Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Lukash
Příspěvky: 10
Registrován: čtv črc 29, 2010 4:26 pm
Bydliště: Přerov nad Labem

Příspěvek

Čus, můžu tě taky poprosit o zjištění nějakých informací o původním určení té naší? Číslo rámu je RN 82902. Díky za ochotu.
stř dub 11, 2012 4:51 pm

Ivkej
Příspěvky: 19
Registrován: úte kvě 17, 2011 10:15 pm
Bydliště: Prievidza

Příspěvek

Ahoj, vedeli by ste zistiť aj pôvod V3S podľa čísla rámu?
sob dub 14, 2012 5:29 pm

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Vlisování pánve ložiska do zadní nápravy.
Obrázek
ned dub 15, 2012 12:08 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

RNDRND : pěkná práce , jen nevím, jestli je úplně vhodné lisovat ten kroužek přes zbytek ložiska a kuželíky , jelikož ty mají snahu ten kroužek roztahovat do kraje (průměru) a tím to jde hůř , neboli vzniká velké tření a průměr pod tím kroužkem se "zhrne" ...... Doražením bych si v tomto případě nebyl 100% jist. Ale jinak krásná práce!!!
ned dub 15, 2012 1:23 pm

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Díky. Lezlo to tam plynule přiměřeným odporem 1-2 stovek a sedlo to až nakonec. Já jsem to tam jen nechtěl mlátit barbarsky kladivem :-)
ned dub 15, 2012 2:37 pm

Lukáš Erenista Paál

Příspěvek

Jenda: bohužial číslo rámu som nepoznamenal pretože som bol zhrozený z tej kabíny ktorá ma odrádza od kúpy, tak si myslím že je zbytočné zisťovať čo to bolo origo, ešte viem o jednej RND, a tiež mám ponuku na odpredaj hasičského špeciálu DVS-8, ktorý je zachovalý pretože bol garážovaný, navyše cena je menšia než za RND na predchádzajúcej strane. Samozrejme okrem iných áut, ktorým sa zrejme ďalej venovať nebudem.

Ale bol by som veľmi vďačný za určenie roku výroby podvozku č. 64480.
ned dub 15, 2012 4:25 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Lukash: 82902
RND 1951, 22 serie, valník nebo skříň v dané serii
Lukáš Erenista Paál: 64480, tohle číslo v seznamech přesně nemám, takže nevím verzi paliva, rok rozhodně 1947
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
pon dub 16, 2012 12:36 pm

Lukash
Příspěvky: 10
Registrován: čtv črc 29, 2010 4:26 pm
Bydliště: Přerov nad Labem

Příspěvek

Tak to mi příjde nějaký divný. Protože mi na tom rámu máme hasičskou cisternu s benzínovým motorem a hlavně ten rám je delší než standardní protože má před přední maskou ještě přidané čerpadlo. Ale jinak díky za snahu
Tady je kdyžtak nějaké foto http://hasiciprerovnl.rajce.idnes.cz/Praga_RN/
pon dub 16, 2012 4:06 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

No , delší rám je , ale jen o kousek kterej je přidanej na standartní rám...(RN nebo RND)

Já mám zase sklápěčku , kde je vzadu cca patnáct cm proti Valníku , nebo Tvé (Vaší) cisterně odříznuto. Myslím , že rámy se na všechny modifikace dělali stejné , jen se posléze upravil , nastavil pro čerpadlo , uřízl pro sklápěčku atd.....


Jinak opravdu krásná práce ! Klobouk dolů a krásné fotky .
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
pon dub 16, 2012 5:29 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Lukash: Divné to není, mám fabrické údaje.
Otázka, to číslo bylo ze štítku, nebo to vyražené přímo v materiálu rámu?
Taky otázka, zda jsou původní papíry k rámu.
Rám byl pro všechny vozy stejné (existovala pouze verze normální a prodloužená). RND má vepředu jinak jednu příčku na silenbloky, ale to se dá velice lehko předělat. Taky se tak dělo a nejenom RN/RND ale cpaly se tam i avie a zetory..
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
úte dub 17, 2012 7:21 am

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Když už jsme u toho čísla rámu, kde má být přesně továrně vyraženo ?
Z generálek je to jasný, to bouchali kam to šlo a nebo nýtovali štítky.
úte dub 17, 2012 11:15 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Lukash: Krásná práce, ale nedá mi to se nezeptat - proč je ta erena červená?
úte dub 17, 2012 1:00 pm

Lukash
Příspěvky: 10
Registrován: čtv črc 29, 2010 4:26 pm
Bydliště: Přerov nad Labem

Příspěvek

Tak jsem se na ten nástavek koukal podrobněji a je opravdu přivařen asi až při kompletaci nástavby. To číslo bylo na štítku přinýtovaném na rámu. Papíry od ní žádné nemáme, dostali jsme ji za odvoz jako šrot. A červená je protože jsme se na tom tak nějak všichni tři co na ní děláme shodli a většina CASek co jsem viděl byla taky červená. Nějak mi k ní ta vojenská nejde.
úte dub 17, 2012 3:45 pm

Míla
Příspěvky: 143
Registrován: stř lis 29, 2006 3:24 pm

Příspěvek

Nechápu, proč mají všichni utkvělou představu, že je nutné renovovat auto na stav, ve kterém vyjelo z továrny. V průběhu života mohlo vzniknout spoustu zajímavých nástaveb, které se dávaly na auto například až po generálce (pozor, nemluvím o samodomo úpravách, čili lidové tvořivosti). Nebo, když si hasičské sbory stříkaly auta v šedesátých letech na červeno a většina lidí si je tak pamatuje, tak proč erenu nerenovovat na tento stav... (ale samozřejmě všechno má své meze)
stř dub 18, 2012 7:27 am

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hynek Lukash: Krásná práce, ale nedá mi to se nezeptat - proč je ta erena červená?
No jo , originalista 8)
sob dub 21, 2012 9:27 am

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů