Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Chlapi zdravím ... je mi to celkem trapný,ale už si fakt nevím rady,nevíte náhodou,jak nastavím hodiny na bufíku u Carga 2010 na tom modulu v tapecíru v boku??? jde mi hlavně o to jak vůbec funguje bufík,někdo mi říkal že jde pustit z palubního počítače,ale ten já nemám,mám tu chudši verzi ,ale mám symbol nezavysleho topení na palubce a předpokládám že musím nejdřív nastavit čas a pak teprve mužu začít topit,začíná to být celkem aktualní,na autě sedím teprve měsíc chytrou knížku nemám...zvládne mi to někdo polopaticky vysvětlit ? jsem fakt asi blbej...
Šipkama nacvakáš symbol topení,zmáčkneš OK ukáže se čas který má topit,max je 9.00 hodin který šipkama můžeš změnit a dáš OK,ukáže se teplota 18,změníš opět šipkou.
Dáš OK a topení jede.
To vše ale platí jen pokud ti nesvítí na palubce závada BM či BC už nevím přesně,v tom případě je porucha ovládání modulu lůžka.
Prostě Iveta....
Dáš OK a topení jede.
To vše ale platí jen pokud ti nesvítí na palubce závada BM či BC už nevím přesně,v tom případě je porucha ovládání modulu lůžka.
Prostě Iveta....
mam tiež taku špecialnu otazku mam Iveco eurocargo 75 e 18 už sa mi dva krat stalo ze mi na aute za jazdy vynechal motor .Prvni krat som išiel pomali asi 50km v obci prejavilo sa to iba cuknutim nič sa nerozsvietilo ani nič nezhaslo iba som citil ako auto spomalilo bolo to asi na max 2 sekundy taky vypadok potom dva mesiace klud a dnes sa mi to stalo na dialnici pri 90 km rychlosti ako keby mi niekto vypol za jazdy kluč zasa tak na 2 sekundy .Nič nezhaslo a nič sa nerozsvietilo a potom už to išlo normalne ako skorej .
Obcas sa mi stava že vypnem motor idem treba vykladat vratim sa k autu a mam hore sterače stane sa mi to tak raz za mesiac niekedy aj dva krat.Zapnem kluč a pačkou vratim sterace do vychodzi polohy .
A tiez som si raz všimol ked vypnem motor ako odcerpava čerpadlo močovinu tak ako sa vypina tak mi blikne lava smerovka ale toho som si všimol zatial iba raz za pol roka tie sterace mi robia castejšie .
Co si o tom myslite ?Hlavne ma trapi to vynechavanie motora stalo sa mi to dva krat za pol roka .Diagnostika asi nepovie nič alebo ? Dik za kazdu radu
Obcas sa mi stava že vypnem motor idem treba vykladat vratim sa k autu a mam hore sterače stane sa mi to tak raz za mesiac niekedy aj dva krat.Zapnem kluč a pačkou vratim sterace do vychodzi polohy .
A tiez som si raz všimol ked vypnem motor ako odcerpava čerpadlo močovinu tak ako sa vypina tak mi blikne lava smerovka ale toho som si všimol zatial iba raz za pol roka tie sterace mi robia castejšie .
Co si o tom myslite ?Hlavne ma trapi to vynechavanie motora stalo sa mi to dva krat za pol roka .Diagnostika asi nepovie nič alebo ? Dik za kazdu radu
Iveco Eurocargo 75 e18 r.v2007
Kontakty na bateriích zkontroluj,já měl uhnilý propojovák mezi baterkami,pak kostra na rámu,na motoru a kostry obecně... A koneckonců,to škubání a vynechávání motoru dělalo jednomu známému taky na starším modelu a bylo to bateriovým spínačem,u kterého pomalu odhnívaly kontakty,až nakonec jeden upadl docela,a zůstal stát na dálnici,nepodceňovat to
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Nouzák
Tak se připojuji cargo 03 euro 3 tector 6válec 240 ps. Stalo se to poprvé půl roku z5. Naložený max v kopci při cca 1300 otáčkách pod plynem škub a nouzák, jenže se mi nic jako edc nerozsvítilo, tak volám mechošovi a ten, že hadice turba jenže nic neprofukovalo a tím to nebylo. Od té doby pravidelně, když v otáčkách pod 1400 dupnu po plynu po 2 vteřinách nouzák respektive sotva poloviční výkon a jiný zvuk. Na minutu odstavit a zase v pohodě. Půl roku jsem to řešil vyšším vytáčením s tím že jsem nechodil pod 1500 a fungovalo to ale dnes se to stalo . cca 1550 a zas. Už nemám kam ustoupit pokud z toho nechci udělat vysokootáčkový motor... Moje postřehy: vždy jen jak šlápnu po plyna pod 1500 po cca 2-4 vteřinách a převážne v kopci. Mechanik už tam snad vyměnil nějaký ventil a teď má za to, že budou někde uhnité svazky. Dík moc za případnou pomoc
kontrolka blokování startování
Zdravím dneska se mi objevila kontrolka blokování startování a nešlo nastartovat až jsem zmáčkl spojku tak to šlo neměli jste někdo stejnej problem? nebo čím by to mohlo být? je to 75E17 Tector 2006 díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů