Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Ahoj Tacho1.
Chci se zeptat na takovou maličkost, možná blbost, která je všem jasná, ale já v tom jasno nemám. Dopředu se omlouvám, jestli už to tady někde je.
Mám v autě kolečkový tachograf. Řeším problém , jak to dělat, když například v pondělí vyjíždím po pauze v 5.00 hod, takže dám nové kolečko. Odjedu, co můžu a druhý den mám čas a můžu vyjet třeba až v 8.00 hod. Ale protože kolečko je na 24 hodin, musím tedy vstávat v 5.00 hod a dát nové kolečko. Potom stejně vyrazím až v 8.00 hod. Jak se to dá vyřešit, abych nemusel vstávat v 5 a dávat nové kolečko?
Díky za odpověd Juranes
Chci se zeptat na takovou maličkost, možná blbost, která je všem jasná, ale já v tom jasno nemám. Dopředu se omlouvám, jestli už to tady někde je.
Mám v autě kolečkový tachograf. Řeším problém , jak to dělat, když například v pondělí vyjíždím po pauze v 5.00 hod, takže dám nové kolečko. Odjedu, co můžu a druhý den mám čas a můžu vyjet třeba až v 8.00 hod. Ale protože kolečko je na 24 hodin, musím tedy vstávat v 5.00 hod a dát nové kolečko. Potom stejně vyrazím až v 8.00 hod. Jak se to dá vyřešit, abych nemusel vstávat v 5 a dávat nové kolečko?
Díky za odpověd Juranes
-
- Příspěvky: 422
- Registrován: sob lis 13, 2010 12:40 pm
- Bydliště: žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Já to dělám tak, že v pondělí vyjedu v 5hod a odpoledne dojedu ve 14:00hod a když vím že druhej den jedu třeba v 7hod tak eště v pondělí odpoledne co dojedu vyndám kolečko a ze zadu doplním pauzu od 14:00 do 5.00 a dám tam nové kolečko a následující dny to měním v 7:00hod páč vím že později nikdy nevyjedu,je to tak správně??? díky
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
Protiskluzové podložky
Tacho, mám na tebe zvláštní dotaz.
Četla jsem mimo jiného toto:
"Jednou ze základních podmínek používání protiskluzových podložek je jejich kvalita, která musí být doložena odpovídajícím certifikátem. V praxi to znamená, že kontrolovaný řidič musí tento certifikát předložit kontrolnímu orgánu ( musí ho tedy vozit s sebou )."
Mám to brát opravdu vážně, nebo si autor Ing. Jaroslav KREJCAR, Ph.D. dělá srandu? Už vidím, jak ho všichni máme
Děkuji za odpověď.
Četla jsem mimo jiného toto:
"Jednou ze základních podmínek používání protiskluzových podložek je jejich kvalita, která musí být doložena odpovídajícím certifikátem. V praxi to znamená, že kontrolovaný řidič musí tento certifikát předložit kontrolnímu orgánu ( musí ho tedy vozit s sebou )."
Mám to brát opravdu vážně, nebo si autor Ing. Jaroslav KREJCAR, Ph.D. dělá srandu? Už vidím, jak ho všichni máme
Děkuji za odpověď.
Šedý Vlčák
Žádná platná legislativa zatím neukládá aby řidiči prokazovali kvalitu protiskluzových podložek certifikátem. Ze strany ing. Krejcara to beru jako doporučení. Pro kupujícího (firmu) je dobré si vyžádat certifikát od prodejce v případě koupě.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
TACHO.1
Díky za vyjasnění.
ještě k té výměně kolečka-jde to udělat i tak,že jeden den když začnu třeba v 6 ráno,večer v 18 hodin zastavím a začnu dělat pauzu,ale vím,že druhý den budu začínat až v 8 tak abych nemusel ráno na 6 vstávat tak už večer v 18 dám do tchg nové kolečko a ráno než vyrazím ho vyměním za další nové a to co tam bylo v pauze normálně vypíšu??
Kolečko vložené do tachografu používejte pouze na svou pracovní směnu a odpočinky doplnujte ručním záznamem.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Já ho nechávám v tachografu 23 hodin. v mobilu mám vždy nastavenou upomínku abych ho pak nezapoměl vyměnit(jsem sklerotik )
v autě jsem po-pá a na víkend mi šéf vytiskne papír
v autě jsem po-pá a na víkend mi šéf vytiskne papír
Scania R streamline Topline E6 (2015) + plachta Krone(2015) lowdeck
Mými životními vzory jsou Kentán z Montargi, Bender a Homer Simpson
Mými životními vzory jsou Kentán z Montargi, Bender a Homer Simpson
Zdravim vas,mam takovy dotaz,Nechal jsem prez vikend karta v tachografu,normalne jsem v patek dal pauzu a zadal cilovou zemi,v pondeli vlezu do auta a kartu z tachografu byla venku a displeji blikala chyba (43) NEDODRZENA BEZPECNOST Question Shocked tak jsem dal kartu zpatky kdyz karta nacetla,doplnil jsem pauzu atd....tak dalsi chyba,NEUZAVRENA KARTA Rolling Eyes Co ted s tim?Jezdim porad do Francie,tak aby me tam cetnici neopalkovali,samozrejme na ten vikend mam napsanej protokol(dovolenou).Poradi nekdo?nestalo se to uz nekomu????diky
Nejprve potvrdit tlačítko OK a chyba se uloží, pak musíš pořídit výtisk z tachografu a tuto událost napsat včetně kodu chyby.
Chyba 43 nedetekuje již dlouho kartu ve slotu 1(nebo 2), která byla v tachografu již vložena. Není uzavřená poslední relace karty.
Například po výpadku napájení nebo po opětovném připojení napájení tachograf zjistí, že v tachografu se již nenachází před výpadkem
napájení vložená karta a po vložení karty není uzamčena mechanika karet.
Jestli ti karta nadále funguje správně, tak bych to neřešil. V opačném případě se budeš muset obrátit na kalibračním středisko.
Tato závada by identifikovala i neplatnou(poškozenou) kartu řidiče ale to by se ti opětovně nenačetla a tachograf by psal vložení neplatné karty.
Za období odpočinku co jsi nechal kartu v tachografu by jsi musel pořídit výtisky z vozidla za každý kalendářní den a výtisk na události a poruchy. Ofocené je můžeš poslat do emailu. To v případě, jestli máš zájem abych se na toto podíval. Nevím jak se vyznáš ve výtiscích jestli v nich umíš číst.
Chyba 43 nedetekuje již dlouho kartu ve slotu 1(nebo 2), která byla v tachografu již vložena. Není uzavřená poslední relace karty.
Například po výpadku napájení nebo po opětovném připojení napájení tachograf zjistí, že v tachografu se již nenachází před výpadkem
napájení vložená karta a po vložení karty není uzamčena mechanika karet.
Jestli ti karta nadále funguje správně, tak bych to neřešil. V opačném případě se budeš muset obrátit na kalibračním středisko.
Tato závada by identifikovala i neplatnou(poškozenou) kartu řidiče ale to by se ti opětovně nenačetla a tachograf by psal vložení neplatné karty.
Za období odpočinku co jsi nechal kartu v tachografu by jsi musel pořídit výtisky z vozidla za každý kalendářní den a výtisk na události a poruchy. Ofocené je můžeš poslat do emailu. To v případě, jestli máš zájem abych se na toto podíval. Nevím jak se vyznáš ve výtiscích jestli v nich umíš číst.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Karta uz pak dal fungovala normalne,jezdil jsem cely tyden a uz se zadna chyba neobjevila.Takze mam udelat vytisky z toho vikendu kdy se to stalo a napsat na ne jen chyba 43?a ty vytisky co ti mam poslat taky jen z toho vikendu??zatim diky moc......zitra bych zaje do prace a ty vytisky udelal a poslal.....
Starší Siemens toto občas dělá. Při vložené kartě řidiče o půlnoci kartu vyhodí a neuzavře data. Každá událost která nastane, případně chyba řidiče nesprávným doplnění a podobně, musí být na výtisku napsaná. Nesprávně doplněný odpočinek nebo karta v tachografu v režimu práce, musí řidič opravit na správnou činnost (postýlku) na zadní straně výtisku.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host