Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
alesak-mas trenky scania:je to jebka mas recht.Navic vyrobena v PL.sest valcu nikdy neumeli vyrobit.Seznam zavad ti napisu hned te z hlavy-nestartuje v mrazu,nejede,na pevodovce odchazi lozisko,motorovka nebrzdi,otocene salky(R420)svevolne zamykani auta,klasika,u V8 praskle diferaky,brzdy ve smyslu do pulky nic a pak to stoji na miste,tempomat jak vypnes nohou rana jak z dela(nedelam to)atp.Jebat take auto.Predpokladam ze mas doma neco v tdicku,s cipem,passat nebo tak neco(samozrejme nejlepsi auto)Jak ty mas nazor ze to je raketa(scania)u me to noc svetoborneho neni.Sto lidi sto nazoru.
Neřeším...
Asi Tě zklamu Scanii nejezdim a osobák mám SDI. (nezávodim snim, jen snim jezdim do práce a to mám 8km) A že by nestartovala v mrazech? No nevím kluci odnás snima jezděj za polarní kruh a zatim se nestalo že by třeba při -38 nenastartovala.V Rusku maji asi jinej mráz. (ani nechci vědět co máš na trenkách ty)
-
- Příspěvky: 1373
- Registrován: pát dub 18, 2008 5:58 pm
- Bydliště: Hodoninsko
.
Nekdy me prijde ze Jozin pise rozumne a nekdy jakoby to psal jeho pubertalni syn co ma pristup k jeho uctu kdyz je tata asi v rusku....
- Láďa Scania
- Příspěvky: 144
- Registrován: pát zář 28, 2007 9:01 pm
- Bydliště: Brána Sumavy
Tak se musim Scanie zastat.Měl jsem 2.Prvni tahac r 380 a druhá byla r 420 valnik.Na obou dohromady cca 1 000 000km.Žádne vážnější závady jsem neměl
.U 420 se rozletelo turbo v cca 450 000km jinak jen prkotiny.Motor tahal super,brzdy bez problemu,motorovka slaba,ale dalo se s ni brzdit.Kotouče jsem měnil,když měla najeto kolem 550 000km!Ale jezdil jsem s autem z 99% jen Já.U te 380 byl problem ,ze má na zadní nápravě jen 2 mechy a skákala jak koza.Mužeš jezdit Volvem,Mercedesem a když se budeš k autu chovat jak hovado tak se ti pak odvděčí.
.U 420 se rozletelo turbo v cca 450 000km jinak jen prkotiny.Motor tahal super,brzdy bez problemu,motorovka slaba,ale dalo se s ni brzdit.Kotouče jsem měnil,když měla najeto kolem 550 000km!Ale jezdil jsem s autem z 99% jen Já.U te 380 byl problem ,ze má na zadní nápravě jen 2 mechy a skákala jak koza.Mužeš jezdit Volvem,Mercedesem a když se budeš k autu chovat jak hovado tak se ti pak odvděčí.
- Láďa Scania
- Příspěvky: 144
- Registrován: pát zář 28, 2007 9:01 pm
- Bydliště: Brána Sumavy
Ono je to takové půl napůl,máme zkušenosti se starými 124L420,měli jsme 4 ,z toho dvě ještě aktivně slouží,a jedno R-ko.
Staré motory 420 v euro2 a euro3 byly k neutahání,spolehlivost a ty závady které tu popisoval jožin se na nich nevyskytují,startuje na brnk i ve velké zimě,ani když mají kolem milionu(a dost přes) s tím nejsou problémy,dokonce jednu máme od Škuty-Transeurope a šlape jak má
Naopak Scánie R 420 motor HPi ,euro 3 se nám kazila,tam byly problémy s ranními starty,odešla převodovka,a auto se zamykalo
Slyšel jsem na Rka s motory 420 celkem dost špíny ohledně poruchovosti,modely Euro4 a euro5,tam se údajně vyskytují ty vadné šály,a problémy se starty
A končím OT,tady mají být fotky a né poradna
Staré motory 420 v euro2 a euro3 byly k neutahání,spolehlivost a ty závady které tu popisoval jožin se na nich nevyskytují,startuje na brnk i ve velké zimě,ani když mají kolem milionu(a dost přes) s tím nejsou problémy,dokonce jednu máme od Škuty-Transeurope a šlape jak má
Naopak Scánie R 420 motor HPi ,euro 3 se nám kazila,tam byly problémy s ranními starty,odešla převodovka,a auto se zamykalo
Slyšel jsem na Rka s motory 420 celkem dost špíny ohledně poruchovosti,modely Euro4 a euro5,tam se údajně vyskytují ty vadné šály,a problémy se starty
A končím OT,tady mají být fotky a né poradna
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř led 04, 2012 7:55 pm
- Bydliště: Broumov
ze jste se jozinem nechali vykolejit. on to napsal jen proto,ze tu scanii mam ja a ze me nemusi. porad nepochopil,ze se z tech jeho V8 tady nikdo neposere. jinak ja s tim nemam nejmensi problem,ostatni kluci u nas take ne. nase firma bere uz od zalozeni co to slo scanie a jinou znacku krom malejch aut nema. ale jen ho nechte at si keca jouza. hlavne ze ma V8 doma. proto utekl ze zapadu z5 do ruska. musi si odtamtad tahat PHM, aby mel na provoz
Je vsem hovno po tom, kde jsem a kde jsem byl.
SCANIA TOPLINE,měl jsem ve firmě 2 ks,u jedné jsem musel 12 x v záruce na odstraňování různých vážných závad ,pak jsem raději prodal a u druhe 8 x a těsně po záruce prasklo vložené kolo na rozvodech a potkalo se to (prý překalený materiál).Oprava cca 420 000,-Kč.Teď již jako řidič jsem jí vyfasoval asi před týdnem a je pravda že to nemůže vyjet kopec.Sice tahám 30t ale MAN si s tím jen hrál.Ale na každém autě se najde něco,kvalita výrazně poklesla a výrobci by měli při konstrukci tahače přizvat pár řidičů.....Tolik vlastní zkušenost z královnou trucků.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Semrush [Bot] a 0 hostů