Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
2007 Kenworth C500 8x6
Tady je moje práce auto ze Severní Dakoty USA ropné, můžeme přesunout, vrtné plošiny
Nákladní auto
2007 C500 tri jednotka 8 x 6 s navijákem 30 tun
Přívěs
Nedostižný oilfiled 3 nápravy + 2 nápravy džíp + 2 nápravy booster
Převážím bláto čerpadlo, nejtěžší část vrtná souprava
Doufám, že to znamená v České ok!!!!
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11919
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
for sean...
very nice photo trailers
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
C500
Řídit C500 má 565 BHP ISX Cummins, 18 rychlost Eaton přenosu, všechny jednotky má uzamčení rozdíly.
Toto zatížení 2 kusů zařízení je pouze legální na prašných cestách, jinak žádné zatížení se dělá hrubé kombinované GCW překročit 105500 lbs (47954 kg) musí být 1 kus pouze nákladní, Severní Dakota maximální hmotnost je vyšší než většina státu USA, každý stát USA má svůj vlastní hmotnosti pravidla, její velmi šílený.
Tato fotka je dvojího Montana jen 2 km od hranice Kanady. To je 16 kolo na 2 náprav přívěsu, my je nazýváme "zbývajících větších vozů" nebo "16 wheeler" v Kanadě dělají 24 kol na 3 nápravy, které jsou velmi podobné v designu na str. 40 vojenských P50 přívěsy v ČR.
Tady sázím (reverzní) se rampa a k vyzvednutí celý horní derrick
(věž) z vrtné plošiny na mém přívěsu, bohužel žádný obrázek z toho ve skutečnosti v mým přívěsu, tvé Derricku váží 80 tun
Zde jen čekají na další zatížení od vrtná souprava odstraněny, takže jsme ji vyzvednutí na přívěsu pak doprava do nového umístění.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11919
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
sean
Unfortunately, I only use the translator to communicate, so an apology to you ... interesting you photos, this certainly interested in more members ....thanks
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11919
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
tipoval bych to na bezrámový řešení...jen tipuju
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Problém sklápěcích návěsů je vyjetí na kluzkém povrchu při sklápění,páč se odlehčí hnané nápravy tahače,tahle vychytávka pomáhá soupravě vyjet...no a samozřejmě ušetří váhu bez šasi návěsu,otázka je jak dostává ta zadní náprava návěsu při sklápění do těla....
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti