Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
No nevím, mě se to zdá divný, beru, že tam nějakej odpor plachty sakra bude, ale 107km jako top speed, to jel málem i Lublin bez turba se skříní.
Co popisuje Lubo, tak tam určitě něco není v pořádku a může to bejt klidně banalita, ale klidně taky to špatný čerpadlo nebo klidně i snímač v pedálu plynu. Co jsem jezdil s tím 90T330, tak ten jel po městě v pohodě, a do 90km/h, řekl bych normálně a to i v soupravě, kde byla celková 4 300kg, ale větší rychlost horko těžko. Když se vyřešil ten EGR, tak to 140 pelášilo. Jinak kromě ložisek v diffu žádnej problém a to auto bylo pěkně doprasený, tak jsme ho dali trochu dohromady.
No ale k těm závadám, velký problém s výkonem jsem řešil na VW T4 111kW. Auto pozvolna přestalo jezdit, tak se vyměnila váha vzduchu, turbo, podtlaková regulace a auto pořád nechtělo, tak jsem vyndal egr a když jsem viděl tu malou dirku v nánosu karbonu, sání šlo ven.
Bylo lepší staré turbo rozmlátit palicí, než vyndavat motor.
Ale teď to sání
Na mém 2.0TDDi jsem měl sání taky dole a vypadalo to podobně, ale auto jelo celkem dobře.
Co popisuje Lubo, tak tam určitě něco není v pořádku a může to bejt klidně banalita, ale klidně taky to špatný čerpadlo nebo klidně i snímač v pedálu plynu. Co jsem jezdil s tím 90T330, tak ten jel po městě v pohodě, a do 90km/h, řekl bych normálně a to i v soupravě, kde byla celková 4 300kg, ale větší rychlost horko těžko. Když se vyřešil ten EGR, tak to 140 pelášilo. Jinak kromě ložisek v diffu žádnej problém a to auto bylo pěkně doprasený, tak jsme ho dali trochu dohromady.
No ale k těm závadám, velký problém s výkonem jsem řešil na VW T4 111kW. Auto pozvolna přestalo jezdit, tak se vyměnila váha vzduchu, turbo, podtlaková regulace a auto pořád nechtělo, tak jsem vyndal egr a když jsem viděl tu malou dirku v nánosu karbonu, sání šlo ven.
Bylo lepší staré turbo rozmlátit palicí, než vyndavat motor.
Ale teď to sání
Na mém 2.0TDDi jsem měl sání taky dole a vypadalo to podobně, ale auto jelo celkem dobře.
BES - běs
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
dnes ako som šiel naložiť mi auto prestalo ťahať a blikala kontrolka žhavenia po vypnutí a zapnutí motora zase všetko OK ........... som zúfali z toho čo by to mohlo byť ?
diagnostika : - vypisuje EGR ale ten je zaslepený takže to je logické
- hlavné rele PCM
- a nejakú chybu tempomatu - ten samozrejme nemam
poprosil by som niekoho o tel. kontakt kto by mal 7-8 pal. plachtovú dodávku . Idem do Mnichova a tomu auto vôbec neverím tak ak by bol niekto volný na prípadnú prekládku bol by som rad ak by mi poslal cez SZ spravu s tel. číslom pripadne sa ozval na môj tel +421908 987 342 . Samozrejme ak by niekto tak isto potreboval pomoc rad pomôžem . Idem trasou Košice-Poprad-Brno-Humpolec-J. Hradec-Č. Budějovice-Č. Krumlov-Volary-Strážný-Freiung-Aicha vorm wald-na A3- Deggendorf-na A92- München .
diagnostika : - vypisuje EGR ale ten je zaslepený takže to je logické
- hlavné rele PCM
- a nejakú chybu tempomatu - ten samozrejme nemam
poprosil by som niekoho o tel. kontakt kto by mal 7-8 pal. plachtovú dodávku . Idem do Mnichova a tomu auto vôbec neverím tak ak by bol niekto volný na prípadnú prekládku bol by som rad ak by mi poslal cez SZ spravu s tel. číslom pripadne sa ozval na môj tel +421908 987 342 . Samozrejme ak by niekto tak isto potreboval pomoc rad pomôžem . Idem trasou Košice-Poprad-Brno-Humpolec-J. Hradec-Č. Budějovice-Č. Krumlov-Volary-Strážný-Freiung-Aicha vorm wald-na A3- Deggendorf-na A92- München .
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
tak Transit bol na prehliadke vo Forde a pre istotu aj v neznačkovom servise to trhanie spôsoboval zanesený balónik na ťahanie nafty a inak je auto vraj úplne OK . To že ide tak lenivo je spôsobene veľkou plachtou a bla bla .No a že ma 1100 ot. na voľnobehu tak to nemám riešiť to ma každý 3 Ford TDDi . Takže vymením spojku a hopsa na cestu zase ale s plnými nohavicami
No,tak ty otáčky opravdu normální nejsou Ani u TDDi ani u jiného diesela se takhle vysoko nedrží... Mám TDDi a drží cca 850,900 pořád,ono se to blbě odhaduje na těch čárečkách,ale dá se říct 1 čárku pod 1000 ot.min.
Zanesený Balonek nafty? Pokud vím,tak balonek ve fordu vůbec není,balonek na přívodu mají francouzská auta,renault peugeot citroen,ale ford TDDi rozhodně ne,to ti tam někdo bastlil a pak to časem dělá problémy tyhle domácký opravy Kromě toho,v tom balonku,pokud je z francouze jsou dva zpětný ventilky a ty můžou snižovat průtok nafty,potom to nejede,já bych ho vyhodil,a napojil to tak jak to má být,a pokud máš v pořádku naftový filtr tak už tam nemůže bejt problém s cukáním
Zanesený Balonek nafty? Pokud vím,tak balonek ve fordu vůbec není,balonek na přívodu mají francouzská auta,renault peugeot citroen,ale ford TDDi rozhodně ne,to ti tam někdo bastlil a pak to časem dělá problémy tyhle domácký opravy Kromě toho,v tom balonku,pokud je z francouze jsou dva zpětný ventilky a ty můžou snižovat průtok nafty,potom to nejede,já bych ho vyhodil,a napojil to tak jak to má být,a pokud máš v pořádku naftový filtr tak už tam nemůže bejt problém s cukáním
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zdravím klucí ,
Jelikož letošní rok můj Sprinter jde do světa a já chci pořídit něco mladšího tak se rozhoduji o MB Sprinter 316 CDI maxi ( do roku 2007 ) nebo Iveco Daily 35S18 maxi ( 07 rok ) . Jelikož je moje stará dobrá 2.9td bezproblémová a na ty roky prostě super auto tak bych chtěl něco abych stim neměl problémy a trápení.
Jak je to se spotřebou Sprinter vs Iveco ??
Ceny náhradních dílů Sprinter vs Iveco ??
Kvalita a spolehlivost Sprinter vs Iveco ??
Díyk za radu chlapci !
Jelikož letošní rok můj Sprinter jde do světa a já chci pořídit něco mladšího tak se rozhoduji o MB Sprinter 316 CDI maxi ( do roku 2007 ) nebo Iveco Daily 35S18 maxi ( 07 rok ) . Jelikož je moje stará dobrá 2.9td bezproblémová a na ty roky prostě super auto tak bych chtěl něco abych stim neměl problémy a trápení.
Jak je to se spotřebou Sprinter vs Iveco ??
Ceny náhradních dílů Sprinter vs Iveco ??
Kvalita a spolehlivost Sprinter vs Iveco ??
Díyk za radu chlapci !
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host