Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
To jsou opravdu zajímavé záběry od Alexe, díky, ostatně bývá v Le Havre každý rok, že?
Takže Adua má druhý nízký Trakker, jenom nemůžu uvěřit, že zrovna on, který mival tak nápaditou barevnost na svých autech, bude mít tu korbu udělanou takhle, vypadá to hrozně. Ten plachtový Kamaz je pravděpodobně od továrního týmu a má číslo, takže jede. ka čemu asi slouží? Tipuji, že veze náhradní pneumatiky, které jsou neskladné a pokud má tým více aut, je jejich spotřeba enormní.
Doprava jamalů na místo skrzevá ČSAD Ostrava je hodně stylová - ostatně, jak jinak co nejefektivněji ta auta dopravit na místo, že?
K jinému příspěvku: ten klip Buggyry s Martinem Kolomým je hóóódě dobrej, líbí. Ale líbí se mi i ty stylovky s Alešem a Matesem, byť jsou tak trochu na efekt.
Marko: to info máme od Radka Smolky (doufám, že mu u této info nebude vadit, když ho jmenuji), který zůstal s Marcelem v kontaktu. Prodej toho vozidla se opravdu řešil, ale nakonec z něj sešlo. Marcel se nakonec rozhodl (možná i pod tíhou toho, že Holanďané mají trucků dost a koncepce dafů je jim bližší) si vozy ponechat a jezdit s nimi menší soutěže v průběhu roku. Na Dakar je však pronajímá, neb prý z rodinných důvodů pro něj není možné se na tak dlouhou dobu vzdálit. (samozřejmě, finanční náročnost hraje také svou roli, že...) (množným číslem myslím race+doprovod).
Takže Adua má druhý nízký Trakker, jenom nemůžu uvěřit, že zrovna on, který mival tak nápaditou barevnost na svých autech, bude mít tu korbu udělanou takhle, vypadá to hrozně. Ten plachtový Kamaz je pravděpodobně od továrního týmu a má číslo, takže jede. ka čemu asi slouží? Tipuji, že veze náhradní pneumatiky, které jsou neskladné a pokud má tým více aut, je jejich spotřeba enormní.
Doprava jamalů na místo skrzevá ČSAD Ostrava je hodně stylová - ostatně, jak jinak co nejefektivněji ta auta dopravit na místo, že?
K jinému příspěvku: ten klip Buggyry s Martinem Kolomým je hóóódě dobrej, líbí. Ale líbí se mi i ty stylovky s Alešem a Matesem, byť jsou tak trochu na efekt.
Marko: to info máme od Radka Smolky (doufám, že mu u této info nebude vadit, když ho jmenuji), který zůstal s Marcelem v kontaktu. Prodej toho vozidla se opravdu řešil, ale nakonec z něj sešlo. Marcel se nakonec rozhodl (možná i pod tíhou toho, že Holanďané mají trucků dost a koncepce dafů je jim bližší) si vozy ponechat a jezdit s nimi menší soutěže v průběhu roku. Na Dakar je však pronajímá, neb prý z rodinných důvodů pro něj není možné se na tak dlouhou dobu vzdálit. (samozřejmě, finanční náročnost hraje také svou roli, že...) (množným číslem myslím race+doprovod).
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Ad kapoťáky: no, myslím, že dokud tu budou obě koncepce závodit vedle sebe, tato polemika nezmizí a stále tu bude.
Přidám jednu z Valkenswaardu od Hanse Staceyho: subjektivně se mi jezdí pohodlněji a bezpečněji v kapotovém autě, ale to samo o obě mě nezrychluje, rychlejší časy v tomhle autě nezajíždím.
Berte to jen jako jeden z názorů do množiny jiných. Hans to vidí nyní takhle, někdo jiný zase jinak. A třeba to Hans po Dakaru také přehodnotí...
Přidám jednu z Valkenswaardu od Hanse Staceyho: subjektivně se mi jezdí pohodlněji a bezpečněji v kapotovém autě, ale to samo o obě mě nezrychluje, rychlejší časy v tomhle autě nezajíždím.
Berte to jen jako jeden z názorů do množiny jiných. Hans to vidí nyní takhle, někdo jiný zase jinak. A třeba to Hans po Dakaru také přehodnotí...
No, tento názor jezdce je asi zapotřebí tlumočit i panu Calvetovi, by se zamyslel nad jeho "obavou o zrychlování z pocitu"...
Mezi náma - Renault Magnum měl při debutu zpočátku problém, že se často převracel - později se přišlo na to, že to není dáno konstrukcí, ale psychologickým pocitem řidiče, že jede menší rychlostí, než ve skutečnosti jede - což bylo způsobeno vysoko posazenou kabinou. Kdo někdy jel v patrovém autobusu, tak to jistě zná. Z toho rovněž podle následných studií vyplynulo, že kabina uložená níže a blíž středu vozidla umožňuje řidiči lépe vnímat fyzické chování vozu.
Mezi náma - Renault Magnum měl při debutu zpočátku problém, že se často převracel - později se přišlo na to, že to není dáno konstrukcí, ale psychologickým pocitem řidiče, že jede menší rychlostí, než ve skutečnosti jede - což bylo způsobeno vysoko posazenou kabinou. Kdo někdy jel v patrovém autobusu, tak to jistě zná. Z toho rovněž podle následných studií vyplynulo, že kabina uložená níže a blíž středu vozidla umožňuje řidiči lépe vnímat fyzické chování vozu.
Krátká videa z technické kontroly v Le Havre
https://www.youtube.com/watch?v=aof_IsGYzsw
https://www.youtube.com/watch?v=2u8b9hNo8dY
https://www.youtube.com/watch?v=aof_IsGYzsw
https://www.youtube.com/watch?v=2u8b9hNo8dY
Naposledy upravil(a) slobo dne sob lis 22, 2014 8:03 am, celkem upraveno 1 x.
Zdá se že Versluis nejedě
Škoda no Ale tak dá se to chápat
Peter Versluis
Helaas ga ik niet naar Dakar 2015
Sommige situaties brengen lastige beslissingen met zich mee.
Geschreven vanuit Paraguay op 21 november 2014, Asunción.
Afgelopen dagen (tot zelfs nu) heb ik nagedacht over mijn deelname in de Dakar rally van 2015. Helaas moet ik iedereen laten weten dat ik besloten heb om niet te gaan. In de afgelopen maanden hebben diverse deelnemingen binnen het VeKa concern het lastig en heeft het bedrijf me gewoon echt nodig.
Komt dat op 21 dagen rally aan? Ja en nee. Natuurlijk is het niet zo dat het direct op deze 21 dagen aan komt maar de ondersteuning en de betrokkenheid die ik heb in ons familie bedrijf is heel groot. De scheepvaart is door de crisis zwaar getroffen en daar hebben wij als bedrijf ook last van. Daarom hebben we de afgelopen 2 jaar de strategie flink aangepast, wat goed gaat. Maar bij veranderingen in de strategie vallen er ook beslissingen die minder leuk zijn. Voorbeelden ga ik daar niet bij noemen, maar deze zijn verre van leuk. Ik heb een grote verantwoording binnen de organisatie, naar de mensen die binnen onze groep werkzaam zijn en daar sta ik voor, dus daar ga ik ook voor, want zij gaan ook voor mij. Dat ik het team en sponsoren teleur stel dat snap ik, maar dat is nou juist waar ik op doel en zei: “Bij veranderingen van de strategie van het bedrijf zullen er beslissingen gemaakt moeten worden die niet leuk zijn”.
Deze beslissing is er 1 van.
Voor mij persoonlijk een harde beslissing. Ons team is sterk dat weet iedereen, ook zonder mij. Met de vier equipes van: Marcel van Vliet, Ales Loprais, Steven Rotsaert en Dave Ingels zijn jullie kansrijk om ruimschoots binnen een top 10 en binnen een top 3 te vallen.
Doe je/jullie best.
Ik kijk met jullie mee met de raceoverall achter de televisie. Alle andere Dakar rijders en mensen die naar deze geweldige rally toe gaan veel succes en kom allemaal weer veilig terug. Ik hoop dat dit jaar veel goud, zilver en brons voor Nederland is.
Ik zie op sociaal media dat ik vele mensen teleur stel maar ik zal ervoor zorgen dat ik volgend jaar sterker dan ooit terug gaat komen.
Met vriendelijke groet,
Zajímavé
Škoda no Ale tak dá se to chápat
Peter Versluis
Helaas ga ik niet naar Dakar 2015
Sommige situaties brengen lastige beslissingen met zich mee.
Geschreven vanuit Paraguay op 21 november 2014, Asunción.
Afgelopen dagen (tot zelfs nu) heb ik nagedacht over mijn deelname in de Dakar rally van 2015. Helaas moet ik iedereen laten weten dat ik besloten heb om niet te gaan. In de afgelopen maanden hebben diverse deelnemingen binnen het VeKa concern het lastig en heeft het bedrijf me gewoon echt nodig.
Komt dat op 21 dagen rally aan? Ja en nee. Natuurlijk is het niet zo dat het direct op deze 21 dagen aan komt maar de ondersteuning en de betrokkenheid die ik heb in ons familie bedrijf is heel groot. De scheepvaart is door de crisis zwaar getroffen en daar hebben wij als bedrijf ook last van. Daarom hebben we de afgelopen 2 jaar de strategie flink aangepast, wat goed gaat. Maar bij veranderingen in de strategie vallen er ook beslissingen die minder leuk zijn. Voorbeelden ga ik daar niet bij noemen, maar deze zijn verre van leuk. Ik heb een grote verantwoording binnen de organisatie, naar de mensen die binnen onze groep werkzaam zijn en daar sta ik voor, dus daar ga ik ook voor, want zij gaan ook voor mij. Dat ik het team en sponsoren teleur stel dat snap ik, maar dat is nou juist waar ik op doel en zei: “Bij veranderingen van de strategie van het bedrijf zullen er beslissingen gemaakt moeten worden die niet leuk zijn”.
Deze beslissing is er 1 van.
Voor mij persoonlijk een harde beslissing. Ons team is sterk dat weet iedereen, ook zonder mij. Met de vier equipes van: Marcel van Vliet, Ales Loprais, Steven Rotsaert en Dave Ingels zijn jullie kansrijk om ruimschoots binnen een top 10 en binnen een top 3 te vallen.
Doe je/jullie best.
Ik kijk met jullie mee met de raceoverall achter de televisie. Alle andere Dakar rijders en mensen die naar deze geweldige rally toe gaan veel succes en kom allemaal weer veilig terug. Ik hoop dat dit jaar veel goud, zilver en brons voor Nederland is.
Ik zie op sociaal media dat ik vele mensen teleur stel maar ik zal ervoor zorgen dat ik volgend jaar sterker dan ooit terug gaat komen.
Met vriendelijke groet,
Zajímavé
Naposledy upravil(a) herrywood dne pát lis 21, 2014 8:15 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Too: https://www.youtube.com/watch?v=4fgRouj ... e=youtu.be
Teda klobouk dolu, rychleji jezdit po polygonu jsem nikoho neviděl. Fatboy je pěkně připraven. Pevně doufám že se podaří i pořádný výsledek
Teda klobouk dolu, rychleji jezdit po polygonu jsem nikoho neviděl. Fatboy je pěkně připraven. Pevně doufám že se podaří i pořádný výsledek
Dakar 2015 - první zprávy ( 20.XI. 8:23 )
http://s30.postimg.org/up9y15ne5/106296 ... 5623_n.jpg
"Dakarský Bazoš team" autor Filip
Sloboo: ..
ZDE
( od France 3 )
http://france3-regions.francetvinfo.fr/ ... k=S2d9sB4x
Le Havre, point de départ du rallye Dakar 2015
Publié le
21/11/2014
S pozdravem Hospodo, neusínej
http://s30.postimg.org/up9y15ne5/106296 ... 5623_n.jpg
"Dakarský Bazoš team" autor Filip
Sloboo: ..
ZDE
( od France 3 )
http://france3-regions.francetvinfo.fr/ ... k=S2d9sB4x
Le Havre, point de départ du rallye Dakar 2015
Publié le
21/11/2014
S pozdravem Hospodo, neusínej
Nevím, jestli to tady bylo. Mělo by to jít zobrazit i lidem bez Facebooku.
Let's go to Buenos Aires! - Le Havre - #Dakar2015
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 856&type=1
Let's go to Buenos Aires! - Le Havre - #Dakar2015
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 856&type=1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů