou prakticky vrazi! Omlouvám se za OT, asi jsem ze staré školy a za tyhle řeči by nám už instruktor v autoškole umlátil pracky fofrklackem! Tohle mi fakt hlava nebere!![:wall:](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Karel 03: z kopce jezdím běžně na neutrál, ale samozřejmě záleží na okolnostech. Tam kde kopec končí zatáčkou, nebo vesnicí , nebo to tam neznám, tak samozřejmě ne, ale kde je rovná přehledná silnice, tak proč ne. Auto setrvačností dojede mnohem dál, než li když brzdím motorem a spotřebuje mnohem méně paliva na volnoběh, než li když musím pod kopcem akcelerovat.
Znám i lidi co u tatry s návěsem zhasli motor , ale jednalo se o mírné táhlé klesání. Decka k decce a kanystr je doma.":shock:
Oldjan: To myslíš vážně? Zdechnutý motor? Z kopce na neutrál? Bože, chodím na fórum magorů a sebevrahů? To ti tvý "lidi" při jízdě z kopce vypnou klíček a děj se vůle boží? Buď ti pěkně kecají- v tom případě jsi blbec že to pouštíš dál a nebo: Co když budou muset šlápnout na spojku a zabrzdit, a přeruší vedení mezi kardanem a motorem? (myšleno u Tatry, né že by byly následky u jiného vozu jiné) To snad nemůžeš myslet vážně!!!! Kanystr je doma? KURVA co je to za řeč! Máš děti? Já mám dvě a představa že někde z kopce poletí Magor s vykvaltovaným náklaďákem, nedejbože soupravou s vypnutým motorem mě dodnes ani nenapadla ale už mě děsí. Jak dokážeš předem odhadnout okolnosti že běžně jezdíš na neutrál? Už jsem na tomhle fóru četl hodně nesmyslů ale z tohohle jsem se opravdu zděsil!!! Je to sice OT jak prase za což se moderátorům omlouvám ale jestli tohle někdo myslí vážně ( a není mu tak čítám 13-14 let čemuž bych věřil) tak nevím proč tu řešíme situace kdy někdo někoho prasácky předjede čímž ho sice omezí když tu chodí lidé kteří jsou prakticky vrazi! Omlouvám se za OT, asi jsem ze staré školy a za tyhle řeči by nám už instruktor v autoškole umlátil pracky fofrklackem! Tohle mi fakt hlava nebere!
![:wall:](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11945
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
to si někdo dělá srandu??? nebo fakt "vykvaltuje???? sallam alleikum
nebo je to provokace? ...jinak někde...u některých motorů se nafta nezvírá uplně, ale malý množství tam jde, kvuli chlazení vstřikovače.....a aby se nedělal uvnitř vstřiku karbon....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Tak ja to napsal, tak jak jezdim, rozhodne u soupravy vleku nebo navesu v neutralu ne! Ani neprichazi v uvahu! Ale u solo vozu, tak jak psal Karel03 tam kde to znam tak to pustim v neutralu! Neni to tim zebych setril nejakou spotrebu. Je to takovy zlozvyk, jak jsem to byl naucen tak jezdim furt. Urcite ne u ciziho vozu, ktery neznam!!!
Jak to tadu ctu ze jsou umelci a jeste chcipnou motor, tak to je sila! Si nedovedu predstavit co by delal v pripade nutneho zastaveni vozu! A jet bez serva tak to take neni nejaka slast!
Jak to tadu ctu ze jsou umelci a jeste chcipnou motor, tak to je sila! Si nedovedu predstavit co by delal v pripade nutneho zastaveni vozu! A jet bez serva tak to take neni nejaka slast!
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
Já dnes na podvale za Terrnem táhnul stalince a musím říct že jsem ho táhnul přes kopec zvaný Suchý vrch a do kopce malá velká 4 a místama i malá 5 a z kopce malá 5 a motorovka. Kdo to tam znáte je z kopce asi 4-5km a na tu motorovku krásná pohodová jízda rychlost okolo 40-50km/h Stalin měl radlici tak 3m tak jsem musel opatrně ale na brzdy opravdu z řídka, proto říkam motorovka rozhodně ano! a určitě je to s motorovkou lepší jízda. Terrno mám dva roky a nepociťuji nějaké neblahé vlivy od motorovky ale je to věc názoru já ji rozhodně používat budu.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Příspěvky: 416
- Registrován: stř dub 09, 2008 4:03 pm
-
- Příspěvky: 416
- Registrován: stř dub 09, 2008 4:03 pm
-
- Příspěvky: 416
- Registrován: stř dub 09, 2008 4:03 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů