Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
MrFido
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 06, 2013 4:15 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Problém s EDC. Eurocargo 120E28 tector rv.02
Čau mám takový problém s EDC na Ivetě. Zapíná se mi chyba EDC když je motor v tahu do kopce. Ze začátku to dělalo jen ve vyšších otáčkách kolem 2 000 na 7mý rychlostní stupeň, ale teď už to dělá skoro pokaždé. Zdá se mi, že se chyba zapne pokud delší dobu držím stejné otáčky. Poté se výkon sníží a ostatní mě přestávají mít rádi :lol: . Vstřiky i filtry jsme vyměnil. Nevíte čím by to ještě být? Předem dík za rady
:wink:
ned led 06, 2013 4:58 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Ja bych veděl :D Řešil jsem podobne problemy .Muže to byt regulačni ventil na railu .Zjistit jestli poušti naftu do přepadu a pak se mužem někde posunout .....Jinak auto.styl@seznam.cz
ned led 06, 2013 5:47 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Zavada je v elektrice :P
ned led 06, 2013 8:42 pm

MrFido
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 06, 2013 4:15 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Díky, zítra se kouknu na dílnu a uvidím co tam vymysleli :lol:
pon led 07, 2013 4:53 pm

Uživatelský avatar
pepetruck
Příspěvky: 17
Registrován: pát zář 11, 2009 7:05 pm

Příspěvek

Ahoj lidi! Dnes jsem byl v servisu Iveco a nabízejí do nově objednaného EUROCARGA vestavěnou kompresorovou lednici. Objem cca20-25l. Nemáte s tímto výrobkem někdo zkušenost? Názory a rady sem!
úte úno 05, 2013 8:16 pm

Uživatelský avatar
Depešák
Příspěvky: 209
Registrován: ned led 13, 2013 4:54 am
Bydliště: Basildon

Příspěvek

Pokud někdo jezdíte v Iveco Eurocargo 75E18 a pod. se šajtrpákou pod přístrojovkou, tak jsem si "vykutil" tento pracovní,odkládací,jídelní a noční stolek:


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
sob úno 09, 2013 5:03 pm

davadrak
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv črc 15, 2010 7:51 pm
Bydliště: domov nebo letná

Příspěvek

Já mám origo stolek po sklopení prostřední sedačky tak nemusím aspoň nic kutit :lol:
ned úno 10, 2013 12:26 pm

Uživatelský avatar
pepetruck
Příspěvky: 17
Registrován: pát zář 11, 2009 7:05 pm

Příspěvek

TO DEPEŠÁK....jedním slovem...HRŮZA....
úte úno 12, 2013 7:25 pm

lev3871
Příspěvky: 40
Registrován: pát srp 10, 2012 7:54 am
Bydliště: Senica

Příspěvek

Nazdar Majstri kupil som Iveco Eurocargo 75 e 18 ma najeto 200 tisic .Nepoznam toto auto je to premna niečo nove a chcem sa vas spytat vas co toto auto poznate .Auto ma Ad blue ked vypnem motor tak za nadrzou ad blue na šasach je taka krabica asi čerpadlo a tam nieco tak 30 sekund tak potichu niečo vrči a v nadrzi ad blue je počut ako tam zblnkoce mocovina .Viete mi niekto povedat čo sa to tam deje za proces popripade či je to normalne ? Dalej ma zaujima v tej casti ako je vyfuk alebo ako sa miesa mocovina do vyfukoveho potrubia je v šasach od motora nejaky ventil na vzduch a v jednej plastovej spojke co ide z toho ventilu je dierka odkial mi uchadza vzduch .Pripada mi to ako keby ta dierka tam bola original nemate z tym niekto skusenosti či je to normalne ?
čtv úno 21, 2013 7:37 pm

davadrak
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv črc 15, 2010 7:51 pm
Bydliště: domov nebo letná

