Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Zamčeno
Fanda Pátek
Příspěvky: 17
Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
Bydliště: Markvarec

Garant

Příspěvek

Garantáci potřebuju radu na motoru garant 32 diesel měl jsem na stolici vstřikovací čerpadlo,ale ted mi nejde nastartovat :cry: motor točí točí a prd před vyndáním čerpadla jsem si polohu označil a dal zpět nedá se nějak ovzdušnit čerpadlo?povolil jsem trubičky z čerpadla na vstřikách,ale nic znich nejde(nafta)co stým??? :roll:
Pátek Fanda
pon bře 10, 2014 7:03 pm

Jarda32
Příspěvky: 140
Registrován: úte čer 26, 2007 10:18 am
Bydliště: CR

Garant

Příspěvek

Ahoj Fando,
projdi postupně celou cestu paliva. Může být zavřený kohout a nedotaženým spojem před pumpou je nasáván jen vzduch. Čerpadlo bylo na stolici. Proto nepředpokládám vadnou pumpu nebo ucpané sítko, ani jinou závadu na čerpadle. Koukni do filtru, zda není zanesený a ucpaný (je ještě poměrně chladno a může být pěkně zalepený). Odvzdušni hlavně filtr a čerpadlo (většinou šroub s drážkou pro šroubovák). Pokud jsi rozebíral i přepouštěcí ventil u filtru, mohla vypadnou kulička, nebo pružinka a je-li přicpaná trubka (či hadice) mezi filtrem a čerpadlem, pak se nafta jen vrací do nádrže a nejde do čerpadla.
pát bře 14, 2014 12:23 am

Fanda Pátek
Příspěvky: 17
Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
Bydliště: Markvarec

Příspěvek

Ahoj Jardo,to čerpadlo mi nepasuje na spojku na motoru v tom okenku na setrváku je tam 1 a hrot jinak tam není žádné oznacení(mělo by tam být nějaké stupně před horní uvratí kdy to má pálit?) :idea:
stř bře 19, 2014 5:11 pm

Jarda32
Příspěvky: 140
Registrován: úte čer 26, 2007 10:18 am
Bydliště: CR

Příspěvek

Ahoj Fando,
pokud mě paměť neklame, měl by být počátek vstřiku asi 23 stupňů před horní úvratí = asi 77 mm po obvodu setrvačníku, Na setrvačníku by mělo být několik značek (horní a dolní úvrať, počátky a konce otvírání ventilů). Jejich označení si nepamatuju. Když se v sobotu vrátím z "NDR" brzo, kouknu do chytré knihy a dám vědět, případně pošlu foto (napiš mi email do SZ).
stř bře 19, 2014 11:55 pm

Jarda32
Příspěvky: 140
Registrován: úte čer 26, 2007 10:18 am
Bydliště: CR

Příspěvek

Ahoj Fando,
na setrvačníku je vyraženo 7 značek (AB, UT, EE, FB, EB, OT, AE).
OT - horní úvrať, UT - dolní úvrať, FB - okamžik, kdy začíná dávat vstřikovací čerpadlo, ostatní značky jsou pro ventily.
Starší literatura uvádí FB 21 stupňů před OT a tlak trysek 120 atm , novější 23 stupňů a tlak 100 at.
Značky FB, EB, OT a AE jsou blízko (jen několik cm) u sebe.
sob bře 22, 2014 11:31 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Proč řešíte jeden problém ve dvou tématech?????
Téma GARANT je zde (což víte): http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=864&start=360
pon bře 24, 2014 9:46 am

Zamčeno

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů