Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Copak mi to tady semeníte pánové? Kdybych alespoň věděl, o co jde.. Jenže příspěvek Rada je editován, takže vím prd.
No nicméně z jiného soudku:
První delší cesta je za mnou- byl jsem na kurzu co jede noční Prahu s 19-ti tunovým Cargem. Celej den jsem se těšil a večer jsem do práce mazal snad o hodinu dřív, abych si to všechno prohlídnul, zkontroloval a měl čas si pokecat s digitálním tachografem. Pak následovalo couvání k rampě, kde jsem se sice trefil, ale musel jsem se několikrát jít kouknout, kolik místa vzadu ještě mám- vůbec nemám v těch zrcátkách odhad a to auto je dlouhý jak "tejden před vejplatou". Nicméně nakonec jsem to završil úspěšným zaplněním nákladového prostoru a hurá směr Praha. Cesta cajk, většina je stejně jen rovně po dálnici/široké silnici. Pravá sranda začala až v Praze-Malešicích. Tamní depo je o "malinko" větší než budějovické a nebýt parťáka, asi bych tam zabloudil. Vykládky šly překvapivě hladce, zato místo, kde jsem měl naložit na zpáteční cestu, to byla maturita. Všude tam stály z obou stran vozíky na balíky a mezi nimi ulička tak o metr širší, než bylo auto. A v těch vozíkách byla vždy nechaná mezírka na auto, aby se dalo prdelí couvnout k rampě. A co bůh nechtěl, dámy z Malešické listovní třídírny měly pauzu, takže na těch vozíkách přesně v místě, kde jsem se motal a couval, sedělo asi 50 bab a všechny na mě při mém prvním couvání koukaly.. No nervozita byla, ale byl i strach. Silnice se tam lehce svažuje přímo na ty vozíky a kdyby mi to kousek ujelo, trefil bych se přesně tam, kde ženy seděly.. Nehezká přestava. No nakonec to dobře dopadlo, za minutku jsem byl na požadovaném místě a pak už jen naložit, vyměnit karty v tachografu a hurá domů
Jen si nějak nemůžu zvyknout na umístění řadící páky v novější verzi Eurocarga. Na té palubce mi to nějak nesedí, má to nějak divně tuhý chod a vůbec v tom není žádná zpětná vazba, takové to mechanické "procítění". Zlatá páka co je u ruční brzdy..
A málem bych zapoměl.. Díky Davidovi za přání
No nicméně z jiného soudku:
První delší cesta je za mnou- byl jsem na kurzu co jede noční Prahu s 19-ti tunovým Cargem. Celej den jsem se těšil a večer jsem do práce mazal snad o hodinu dřív, abych si to všechno prohlídnul, zkontroloval a měl čas si pokecat s digitálním tachografem. Pak následovalo couvání k rampě, kde jsem se sice trefil, ale musel jsem se několikrát jít kouknout, kolik místa vzadu ještě mám- vůbec nemám v těch zrcátkách odhad a to auto je dlouhý jak "tejden před vejplatou". Nicméně nakonec jsem to završil úspěšným zaplněním nákladového prostoru a hurá směr Praha. Cesta cajk, většina je stejně jen rovně po dálnici/široké silnici. Pravá sranda začala až v Praze-Malešicích. Tamní depo je o "malinko" větší než budějovické a nebýt parťáka, asi bych tam zabloudil. Vykládky šly překvapivě hladce, zato místo, kde jsem měl naložit na zpáteční cestu, to byla maturita. Všude tam stály z obou stran vozíky na balíky a mezi nimi ulička tak o metr širší, než bylo auto. A v těch vozíkách byla vždy nechaná mezírka na auto, aby se dalo prdelí couvnout k rampě. A co bůh nechtěl, dámy z Malešické listovní třídírny měly pauzu, takže na těch vozíkách přesně v místě, kde jsem se motal a couval, sedělo asi 50 bab a všechny na mě při mém prvním couvání koukaly.. No nervozita byla, ale byl i strach. Silnice se tam lehce svažuje přímo na ty vozíky a kdyby mi to kousek ujelo, trefil bych se přesně tam, kde ženy seděly.. Nehezká přestava. No nakonec to dobře dopadlo, za minutku jsem byl na požadovaném místě a pak už jen naložit, vyměnit karty v tachografu a hurá domů
Jen si nějak nemůžu zvyknout na umístění řadící páky v novější verzi Eurocarga. Na té palubce mi to nějak nesedí, má to nějak divně tuhý chod a vůbec v tom není žádná zpětná vazba, takové to mechanické "procítění". Zlatá páka co je u ruční brzdy..
A málem bych zapoměl.. Díky Davidovi za přání
Koukám, že jsem svůj koutek nějak zanedbával.. Je čas to napravit a vezmu to hezky od začátku.
Na začátku bylo rozhodnutí odstěhovat se do Prahy. Hledat novou práci se mi moc nechtělo a tak jsem se sebral, zajel do poštovního depa v Praze a vyložil karty na stůl. Výsledkem bylo, že můžu nastoupit k nim- hurá, to hlavní- práci, tedy máme. Tak jsem to v Budějovicích nahlásil, Ti mne pustili a já už se těšil na stěhování. Nakonec se to kvůli mnoha odpracovaným hodinám trochu protáhlo a tak jsem měl měsíc volno před nástupem v Praze. Nicnedělání mne moc nebavilo a tak jsem nabídl své služby v jedné Českobudějovické spedici jako příležitostný záskok.
Výsledkem byly dvě cesty, jedna na jeden den a druhá třídenní. První vedla směr Rakouský Linz a posléze Passau a zpět domů. No trochu se mi klepaly ruce, přeci jen jsem s návěsem nikdy nejel. Ve 4:30 ráno jsem osedlal Volvo FH s nákladem 24t betonových pražců a hurá směr Linz, kde jsem je v areálu Voestu vyložil a jel natankovat. Při tankování k vedlejšímu stojanu přijelo auto od Šmídla a já po chvíli zjistil, proč jsou řidiči považováni často za zloděje- tankoval do plna a sotva tam dal pistoli, otevřel kabinu, vytáhl 4 kanystry a během tankování občas vyndal pistoli ven a všechny je naplnil.. Pak je spokojeně uložil na podlahu ke spolujezdci a jel do pryč.. vocas jeden. Má cesta vedla dál po dálnici směr Passau, po 70 km jsem sjel a po šoustkách dojel pro náklad- kontejner se strojem. No nic moc vézt kontík na platu.. měl naštěstí jen 6 tun ale i tak.. použil jsem 10 kurt a doufal, že cajk. Nakonec asi jo,dovezl jsem ho v pořádku domů
No a druhá cesta.. nedávno jsem se tu ptal na Maďarské mýto a teď zjistíte proč Byl mi svěřen MAN TGA 18.530 lowdeck s plachtovým návěsem, v pondělí jsem vyrazil z Budějovic pro náklad kousek od Rakouského Zwettlu, naložil tam 23750 kg brambor a hurá směr Budapešť. Cestou jsem si musel v Kremsu vyzvednout Go box, což byla taky situace.. pumpa, kde ho mají, je v centru. To by nebyl takový problém, ale zdála se mi tam nějaká nízká střecha a tak jsem tam raději nezajížděl a jel se dál otočit. Nakonec z toho byla vyhlídková jízda centrem a staženej zadek, aby tam nebyl nízkej most.. Nebyl, ale byl tam kruháč, kde jsem se otočil a dál už nic nebránilo vyzvednutí Boxu. Box máme a teď už stavíme až na Maďarských hranicích, kde s mojí naštěstí solidní němčinou v pravých dveřích objednávám mýto na 2 dny (druhý den jsem měl jet zpět do ČR.. nakonec to tak nebylo, ale to až dál) a za Euro 3 platím 188 euro..krásnej kšeft. Pak už nic, krom dálnice až do Budapešti, kde v 9 večer ulehám na Autohofu M0 ke spánku, na vykládku je to ráno krásných 10 km v 7 ráno se budím, v 8 vyrážím a navigace po chvíli bloudí- staré mapy.. Nicméně dám na instinkt, peru to směr který má být správný a za moment se navigace chytá. Po krátkém hledání v malé vesnici nacházím rodinný domek, kde je sídlo firmy kde se má vykládat- vylézá mladej kluk, startuje destu a tuny brambor putují do garáže A já si v duchu gratuluju, zvládnul jsem prvně bez předchozího návodu a pomoci odplachtovat bok shrnovačky Dál už celkem nuda, přejezd do Szegedu, kde tuším výměnu návěsu a cestu zpět. Jenže.. po příjezdu je návěs ještě na dílně (přijel jsem v úterý 12:30). Říkají "počkej do večera, v 6 to bude".. vytahuju knížku a čekám. V 8 to není a tak odpojuju plachtu, jedu s kozlem k restauraci, dávám si do nosu a v parku v jedné vesnici parkuji a spím. Ve středu na 9 ráno jsem před dílnou, návěs skoro hotový. Nakonec odjíždím v 16 hodin.. Mýto propadlo, majitel návěsu jede pro nové kamsi a já jedu pro naftu. Cestou zpět jedna menší vykládka součástek z bouraného návěsu, kde kvůli 5 minutám strávím 3 hodiny, ale to už mě nerozhodí. No a pak s jednou otravnou 45 pauzou hurá směr budějovice. Pauza mne stihla u Vídně. Kolem půlnoci. Naštvanej stavím, jelo se mi krásně, cesta ubíhala, únava nikde.. paráda. Nudím se celou pauzu a sotva startuji, už zívám.. Nic, vystupuju, oběhnu auto a už cajk, tak jedu dál. Kousek za Vídní sjíždím z dálnice, chci jet přes Halámky, nikoliv přes Linz. Kousek za sjezdem značka jako kráva, kde je LKW v červeném kroužku a cosi jako "tranzit směr ČR pro LKW zakázán". To si snad dělají srandu, ne, myslím si pro sebe a koukám na hodinky. 1 ráno.. kašlu na ně, jedu. Přes Linz bych to nedojel a spal někde na Dvořišti, já chci svojí postel. Cestou potkávám pouze dvě auta, obě LKW směr Rakousko, jejich řidiči se asi jako já snaží proniknout za tmy kratší trasou Zbytek už sranda, policie naštěstí nikde a tak jedu vesele až do Budějovic. Kdo zná, tak jedu po Lidické směr Rožnov od křižovatky s Mánesovkou, ve 3 ráno tam nikdo není a tak trochu tlačím na plyn. Chyba.. Z vedlejší vyjíždí Užovka 13 a už mě má.. Po dokladech a dýchání následuje obáváná otázka: "kolik se pane řidiči jezdí ve městě?" "50", odpovídám. Krátká diskuze o tom, že lhát se nemá a moje drzost mi vynáší kontrolu vozu. Naštěstí je auto v cajku, kabina čistá bez kravin ala plyšáci za oknem a tak to končí tím, že dle jejich slov mám tenktokrát štěstí. Nic, kašlu na ně, jedu dál pár metrů, odstavuju auto, balim věci a jdu chrnět štastnej, že moje prnví vážnější cesta za hranice dopadla dobře
No a minulý týden jsem tedy konečně nastoupil do Prahy na poštu. Co bůh nechtěl, jezdím největší kraviny, ale jsem tu novej, tak jsem nic jinýho nečekal. Snad budu mít kliku a časem se dostanu na nějaké lepší kurzy
Na začátku bylo rozhodnutí odstěhovat se do Prahy. Hledat novou práci se mi moc nechtělo a tak jsem se sebral, zajel do poštovního depa v Praze a vyložil karty na stůl. Výsledkem bylo, že můžu nastoupit k nim- hurá, to hlavní- práci, tedy máme. Tak jsem to v Budějovicích nahlásil, Ti mne pustili a já už se těšil na stěhování. Nakonec se to kvůli mnoha odpracovaným hodinám trochu protáhlo a tak jsem měl měsíc volno před nástupem v Praze. Nicnedělání mne moc nebavilo a tak jsem nabídl své služby v jedné Českobudějovické spedici jako příležitostný záskok.
Výsledkem byly dvě cesty, jedna na jeden den a druhá třídenní. První vedla směr Rakouský Linz a posléze Passau a zpět domů. No trochu se mi klepaly ruce, přeci jen jsem s návěsem nikdy nejel. Ve 4:30 ráno jsem osedlal Volvo FH s nákladem 24t betonových pražců a hurá směr Linz, kde jsem je v areálu Voestu vyložil a jel natankovat. Při tankování k vedlejšímu stojanu přijelo auto od Šmídla a já po chvíli zjistil, proč jsou řidiči považováni často za zloděje- tankoval do plna a sotva tam dal pistoli, otevřel kabinu, vytáhl 4 kanystry a během tankování občas vyndal pistoli ven a všechny je naplnil.. Pak je spokojeně uložil na podlahu ke spolujezdci a jel do pryč.. vocas jeden. Má cesta vedla dál po dálnici směr Passau, po 70 km jsem sjel a po šoustkách dojel pro náklad- kontejner se strojem. No nic moc vézt kontík na platu.. měl naštěstí jen 6 tun ale i tak.. použil jsem 10 kurt a doufal, že cajk. Nakonec asi jo,dovezl jsem ho v pořádku domů
No a druhá cesta.. nedávno jsem se tu ptal na Maďarské mýto a teď zjistíte proč Byl mi svěřen MAN TGA 18.530 lowdeck s plachtovým návěsem, v pondělí jsem vyrazil z Budějovic pro náklad kousek od Rakouského Zwettlu, naložil tam 23750 kg brambor a hurá směr Budapešť. Cestou jsem si musel v Kremsu vyzvednout Go box, což byla taky situace.. pumpa, kde ho mají, je v centru. To by nebyl takový problém, ale zdála se mi tam nějaká nízká střecha a tak jsem tam raději nezajížděl a jel se dál otočit. Nakonec z toho byla vyhlídková jízda centrem a staženej zadek, aby tam nebyl nízkej most.. Nebyl, ale byl tam kruháč, kde jsem se otočil a dál už nic nebránilo vyzvednutí Boxu. Box máme a teď už stavíme až na Maďarských hranicích, kde s mojí naštěstí solidní němčinou v pravých dveřích objednávám mýto na 2 dny (druhý den jsem měl jet zpět do ČR.. nakonec to tak nebylo, ale to až dál) a za Euro 3 platím 188 euro..krásnej kšeft. Pak už nic, krom dálnice až do Budapešti, kde v 9 večer ulehám na Autohofu M0 ke spánku, na vykládku je to ráno krásných 10 km v 7 ráno se budím, v 8 vyrážím a navigace po chvíli bloudí- staré mapy.. Nicméně dám na instinkt, peru to směr který má být správný a za moment se navigace chytá. Po krátkém hledání v malé vesnici nacházím rodinný domek, kde je sídlo firmy kde se má vykládat- vylézá mladej kluk, startuje destu a tuny brambor putují do garáže A já si v duchu gratuluju, zvládnul jsem prvně bez předchozího návodu a pomoci odplachtovat bok shrnovačky Dál už celkem nuda, přejezd do Szegedu, kde tuším výměnu návěsu a cestu zpět. Jenže.. po příjezdu je návěs ještě na dílně (přijel jsem v úterý 12:30). Říkají "počkej do večera, v 6 to bude".. vytahuju knížku a čekám. V 8 to není a tak odpojuju plachtu, jedu s kozlem k restauraci, dávám si do nosu a v parku v jedné vesnici parkuji a spím. Ve středu na 9 ráno jsem před dílnou, návěs skoro hotový. Nakonec odjíždím v 16 hodin.. Mýto propadlo, majitel návěsu jede pro nové kamsi a já jedu pro naftu. Cestou zpět jedna menší vykládka součástek z bouraného návěsu, kde kvůli 5 minutám strávím 3 hodiny, ale to už mě nerozhodí. No a pak s jednou otravnou 45 pauzou hurá směr budějovice. Pauza mne stihla u Vídně. Kolem půlnoci. Naštvanej stavím, jelo se mi krásně, cesta ubíhala, únava nikde.. paráda. Nudím se celou pauzu a sotva startuji, už zívám.. Nic, vystupuju, oběhnu auto a už cajk, tak jedu dál. Kousek za Vídní sjíždím z dálnice, chci jet přes Halámky, nikoliv přes Linz. Kousek za sjezdem značka jako kráva, kde je LKW v červeném kroužku a cosi jako "tranzit směr ČR pro LKW zakázán". To si snad dělají srandu, ne, myslím si pro sebe a koukám na hodinky. 1 ráno.. kašlu na ně, jedu. Přes Linz bych to nedojel a spal někde na Dvořišti, já chci svojí postel. Cestou potkávám pouze dvě auta, obě LKW směr Rakousko, jejich řidiči se asi jako já snaží proniknout za tmy kratší trasou Zbytek už sranda, policie naštěstí nikde a tak jedu vesele až do Budějovic. Kdo zná, tak jedu po Lidické směr Rožnov od křižovatky s Mánesovkou, ve 3 ráno tam nikdo není a tak trochu tlačím na plyn. Chyba.. Z vedlejší vyjíždí Užovka 13 a už mě má.. Po dokladech a dýchání následuje obáváná otázka: "kolik se pane řidiči jezdí ve městě?" "50", odpovídám. Krátká diskuze o tom, že lhát se nemá a moje drzost mi vynáší kontrolu vozu. Naštěstí je auto v cajku, kabina čistá bez kravin ala plyšáci za oknem a tak to končí tím, že dle jejich slov mám tenktokrát štěstí. Nic, kašlu na ně, jedu dál pár metrů, odstavuju auto, balim věci a jdu chrnět štastnej, že moje prnví vážnější cesta za hranice dopadla dobře
No a minulý týden jsem tedy konečně nastoupil do Prahy na poštu. Co bůh nechtěl, jezdím největší kraviny, ale jsem tu novej, tak jsem nic jinýho nečekal. Snad budu mít kliku a časem se dostanu na nějaké lepší kurzy
Rad by som tu videl nejake fotky vasich aut. Mimochodom vidim ze je to s ludmi tak ako u nas. Drzim palce
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
Jo, ale s těmi jezdí jen "vyvolení". Jako v každý firmě, i tady se zkrátka někteří mají líp než ostatní
Maj Stralise, nějaká středně vysoká bouda bez spaní. 400-420 kobyl, některý automat. Některý už přes mega najeto. Výbava jinak 00 nic. Návěsy dvouosý Schwarzmullery tušim.
EDIT: a ještě bych zapoměl.. máme i vleky za ty 190. Snad 5 jich stojí v Pardubicích a nejezdí. 1 je v Praze, 1 v Budějovicích a možná ještě další někde. Pro ty, co jezdí, platí stejný pravidlo, jako pro návěsy- skoro nikomu krom 2 lidí to nechtějí půjčit
Maj Stralise, nějaká středně vysoká bouda bez spaní. 400-420 kobyl, některý automat. Některý už přes mega najeto. Výbava jinak 00 nic. Návěsy dvouosý Schwarzmullery tušim.
EDIT: a ještě bych zapoměl.. máme i vleky za ty 190. Snad 5 jich stojí v Pardubicích a nejezdí. 1 je v Praze, 1 v Budějovicích a možná ještě další někde. Pro ty, co jezdí, platí stejný pravidlo, jako pro návěsy- skoro nikomu krom 2 lidí to nechtějí půjčit
Plechus,koukám,Depo Malešice,co? Podle čeho tě poznám? Kolem pošty se motám často,občas tam něco vezu a navíc tam za rohem bydlím,takže jsme se už určo někde potkali,jen jsem nevěděl kdo tam sedí
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host