Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Na to bych měl odpověď. Když v tomto státě není možné přihlásit do provozu auto odhlášené, nebo bez papírů i když je řádně doloženej jeho původ tak se pak musí řešit nestandartní postupy. Může si za to stát sám.
Když se jinde dá přihlásit cokoliv, někde i tank do silničního provozu tak by to mělo bejt u nás taky tak. Pak by Garant byl na civilních číslech s nízkou pojiskou a všichni by byli spokojení.
Když se jinde dá přihlásit cokoliv, někde i tank do silničního provozu tak by to mělo bejt u nás taky tak. Pak by Garant byl na civilních číslech s nízkou pojiskou a všichni by byli spokojení.
Volvo FL 614.
Tenhle Garantík překopaný na Granit je tedy zrovna ještě alespoň skutečně dobově vypadající, tady jde spíš o typ, jinak proti němu nemám námitek. Ale nedivil bych se, kdyby MD přitvrdilo i na veteránisty, což by byla tragédie. Obcházet to právě tímto způsobem mi přijde nešťastné. A hlavně se divím testačním komisařům, pod co se často podepíšou - je to hlavně jejich odpovědnost a jejich průser... Podotýkám znovu, že s tímhle autem nemám problém, protože vypadá jak má, rozdílů mezi těma dvěma typy stejně zase tak moc nebylo, jen jsem si dovolil poukázat na to, že by se to dle kodexu FIVA na vetenoty dostalo jen obtížně. Ale když můžou jezdit na véčkách T815 mladší dokonce i 25ti let dle starých předpisů, zbastlené zelené trambusy s bílým pruhem a novými majáky a podobné paskvily, pak je toto skutečně bezproblémové auto. Doufám, že nebudu pochopen zle, nicméně důsledky zejména pro náklaďákové veteránisty mohou být skutečně nedozírné...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
karburátorovej motor si na Ethanol dost špatně zvyká , a asi osobně bych to do toho nelil je to trošku víc agresivní než benzín takže by to moho i kde co umejt nebo rozežrat a pak to nebude ono. Asi stím nenajezdíš tolik km aby se ti to vrátilo i kdybys to musel štelovat nebo něco měnit.
BMW 725 Tds , BMW 750iL - american version , BMW 525 Tds Touring , Jeep Cherokee , Praga V3S - rozdělaná
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zittau - oslava 125 let založení firmy
3.10.2013 Zittau
z neznámých důvodů se mi nedaří vložit další fotky ve správné velikosti, tedy jen odkaz, kde najdete další
z neznámých důvodů se mi nedaří vložit další fotky ve správné velikosti, tedy jen odkaz, kde najdete další
Naposledy upravil(a) Jarda32 dne čtv úno 06, 2014 1:13 am, celkem upraveno 1 x.
Garant 30k
Kolegové přátelé měl bych prosbu.
Auto mam sice hotové ale ten motor prostě něják blbne. Na první a druhý stupeň táhne krásně ale za tři to do mírného kopečka vůbec nejede.
Karburátor je úplně novej po repasu ventily jsou seřízeny a předstih taky. Tlak ve všech válcích je stejný 0,5 Mpa nevím jestli nejsou náhodou pístní kroužky přilepený protože ten motor stál pět let. Porádí někdo co s tím než to nechám rozebrat nějákýho mechanika.
Děkuju za rady a pomoc
Auto mam sice hotové ale ten motor prostě něják blbne. Na první a druhý stupeň táhne krásně ale za tři to do mírného kopečka vůbec nejede.
Karburátor je úplně novej po repasu ventily jsou seřízeny a předstih taky. Tlak ve všech válcích je stejný 0,5 Mpa nevím jestli nejsou náhodou pístní kroužky přilepený protože ten motor stál pět let. Porádí někdo co s tím než to nechám rozebrat nějákýho mechanika.
Děkuju za rady a pomoc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti