to Broněk:
Tak s těmi zvedacími nápravami (1. a 4.), to už mi teď dává smysl! Při potřebě manevrování na malém prostoru zvedneš poslední nápravu (jako ten systém Wabco OptiTurn, jenom to musíš dělat ručně) = poloměry otáčení budou lepší jako u klasického 3-osého návěsu - střed otáčení návěsu se posune víc dopředu a při jízdě v terénu, zvedneš 1. nápravu a dostaneš z tahače "dotíženou 4x2". Teď jde jenom o to dávat pozor před každým kruháčem nebo ostrou zatáčkou a nepoplést si čudlíky v kabině (zvedání 1. nebo 4. nápravy)
P.S.: Pokud to není tajné jaké trasy jezdíš (přes celou republiku nebo jenom lokálně kolem Brna) a co hlavně vozíš (písky, štěrky, zemědělské produkty ...)? No u Volva nebyl problém s TP aby Ti u 2-osého tahače zapsali povolenou celkovou 48 tun?
Jinak přeji hodně zdaru a štěstí při provozování této velmi zajímavé a hezké 6-ti osé soupravy. Klobouk dolů! Fandím lidem, kteří si nekupují jenom std. auta + přípojná vozidla co je má prodejce skladem a chtějí zkusit něco nového, jiného co může technicky auta posunout někam dál. Mezi takové blázny řadím takové firmy jako:
Čmakal Auto, Silnice Hejda, Doprava TŽ, Sihelský ... Ne vždy to vyjde na 100%, ale "kdo nic nedělá - nic nezkazí a je povýšen".
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)