Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
No, bacha, ten velký bych nepodceňoval, když ho nafikneš dřevem, tak se rozloží na prvočísla Je blbost mít v kontejneru u vrat příčku, po prvním zašprajcnutí bys vzal flexu a vypáral jí - tím pádem bys byl v pytli se zavíráním. Sám někdy převážím dřevo, 2Oti kubíkový kontejner vozím plný - tedy strojně nakládaného - a můžu ti říct, že musím pečlivě vybírat, který kontejner vezmu, protože kdybys u nějakého naloženého papíráku otevřel vrata, tak je budeš nahoře shánět dohromady hupcukem A pokud bys ho někomu půjčil, tak ti do něj párkrát něco hodí a máš po parádě. Jinak 5 a 3 je standart, ale bohužel i to bývá někdy málo, boulí a někdy i děr je po stěnách dost
Tatra forever!
No u toho velkýho spolíhám na pořádnou kostru ten plech je jen výplň. Na dřevo by mi možná stačila i kari síť. Já to hodlám používat v rekreačním měřítku Kdyby ten velkej byl 5 a 3, byl by už moc těžkej si myslim.. no začnu ti malým a uvidim.
Zejtra sundávám z auta řetězku, přijede mi T148 s jeřábem
Líbí se mi takovejhle styl http://www.drakor.cz/korby-liaz/#liaz300d-jpg udělám to jako bednu bez otevíracích bočnic. Akorát bych si udělal vrata na vyklápění i otevírání. I barva bude červená
No a místo stavebních íček bych měl použít co? Kontejnerový íčko jsem nikde nezaznamenal
Zejtra sundávám z auta řetězku, přijede mi T148 s jeřábem
Líbí se mi takovejhle styl http://www.drakor.cz/korby-liaz/#liaz300d-jpg udělám to jako bednu bez otevíracích bočnic. Akorát bych si udělal vrata na vyklápění i otevírání. I barva bude červená
No a místo stavebních íček bych měl použít co? Kontejnerový íčko jsem nikde nezaznamenal
Tak, další rozumy jsou zde Stavební íčko je čistý I profil, ten je sice levný, ale měkký. Ty potřebuješ tzv. strojní I profil (tak mi to bylo pojmenováno), který má od krajů směrem ke středové stěně vyztužovací oblinu (nevím, jak jinak to nazvat). U aviových kontejnerů jde použít ještě U profil, zde už ale ne. Jak jsem nakoupil, tak prodávám
Tatra forever!
Super, díky.
Tak jsem po umytí našel důvod vypálení elektriky v kabině.. Na konci na rámu byl předřenej celej svazek.. Těžko říct o se tam dělo, okolo lítala pístnice od háků na nástavbě, tak možná ta to odřela. Je to už jediná věc co je na autě elektricky špatně, jinak všechno běží a ostatní dráty jsou ok.
Tak jsem po umytí našel důvod vypálení elektriky v kabině.. Na konci na rámu byl předřenej celej svazek.. Těžko říct o se tam dělo, okolo lítala pístnice od háků na nástavbě, tak možná ta to odřela. Je to už jediná věc co je na autě elektricky špatně, jinak všechno běží a ostatní dráty jsou ok.
Můžete mi někdo změřit na hákový nástavbě vzdálenost mezi náběhy pro kontejner? Jde mi o to že je budu dělat znova a potřeboval bych jednak rozměr těch náběhů, uplně dole a pak vzdálenost venkovních stran íček na kontejneru. Doufám že jsou všechny typizovaný na jeden rozměr. Případně jakou máte vůli mezi íčkama kontejneru a těma náběhama (nemyslím rolny) Jde mi o to, abych si ty skosený náběhy neudělal moc těsný a natáhl tak jinej kontejner než svůj. Neo aby tam nebyla zbytečně velká vůle. Díky
Kontejnery jsou všechny stejné, stejná rozteč íček je i na aviáckých kontejnerech, můžeš klidně vycházet z toho, protože kolega vozí díky stavitelnému háku jak avii, tak i moje, pokud jsou naložené tak, aby je uzvedl Jen nevím, které náběhy bych ti měl změřit - myslíš ty vodící uši na rámu? Jinak tady si můžeš stáhnout technický popis http://www.monza.cz/kontejner/67897.abr ... r-otevreny a tady máš i šířku saní http://www.brasco.cz/objednavka/ , je to 1060 mm vnější.
