Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ano dle vývodu na kardan jde o ten starý typ.Já mám rád 12v to je prostě hukot.Motor tatra jak má být.Při sešlápnutí je znát zě je to naoprosto vyváženej motor.Tamto jsou kafemlejnky.talas.m píše:já bych tu e1 asi nechtěl. hromadu peněz a pořád je to 13-14 roků staré auto. narazit na něco slušného možná bych se nebránil ALE to jsem si myslel taky když jsem kupoval to co mám teď. měsíc nato spojka, řízení a pár dalších závad. v létě diferák a před koncem roku když pominu servo celé řízení vyjeb... ruské gumy na předku už nechci ani vidět.
ale abych se vrátil k tématu, já na tom motoru mám celkem dobrý spodek maže to studené na 6 na provozce 2. když otevřu nalévací hrdlo tak to nedýchá byly případy že to vyhazovalo měrku oleje. vrchy už budou asi chycené tlaky od 27 do 30 což už taky není žádná sláva. zatím s tím nemíním dělat nic ale silně uvažuju do budoucna nad některým z těchto motorů. další otázka co se sestupem. ten 8V co je na tom odkazu je klasická T1 ne? akorát s chladičem
uvidíme. já jezdím na 11kách tak o to je to pomalejší. ten motor bych si ale nechal někde udělat, kromě Křístka vím ještě o jednom co v kopřivnici v čsad dělá tyhle motory a slyšel jsem na něj chválu. vím že je to moc peněz je to asi o 70tis. víc než za klasickou desítku v generálce. ono se to všechno ukáže časem
jezdim s euro3, 8x8. prazdna važi 18.5 t (vyvařena korba abrazitem), plna 40 i tak starši tatry nestihaji. tyhle motory namontovane do lehke tatry musi hrabat na asfaltu:-) maji lepši kroutici moment, nepotřebuji ho vytačet vice než 1400otaček aby dobře tahal při přeřazení..talas.m píše:a co tak osmička v turbu má s tím někdo zkušenosti?
http://www.autodily-tatra.cz/foto.asp?typ=nd&id=5&f=2
Ale jo já se jednou svezl s e3 a zpátky do 148ky se mi moc nechtělo. Já jsem tady myslel spíš klasický jedničkový nebo dvojkový 8v motor s vestavěným turbem. Není ten průběh otáček daný tím šestikvaltem? Ta co jsem se v ní vezl ho měla a při zajetí do měkého kdy se e2 dusily tohle jelo jak tank. Starší terna e2 které mají klasický 5kvalt mi přijdou blbě odstupňované rychlosti a je potřeba to držet v točkách.
ja jezdil i e2, a v obou autech je převodovka 5kvalt, s přidavnym řazenim. takže na pevnem jsme jezdili na normalnich 10 rychlosti, v terenu se to dalo zredukovat znova jsi měl 10 rychlosti zredukovanych do pomala.. nejelo to vic než 60, ale silu to ma jako tank. Tatra nabizi obě převodovky, 6kvalt, i 5 s tou redukci. Tuhle převodovku si nemužu vynachvalit. je pravda že pokud vjedu do terenu, a nepřeřadim, tak se mi začne dusit. Redukce je řaditelna jen se zataženou ručni brzdou za jizdy se řadit neda. s 6kvaltem mame tatru bikrám, a tam je ta převodovka taky dobra. nejezdi v terenu jen po cestach. každa převodovka ma něco do sebe, zaleži na tom kde jezdiš a s jakym zatižením.talas.m píše:Ale jo já se jednou svezl s e3 a zpátky do 148ky se mi moc nechtělo. Já jsem tady myslel spíš klasický jedničkový nebo dvojkový 8v motor s vestavěným turbem. Není ten průběh otáček daný tím šestikvaltem? Ta co jsem se v ní vezl ho měla a při zajetí do měkého kdy se e2 dusily tohle jelo jak tank. Starší terna e2 které mají klasický 5kvalt mi přijdou blbě odstupňované rychlosti a je potřeba to držet v točkách.
Kolega e3 jezdí.Přelezl na to z klasiky 10v.Stěžuje si hlavně na to když musí zastavit v kopci a znova se rozjíždět tak musí znova od jedničky.Kvalty jsou tam dost dlouhý a poslední rychlost je omezovačem rychlosti málo využitá.Želva zajic u toho není tak jako u e2,Sám říká že u starý sklopky se rozjel z vlekem na malou dvé a u e3 jedna malá.Já mám e1 6klalt a naloženej se rozjedu malá3.Tu jednotku dávám hodně málo.
http://bagry.cz/var/ezwebin_site/storag ... _tatra.jpg
Co je to za motor?
Co je to za motor?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: nalim68 a 0 hostů