Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Myslím, že sériovým MANem jel na Silk Way Behringer. Dojel celkově na 10. místě a to přitom dělal rychlou asistenci Kahlemu. Ale i on už chystá přechod do kategorie Superproduction. Ony ty sériovky moc do terénu vhodný nejsou, teda kromě Tatry, takže ani tak nějak není divu, že o tu kategorii není zájem, vždyť jsou to vesměs o třídu výkonnostně horší auta.
Jo to jo, tak na nějaký Baja závody je to dobrý. Třeba MAN TGS sériový provedení - rozvor 3900 mm, motor 540 koní, 8 kvalitních tlumičů (třeba Sachs nebo Rieger - povolená úprava) no a peláší to jako čert. A hlavně je to kratší takže je to obratný. Na Baja soutěžích tomu stačí akorát Svobodovic Tatra, Daf CF nebo Elfrinkův Axor. Výborný to je jako rychlá asistence protože je to díky sériovosti maximálně spolehlivý. Slušnej výsledek se s tim s šikovným řidičem zajet dá ale na špičku to samozřejmě nemá.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 416
- Registrován: stř dub 09, 2008 4:03 pm
Svoboda Team ..... http://www.youtube.com/watch?v=myMFKCvNemc
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Nové fotky ze Saxonie 2011, stavby Tater a Silk way rally jsou na webu. http://www.svobodatatrateam.cz/fotogalerie.php
Filip Nikl
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host