Tatra forever!
Já tam po dosednutí kontíku vůli nemám prakticky žádnou, ani tam být velká nemůže, aby ti to tam necestovalo, když mám starší kontejner naložený sutí a má už ty íčka mírně ojetá, vergluje se to jako prase, v zatáčkách nic moc. Spíš počítej s tím, že kontejner bude vždy užší. Jinak ta vodící ucha by se měla prodávat samostatně, Palfinger je má z hardoxu či kýho výra, prostě se neohnou a když už prasknou, tak je vymění, je to materiál jako prase, tady jsou trochu vidět http://postimg.org/image/xjs8u5f53/ , kdyžtak ti je nafotím líp, určitě jim dej lásku a hodně kvalitního materiálu
Tatra forever!
Ale udrží, neboj, stará nástavba byla přišroubovaná na pomocným rámu, a ten je u liazky k hlavnímu rámu přišroubovanej 16-20 ks M14. O jejich pevnosti si iluze nedělej, trhal jsem je metrovou trubkou jak byly zahnilý, a jezděj na tom všechny liazácký sklápěčky. Nově tam mám 24ks M16. Délka svárů je taky víc než dvojnásobná oproti kotvení pomocnýho rámu. Jedna řada šroubů bude podél, až dovrtám díry a druhá řada už je zvrchu. Takže tah x střih.
Původně ta nástavba držela na 10ti ks 100mm účkách jenom podél po dvou šroubech na účku a to byla dlouhá přes 5m na 20t kontejner. Teď je 4,4 a bude max na 9t. Když se kouknaš na Ávii, nebo malý Many do 12ti tun celkový, jak jsou řešený, tak uvidiš že to zas tak horký není. A to vozej 5t jak nic.
Jen pro zajímavost, tu nástabu jsem dával nahoru hupcukem, kterej byl zavěšenej na jednom šroubu M12, notně zrezavělém, a ani se neprohl. Když jsem sundával řetězovou, tak ty spodní domečky (ty jsou na všech rámech u sklápěček a řetězáků, u řetězáků se ale nehejbou a tak zareznou) , když jsem rozřezal, tak jsem přes rameno zvedl celej zadek auta do luftu a nástavba držela jen na tom vrchním půldomečku, a to přirezlá Na těch dvou plochách to zvedlo celý auto. Nakonec jsem ji odrazil palicí a ocelovými klíny. Bejt tam někde 1ks M8 šroub, tak tam drží dones.
A přiznám se, že jsem ještě neviděl na autech kolem sebe nic na hlavním rámu přivařenýho, kromě kastlíku na baterky teda Už z technickýho hlediska by to byla blbost. Jak bys vyndával třeba převodovku, nebo dělal GO, třeba tu nástavbu rovnal, když jí někdo ustavičně překládá.
Původně ta nástavba držela na 10ti ks 100mm účkách jenom podél po dvou šroubech na účku a to byla dlouhá přes 5m na 20t kontejner. Teď je 4,4 a bude max na 9t. Když se kouknaš na Ávii, nebo malý Many do 12ti tun celkový, jak jsou řešený, tak uvidiš že to zas tak horký není. A to vozej 5t jak nic.
Jen pro zajímavost, tu nástabu jsem dával nahoru hupcukem, kterej byl zavěšenej na jednom šroubu M12, notně zrezavělém, a ani se neprohl. Když jsem sundával řetězovou, tak ty spodní domečky (ty jsou na všech rámech u sklápěček a řetězáků, u řetězáků se ale nehejbou a tak zareznou) , když jsem rozřezal, tak jsem přes rameno zvedl celej zadek auta do luftu a nástavba držela jen na tom vrchním půldomečku, a to přirezlá Na těch dvou plochách to zvedlo celý auto. Nakonec jsem ji odrazil palicí a ocelovými klíny. Bejt tam někde 1ks M8 šroub, tak tam drží dones.
A přiznám se, že jsem ještě neviděl na autech kolem sebe nic na hlavním rámu přivařenýho, kromě kastlíku na baterky teda Už z technickýho hlediska by to byla blbost. Jak bys vyndával třeba převodovku, nebo dělal GO, třeba tu nástavbu rovnal, když jí někdo ustavičně překládá.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů