Ale udrží, neboj, stará nástavba byla přišroubovaná na pomocným rámu, a ten je u liazky k hlavnímu rámu přišroubovanej 16-20 ks M14. O jejich pevnosti si iluze nedělej, trhal jsem je metrovou trubkou jak byly zahnilý, a jezděj na tom všechny liazácký sklápěčky. Nově tam mám 24ks M16. Délka svárů je taky víc než dvojnásobná oproti kotvení pomocnýho rámu. Jedna řada šroubů bude podél, až dovrtám díry a druhá řada už je zvrchu. Takže tah x střih.
Původně ta nástavba držela na 10ti ks 100mm účkách jenom podél po dvou šroubech na účku a to byla dlouhá přes 5m na 20t kontejner. Teď je 4,4 a bude max na 9t. Když se kouknaš na Ávii, nebo malý Many do 12ti tun celkový, jak jsou řešený, tak uvidiš že to zas tak horký není. A to vozej 5t jak nic.
Jen pro zajímavost, tu nástabu jsem dával nahoru hupcukem, kterej byl zavěšenej na jednom šroubu M12, notně zrezavělém, a ani se neprohl. Když jsem sundával řetězovou, tak ty spodní domečky (ty jsou na všech rámech u sklápěček a řetězáků, u řetězáků se ale nehejbou a tak zareznou) , když jsem rozřezal, tak jsem přes rameno zvedl celej zadek auta do luftu a nástavba držela jen na tom vrchním půldomečku, a to přirezlá
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Na těch dvou plochách to zvedlo celý auto. Nakonec jsem ji odrazil palicí a ocelovými klíny. Bejt tam někde 1ks M8 šroub, tak tam drží dones.
A přiznám se, že jsem ještě neviděl na autech kolem sebe nic na hlavním rámu přivařenýho, kromě kastlíku na baterky teda
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Už z technickýho hlediska by to byla blbost. Jak bys vyndával třeba převodovku, nebo dělal GO, třeba tu nástavbu rovnal, když jí někdo ustavičně překládá.