Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Kurňa - když to tady tak čtu... Taky máme s kolegou a kamarádem kuriozitku - a prošla po dvou týdnech i kontrolou BAG... To se nechlubim,nejspíš už to nikdy nezažiju,ale stalo se.... Jeli jsme s ve dvojce Španělsko,klasika od nás na Malgrat de Mar k moři,pak vyložit,naložit,zpět na Malgrat,vykoupat a domů - zbytek střídač... Na Malgradu potkávám kamaráda na dovolené s manželkou a dvěma dětmi,pivko,sranda - vtipkujeme,že kdyby nám nestačil ani 21h výkon k vyložení,naložení a další k cestě domů,rád to za nás vezme - ruce už ho svrbí... Samozřejmě už jsme se sekli na vykládce (inu Španělsko) i skoro půl druhého výkonu s cukáním na nakládce (inu Španělsko),Malgrat jsme po cestě zpět minuli a už se chystáme jít spát u Séte (F),když na nás buší vychechtanej kámoš s rodinkou... Vzal naše auto a se svou kartou a mým spícím kolegou na posteli dotáhl auto na Écot (cca 90km před Německo),zatímco já skoro nespící s jeho rodinkou jedním okem sledoval cestu a během povídání jeho polovičky tu a tam upravoval správný směr, na Écotu po dvouhodinovém čekání dojelo i moje auto s kamarádem a vyspaným kolegou... Dali jsme kafčo,kamarád s rodinkou pak odjeli,já zničený si šel lehnout - a jel kolega... Ale naše karty byly tak - my se do výkonu vešli o půl hodiny,pak pauzy 10h a zase jízda,koncová země F,ale mezitim mezera - kde je vlastně třetí řidič - výchozí i koncová země F a ujeto 690km a pak zase my - výchozí země F... Naštěstí to prošlo - a určitě neumim německy natolik dobře abych to vysvětlil - ale nevim,jak podle toho co tady píšete,bych dokládal,že jsem odpočíval na lůžku (mam ještě rezervu cca hodinu na kladiva),zatímco auto kroužilo někde na okruhu 690km... On nám dost pomohl a my víkend doma stihli a asi už mne to nikdy nepotká,ale ještě v dobách krachujícího Ronadu byly i případy,že trucující končící kolega zanechával auto v Itálii a přisedl k jinému Čechovi - po pauze vyjížděli jako dvojka domů - taky asi nikdo neřešil,kde se vzal v Itálii - nebo fakt nevim...
To jsi měl ty a kolega velké štěstí.
Kolega neměl odpočinek a ty taky ne. To ti je asi jasné.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Třicet sekund náskok do pole
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Hele, nejsi ty náhodou dispečer, nebo dopravce a nebo natvrdlej řidič
Snad každý má svého právníka, senátora ne. Já mám i prezidenta
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Ano, bylo to směřováno jinam a každý snad ví přesně na koho
Sory za ot
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Chtěl bych se prosím zeptat, jak to funguje v případě toho, že v půlce jizdního týdne (výkonu)
jednoho řidiče nasedne do vozidla druhý řidič a pojedou v posádce,
zda u toho druhého řidiče v případě že u té firmy nepracuje, a nemá data za posledních 28 dní,
je možné doplnit data na digi kartě za posledních 28 dní?
Děkuji
jednoho řidiče nasedne do vozidla druhý řidič a pojedou v posádce,
zda u toho druhého řidiče v případě že u té firmy nepracuje, a nemá data za posledních 28 dní,
je možné doplnit data na digi kartě za posledních 28 dní?
Děkuji
MAN TGX 480
MAN TGA 440
MAN TGA 350
MAN F2000
MAN TGA 440
MAN TGA 350
MAN F2000
Pokud pojedete jako osádka musí být kromě 1 hodiny ve vozidle oba řidiči, TDO nastoupíte podle toho řidiče, kterému dřív vyprší lhůta pro nastoupení TDO.
Pokud řidič u firmy nepracuje může nastat dost velký problém!
Na kartu si mužeš doplnit odpočinek, pohotovost a práci podle tvé činnosti i za 28dní na takhle dlouhou dobu by bylo lepší potvrzení o činnostech
Pokud řidič u firmy nepracuje může nastat dost velký problém!
Na kartu si mužeš doplnit odpočinek, pohotovost a práci podle tvé činnosti i za 28dní na takhle dlouhou dobu by bylo lepší potvrzení o činnostech
Nevím jestli je to tak správně, ale co se týče dojezdu na jiným řidičem, ale viděl bych to takto:
Ty jsi dojel na Rudnou, odstavíš vozidlo (skončil ti výkon), firma ti zajistí ubytování na min. 9h, ty se vyspíš a dojedeš domů a náklaďák odveze kdykoliv kdokoliv jiný. Pokud vyrazíš během těchto 9h domů je to tvoje volba a nakládáš volně se svým časem. Pokud ti však firma nezajistí ubytování (klidně i v jiném autě s volným lůžkem) tak je cesta domů jako práce a přetažení výkonu. Prostě pokud ti skončí výkon jinde než v místě bydliště nebo obvyklého odstavení vozidla musíš mít možnost ubytování na 9h (případně 24h/45h).
(takto to odhaduju z toho jak někteří BAG chtějí dokládat kde spali řidiči u auta, které nemá lůžka pro řidiče-dodávka 5t)
Prosím o vyjádření někoho chytřejšího, jestli se mnou souhlasí.
Ty jsi dojel na Rudnou, odstavíš vozidlo (skončil ti výkon), firma ti zajistí ubytování na min. 9h, ty se vyspíš a dojedeš domů a náklaďák odveze kdykoliv kdokoliv jiný. Pokud vyrazíš během těchto 9h domů je to tvoje volba a nakládáš volně se svým časem. Pokud ti však firma nezajistí ubytování (klidně i v jiném autě s volným lůžkem) tak je cesta domů jako práce a přetažení výkonu. Prostě pokud ti skončí výkon jinde než v místě bydliště nebo obvyklého odstavení vozidla musíš mít možnost ubytování na 9h (případně 24h/45h).
(takto to odhaduju z toho jak někteří BAG chtějí dokládat kde spali řidiči u auta, které nemá lůžka pro řidiče-dodávka 5t)
Prosím o vyjádření někoho chytřejšího, jestli se mnou souhlasí.
Zhruba ano.
Pokud skončíš výkon a nejsi v místě bydliště, nebo místě obvyklého stání vozidla, tak jsi stále na služební cestě a zaměstnavateli z toho plynou veškeré povinnosti s tím spojené. Zaměstnavatel má k řidiči na služební cestě stejné povinnosti jako ke kterémukoliv jinému zaměstnanci na služební cestě.
Pokud někoho zajímá, jaké všechny povinnosti má zaměstnavatel k pracovníkům na služební cestě, je nejlepší si to v ZP přečíst. Určitě najdete spoustu novinek, které vás mohou příjemně překvapit.
Pokud skončíš výkon a nejsi v místě bydliště, nebo místě obvyklého stání vozidla, tak jsi stále na služební cestě a zaměstnavateli z toho plynou veškeré povinnosti s tím spojené. Zaměstnavatel má k řidiči na služební cestě stejné povinnosti jako ke kterémukoliv jinému zaměstnanci na služební cestě.
Pokud někoho zajímá, jaké všechny povinnosti má zaměstnavatel k pracovníkům na služební cestě, je nejlepší si to v ZP přečíst. Určitě najdete spoustu novinek, které vás mohou příjemně překvapit.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host