Půl sezony mám v Liazce 150, a půl v Tatře 815.
Ze začátku jsem nadával že ta mrcha nejede(815), ale teď bych neměnil, no leda V8 turbo
Moc záleží na tom kde budeš jezdit, na cestě se semtam bahnitou vložkou se bude cítit líp Liazka. A náklady na provoz jsou taky o dost nižší, Tatra ti sežere nejenom o 4 gumy víc, ale taky o 1/3 rychleji. Spotřeba, teda pokud jde o klasickou 815 10V, ja taky o 10-15 litrů jinde.
Mám rád Liazky, ale z Tatry už bych nešel, nemůžu posoudit jak je na tom LIAZ 29.33 SD, ale klasická 150 je taková měkota.
Výhodou 150 je to, že splašíš ND vpodstatě za babku, to se ti s 300 řadou liazek nebo Tatrou nestane. (nenerazíš-li na čínské napodobeniny T).
A s tou poruchovostí je to relativní, když si budeš jezdit sám a trošku na to dbát, tak pokud nenatrefíš na vyloženou mrchu, tak ti vydrží i Liazka i Tatra.
To samé jako, kopito šofér ti odrovná jedno i druhé, než napíšeš první faktutu.