Příspěvek

Je to normální :wink: Ať iveta slouží
čtv úno 21, 2013 7:40 pm

lev3871
Příspěvky: 40
Registrován: pát srp 10, 2012 7:54 am
Bydliště: Senica

Příspěvek

Tak dik to som rad .Duvam ze bude sluzit uz som tu raz pisal ze chcem take auto kupit a uz som ho kupil .Bola tam zavada edc a uplne spatne baterky ledva sa kontrolky rozsvietili a startovat sa to dalo iba cez kable.Tak som na nich v bazare tlacil aby to dali do poriadku tak mi nakoniec kupili aj nove baterky a zavadu edc odstranili diagnostika ukazala spatny snimač tlaku preplnovani a rele vyhrivani1 Volal som do Iveca a povedali ze tato zavada moze vyskocit ked sa to startuje cez vozik alebo cez baterky a tak sa to auto vazne startovalo lebo tie baterky boli este original takze mali 6 rokou z toho auto 1,5 roka stalo ktovie ci niekto neprehodil poly na kabloch ked to startovali oprava aj z baterkama stala 15 tisic z toho 8000 baterky baner Auto v roku 2010 stalo rok v hangaru spz v depozitu a teraz naposledy pol roka v bazaru .Bola tam cena 350 tisic potom auto o 60 tisic zlacnili tak som ju hned zobral ma nejeto iba 200 tisic je to plato bez bocnit r .v 2007.Motor aj prevodovka je uplne suchy nikde nic netecie iba je taky zanedbany je vidiet ze to dlho stalo.Momentalne co ma trapi je naprava je tam vyskakane predne lave kolo skusal som to dat na hever a ten zvyslak je uz v hajzlu ma velku vulu hore dolu chodi tak 0,5 cm az 1 cm dam to vymenit a kupim nove pneu .Dalej sa neche motor zohriat viac nez na 70 aj to musi byt motor v otackach jak klesnu otacky ide to na 60 .Pravdepodobne termostat bude v cudu tak som ho objednal a skusim ho vymenit .A ešte jedna vec ma znepokojuje ide zvlastny klepotavy zvuk od kompresoru .ked nastartujem rano auto klepoce to viacej nez natlaci vzduch .ked vzduch natlaci a odfukne klepoce menej a ked zatazim servo ze volantom trocha zatocim prestane to klepotat uplne .Co si o tom myslite : v servise mi povedali ze to ide od kompresoru ze aby som to nechal tak ale mne to vadi a rad by som sa toho klepotania zbavil co si o tom myslite ? Dik za reakcie .
pát úno 22, 2013 6:16 am

davadrak
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv črc 15, 2010 7:51 pm
Bydliště: domov nebo letná

Příspěvek

Nevím jaký klepání myslíš jestli když běží kompresor tak to je u carga normálka že si vrní.Oprav aby ti neucházel vzduch a nemusí tě to z rána rozčilovat. :wink:
pát úno 22, 2013 9:17 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Každý starší Eurocargo klokotá kompresorem při dofukování,vím je to hnusnej otravnej zvuk,to moje to dělalo a podobně to dělá i Daewoo-Avia.
Spíš jde o to nakolik je to hlasitý a jak to fouká,pokud by to bylo nějaký mlácení,je to na výměnu kompresoru,ale pokud je to jen otravný,tak je to bohužel neduh Iveca :D
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát úno 22, 2013 10:59 pm

lev3871
Příspěvky: 40
Registrován: pát srp 10, 2012 7:54 am
Bydliště: Senica

Příspěvek

Praveže by som povedal ze je to skorej zvuk nejakej večšej vule prevodu na tom kompresoru .Je to zvuk ktory neklepoce stale ale vzdy v nejakej polohe otačky ked mi rozumiete skratka je to ticho klepot ticho klepot ale zrychlene ako sa toči kompresor .Nez natlači vzduch je to hlasnejšie ked odfukne je to tichšie tak o 30% a ked zatazim servo tak to prestane klepotat uplne.A co sa tyka toho uchadzania vzduchu tak neviem z akeho dovodu to tak je ale niekde v mieste kde sa vstrekuje ad blue do vyfukoveho potrubia v šasach z vnutra od motoru je nejaka civka neviem či to neni ten regulačni ventil ad blue alebo neviem co to je a tam ako ide z toho plastova spojka kolenko tak v tom je dierka a odtial siči vzduch .Musim to zistit ci to tak ma byt lebo ta dierka sa mi zda ze je tam original ale neviem k čomu to tam sluzi .
sob úno 23, 2013 7:07 am

Uživatelský avatar
Depešák
Příspěvky: 209
Registrován: ned led 13, 2013 4:54 am
Bydliště: Basildon

Příspěvek

lev3871: to vrčení (AdBlue) je normální,ale ještě bacha na elektriku-největší neduh Ivec hlavně v zimě a dešti. Italové nesolej (teda nesolili aspoň do letošní zimy,ale jelikož jsou letos i Benátky pod sněhem, tak asi taky začnou solit),proto tam dávaj strašně tenký kabílky (jak nitky),špatně izolovaný,všude se ti dostane sůl,sníh, voda. Za letošní zimu jsem např. u tykadel blinkrů měnil 5 žárovek. Jinak motoricky je 75E18 velmi slušná,2010 jsem ji nafasoval jako funglovku a zatím spokojenost, ale jak se to pak začne "srát",tak se "sere" všechno. Máme na firmě 8letou "babičku" a tam už odchází úplně všechno pěkně postupně jedno za druhým.
sob úno 23, 2013 1:05 pm

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů