Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
RNDRND : pěkná práce , jen nevím, jestli je úplně vhodné lisovat ten kroužek přes zbytek ložiska a kuželíky , jelikož ty mají snahu ten kroužek roztahovat do kraje (průměru) a tím to jde hůř , neboli vzniká velké tření a průměr pod tím kroužkem se "zhrne" ...... Doražením bych si v tomto případě nebyl 100% jist. Ale jinak krásná práce!!!
Jenda: bohužial číslo rámu som nepoznamenal pretože som bol zhrozený z tej kabíny ktorá ma odrádza od kúpy, tak si myslím že je zbytočné zisťovať čo to bolo origo, ešte viem o jednej RND, a tiež mám ponuku na odpredaj hasičského špeciálu DVS-8, ktorý je zachovalý pretože bol garážovaný, navyše cena je menšia než za RND na predchádzajúcej strane. Samozrejme okrem iných áut, ktorým sa zrejme ďalej venovať nebudem.
Ale bol by som veľmi vďačný za určenie roku výroby podvozku č. 64480.
Ale bol by som veľmi vďačný za určenie roku výroby podvozku č. 64480.
Tak to mi příjde nějaký divný. Protože mi na tom rámu máme hasičskou cisternu s benzínovým motorem a hlavně ten rám je delší než standardní protože má před přední maskou ještě přidané čerpadlo. Ale jinak díky za snahu
Tady je kdyžtak nějaké foto http://hasiciprerovnl.rajce.idnes.cz/Praga_RN/
Tady je kdyžtak nějaké foto http://hasiciprerovnl.rajce.idnes.cz/Praga_RN/
No , delší rám je , ale jen o kousek kterej je přidanej na standartní rám...(RN nebo RND)
Já mám zase sklápěčku , kde je vzadu cca patnáct cm proti Valníku , nebo Tvé (Vaší) cisterně odříznuto. Myslím , že rámy se na všechny modifikace dělali stejné , jen se posléze upravil , nastavil pro čerpadlo , uřízl pro sklápěčku atd.....
Jinak opravdu krásná práce ! Klobouk dolů a krásné fotky .
Já mám zase sklápěčku , kde je vzadu cca patnáct cm proti Valníku , nebo Tvé (Vaší) cisterně odříznuto. Myslím , že rámy se na všechny modifikace dělali stejné , jen se posléze upravil , nastavil pro čerpadlo , uřízl pro sklápěčku atd.....
Jinak opravdu krásná práce ! Klobouk dolů a krásné fotky .
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
Lukash: Divné to není, mám fabrické údaje.
Otázka, to číslo bylo ze štítku, nebo to vyražené přímo v materiálu rámu?
Taky otázka, zda jsou původní papíry k rámu.
Rám byl pro všechny vozy stejné (existovala pouze verze normální a prodloužená). RND má vepředu jinak jednu příčku na silenbloky, ale to se dá velice lehko předělat. Taky se tak dělo a nejenom RN/RND ale cpaly se tam i avie a zetory..
Otázka, to číslo bylo ze štítku, nebo to vyražené přímo v materiálu rámu?
Taky otázka, zda jsou původní papíry k rámu.
Rám byl pro všechny vozy stejné (existovala pouze verze normální a prodloužená). RND má vepředu jinak jednu příčku na silenbloky, ale to se dá velice lehko předělat. Taky se tak dělo a nejenom RN/RND ale cpaly se tam i avie a zetory..
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Tak jsem se na ten nástavek koukal podrobněji a je opravdu přivařen asi až při kompletaci nástavby. To číslo bylo na štítku přinýtovaném na rámu. Papíry od ní žádné nemáme, dostali jsme ji za odvoz jako šrot. A červená je protože jsme se na tom tak nějak všichni tři co na ní děláme shodli a většina CASek co jsem viděl byla taky červená. Nějak mi k ní ta vojenská nejde.
Nechápu, proč mají všichni utkvělou představu, že je nutné renovovat auto na stav, ve kterém vyjelo z továrny. V průběhu života mohlo vzniknout spoustu zajímavých nástaveb, které se dávaly na auto například až po generálce (pozor, nemluvím o samodomo úpravách, čili lidové tvořivosti). Nebo, když si hasičské sbory stříkaly auta v šedesátých letech na červeno a většina lidí si je tak pamatuje, tak proč erenu nerenovovat na tento stav... (ale samozřejmě všechno má své meze)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů