Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
bodaj by nemala frontera spotrebu ,korozia, tak na našej astre chyta len na jednom mieste zatím ale čo som si všimol tak ine astry trochu korodujú viac ako naša a Vectry to radšej pomlčím, ale bavím sa o rv 97 až 99 - 00.
Inak súhlasím s Jozinom a Pavlom, je to pracant, vozí sa na tom krásne len jedna nevýhoda je 50kW motor 1.7TD, to je zdochlina a najmä ked mu treba dať podkotol niet za boha ho rozbehnúť. Nedavno bola astra pritiahnutá na lane, vodna pumpa dala amen ( 215 000 km od nova) a posunulo rozvodový remeň o zub. Našťastie vahadla a ventily to prežili a fachčí dalej. Okrem par závad ktoré spôsobil vedľajší faktor, tak je to i na tunajšiu dobu pohodlne rodinné auto.
Inak súhlasím s Jozinom a Pavlom, je to pracant, vozí sa na tom krásne len jedna nevýhoda je 50kW motor 1.7TD, to je zdochlina a najmä ked mu treba dať podkotol niet za boha ho rozbehnúť. Nedavno bola astra pritiahnutá na lane, vodna pumpa dala amen ( 215 000 km od nova) a posunulo rozvodový remeň o zub. Našťastie vahadla a ventily to prežili a fachčí dalej. Okrem par závad ktoré spôsobil vedľajší faktor, tak je to i na tunajšiu dobu pohodlne rodinné auto.
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
U toho 3,0 DTi pozor na chladenie !!!!! Upraviť spodný kryt motora tak aby hnal vzduch do motora . Čistiť pravidelne chladič a zohnať termostat ktorý otvára pri cca 78ˇC . Pri týchto úpravách najazdil známi na Renaulte VelSatis - ( ma to ten istý motor ) 340 000-km kým praskla vložka na poslednom valci .
Inak moja skúsenosť s Vectrou C 2.0 DTi 480 000-km za ten čas bolo pokazené len čerpadlo niečo po 360 000-km . Auto jazdilo a jazdi len dlhé cesty .
Inak moja skúsenosť s Vectrou C 2.0 DTi 480 000-km za ten čas bolo pokazené len čerpadlo niečo po 360 000-km . Auto jazdilo a jazdi len dlhé cesty .
-
- Příspěvky: 1063
- Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
- Bydliště: Jevišovice
Sice to patří do technických témat ale přecijen toto je Truck forum, tak se zeptám tady. Na svým Opelu 2,0 v benzinu jsem měnil palivovej filtr, po výměně nechce nastartovat. Ale ne že by tam nešel benzin, ale úplně se vymlátila baterka při prvním startu po výměně. Nevíte co se děje? Díky
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 1063
- Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
- Bydliště: Jevišovice
-
- Příspěvky: 1063
- Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
- Bydliště: Jevišovice
Tak jsem se k tomu dneska zase dostal a zkusil tu nejmíň pravděpodobnou záležitost, zkusit tam dát jinou baterku. Asi to byla velká shoda náhod, ale 3 roky stará Yausa se komplet sesypala. Ale zvláštní že do výměny filtru fungovala jak nová, po výměně se motor jednou otočil a konec.
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host