Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale takhle ho to nasere a nebude to auto chtít..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Chlapi potřebuju radu pro chlapi k nám do práce-už asi měsíc se mordujou s tatrovkou Rok 2002 euro 2 lesácká a za ní neoplen tatra je na měchách.Je tam problém s unikem vzduchu a nikdo neví kde a proč nic totiž není slyšet.Řidič co s tim jezdí tak řiká že pokud jede s plnym autem nebo nakládá na nerovnostech tak je auto hned bez vzduchu,po prázdnu mu to nedělá a pokud nakládá na betonovém podkladu tak taky ne.Už se mu měnil kompresor a ještě nějaké věci ale pořád je to stejný.Majitel toho auta chce dát nový měchy ale chlapi neví jestli to pomůže.Nemáte s tim někdo zkušenost??Budu rád za každou potvrzenou zkušenost dík
Nejjednoduší co je bych vzal rozprašovač, do něj mýdlovou vodu a šel po vzduchovém rozvodu.Ono to kolikrát tak dýchá že to fest letí ven ale není to slyšet. Mě to taky dělala Tatra, nakonec byly prohnilé výka od dvou měchů ale já tam mám ještě postaru ty velké. U Terrna co vím taky rády praskají výka měchů,byť tam už je to jinak. Pokud to nebude na měchách tak jít po ostatním rozvodu, je potřeba to zkusit se zatáhlou i povolenou ruční brzdou. Projít oddechy od brzdových válců,oddechy od ventilů (novější auta tam mají takový náústek s dírkama, taky se to blbě hledá). Prostě nejlepší je zavřít se někam na dílnu,vypnout rádio, rozdat chlapům půlitry aby chvilku drželi pant a jít po tom. Prubnul bych to i se zapnutým klíčkem,bez vleku, pokud to nebude v autě tak zapřahnout vlek a znova celá procedura včetně brzdiče vleku na autě.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Ono to může dělat i ventil z brzdového okruhu, když to naložíš tak zátěžák zvedne tlak a hurá luft ven, nemusí to nutně být z okruhu od pérování. Při naloženém autě v terénu je taky větší spotřeba vzduchu do pérování tak v důsledku jiné závady nemusí auto stíhat dofukovat do soustavy. Taky je docela možné že ty měchy fučí ale nemusí moc, jen se toho potká víc naráz,proto bych vzal mýdlovou vodu a přešel všechno.Stačí aby měl starší odkalovače, špatné gumičky do rychlospojky na vlek + zmíněné pérování a radost je na světě. Pokud mu to dělá při jízdě po členitém terénu tak klidně může mít i špatně nastavené ventilky pérování jak píše Nandy, ony se pak navzájem přetláčejí (to je tak u starších aut, jako mám já na jedné nápravě 4 měchy, nevím jestli se to tak hádá i u terrna) Stejně si ale myslím že by to nebyl zase až tak masívní únik ale jak píšu, víc věcí naráz a je po srandě. Nejlíp je tak couvnout do rybníka a udělat si výřivku . Pak najdeš všechno
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Ty měchy sem měl u AV 14 a řeknu to takhle - když se něco rozbilo tak to bylo právě pérování zadku nebo cívky.. K vzteku.. Výhoda vlnovců oproti klasickým vakům je malá výška, ale není to moc spolehlivý.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Filip Závada:TTNandy:Diky kluci uz jsme to posteloval q chodi to jak hodinky vlezl jsme si pod auto k te cokolade ale presne jak rikal Filip nesla povlit tak jsem se uchylil k tomu ze jsem se presunul k pridavny prevodovce a tam jen presrouboval ty dve ocka a bylo hotovo...
Kdybych tu mel resit ty akutni pripady vsechny mam slohovou praci na 2hodiny...
Kdybych tu mel resit ty akutni pripady vsechny mam slohovou praci na 2hodiny...
Jsem Čech ale neumím česki
Ahoj za nejvíc problematickou součást vzduchové soustavy považuji čtyřcestný ventil pokud ti nepustí třeba do měchů nebo třeba spojky dost vzduchu tak to málo co pustí je i při malém úniku hned pryč dosti krát jsem s tím bojoval sám už ten ""vynález"" nepoužívám a mám klid zkuste před ventil co hlídá výšku měchů vřadit T kus a do kabiny si natáhněte hadici s manometrem a ať to pozoruje.To že na přístrojovce dva budíky ukazují 0,8Mpa ještě neznamená že tento tlak je všude
Mě to s tím vzduchem taky celkem ... Když nakládám tak musim nechat nastartované jinak turuju jak ... abych se vubec s tim posilovaným řazením rozjel. Znamý mi nabízel at tam šoupnu dvoupistový kompresor z tahače že má větší litráž. Abych ráno nemusel stát pul hodiny než mi kompresor nafouká i vlek tak sem pod předním nárazníkem vyměnil tu vzduchovou hlavici za zpětný ventil a samce rychlospojku jak se dáva na vzduchový vercajk. V dílně a garáži mám rozvod vzduchu tak jen propojím auto s dilnou hadicí a nafoukané mám za cca minutu. Mám ale otázku. Proč když postavím auto na rovině tak mi za odpoledne uteče všechen vzduch až na nulu a měchy sednou na dorazy a když stojím v kopci je jedno jak tak mi klesne tlak třeba jen na 6atm a drží třeba týden možná i měsíc?
AARO-Shodou okolností jsme stejný problém řešili na E3 r.v.2002 a po dlouhém bádání(výměna a kontrola všeho možného) to dělala tlaková hadice od kompresoru,v předu před motorem,nebylo taky vůbec nic slyšet,ale po postříkání mýdlovou vodou,byla hadice samá pěna,jako kdyby prostřílená mikrobrokama Tak ať to kluci prubnou...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů