Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
- Bydliště: Markvarec
Garant
Garantáci potřebuju radu na motoru garant 32 diesel měl jsem na stolici vstřikovací čerpadlo,ale ted mi nejde nastartovat motor točí točí a prd před vyndáním čerpadla jsem si polohu označil a dal zpět nedá se nějak ovzdušnit čerpadlo?povolil jsem trubičky z čerpadla na vstřikách,ale nic znich nejde(nafta)co stým???
Pátek Fanda
Garant
Ahoj Fando,
projdi postupně celou cestu paliva. Může být zavřený kohout a nedotaženým spojem před pumpou je nasáván jen vzduch. Čerpadlo bylo na stolici. Proto nepředpokládám vadnou pumpu nebo ucpané sítko, ani jinou závadu na čerpadle. Koukni do filtru, zda není zanesený a ucpaný (je ještě poměrně chladno a může být pěkně zalepený). Odvzdušni hlavně filtr a čerpadlo (většinou šroub s drážkou pro šroubovák). Pokud jsi rozebíral i přepouštěcí ventil u filtru, mohla vypadnou kulička, nebo pružinka a je-li přicpaná trubka (či hadice) mezi filtrem a čerpadlem, pak se nafta jen vrací do nádrže a nejde do čerpadla.
projdi postupně celou cestu paliva. Může být zavřený kohout a nedotaženým spojem před pumpou je nasáván jen vzduch. Čerpadlo bylo na stolici. Proto nepředpokládám vadnou pumpu nebo ucpané sítko, ani jinou závadu na čerpadle. Koukni do filtru, zda není zanesený a ucpaný (je ještě poměrně chladno a může být pěkně zalepený). Odvzdušni hlavně filtr a čerpadlo (většinou šroub s drážkou pro šroubovák). Pokud jsi rozebíral i přepouštěcí ventil u filtru, mohla vypadnou kulička, nebo pružinka a je-li přicpaná trubka (či hadice) mezi filtrem a čerpadlem, pak se nafta jen vrací do nádrže a nejde do čerpadla.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
- Bydliště: Markvarec
Ahoj Fando,
pokud mě paměť neklame, měl by být počátek vstřiku asi 23 stupňů před horní úvratí = asi 77 mm po obvodu setrvačníku, Na setrvačníku by mělo být několik značek (horní a dolní úvrať, počátky a konce otvírání ventilů). Jejich označení si nepamatuju. Když se v sobotu vrátím z "NDR" brzo, kouknu do chytré knihy a dám vědět, případně pošlu foto (napiš mi email do SZ).
pokud mě paměť neklame, měl by být počátek vstřiku asi 23 stupňů před horní úvratí = asi 77 mm po obvodu setrvačníku, Na setrvačníku by mělo být několik značek (horní a dolní úvrať, počátky a konce otvírání ventilů). Jejich označení si nepamatuju. Když se v sobotu vrátím z "NDR" brzo, kouknu do chytré knihy a dám vědět, případně pošlu foto (napiš mi email do SZ).
Ahoj Fando,
na setrvačníku je vyraženo 7 značek (AB, UT, EE, FB, EB, OT, AE).
OT - horní úvrať, UT - dolní úvrať, FB - okamžik, kdy začíná dávat vstřikovací čerpadlo, ostatní značky jsou pro ventily.
Starší literatura uvádí FB 21 stupňů před OT a tlak trysek 120 atm , novější 23 stupňů a tlak 100 at.
Značky FB, EB, OT a AE jsou blízko (jen několik cm) u sebe.
na setrvačníku je vyraženo 7 značek (AB, UT, EE, FB, EB, OT, AE).
OT - horní úvrať, UT - dolní úvrať, FB - okamžik, kdy začíná dávat vstřikovací čerpadlo, ostatní značky jsou pro ventily.
Starší literatura uvádí FB 21 stupňů před OT a tlak trysek 120 atm , novější 23 stupňů a tlak 100 at.
Značky FB, EB, OT a AE jsou blízko (jen několik cm) u sebe.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Proč řešíte jeden problém ve dvou tématech?????
Téma GARANT je zde (což víte): http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=864&start=360
Téma GARANT je zde (což víte): http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=864&start=360
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů