Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Tak to, že Tatra nemá vlastní světla je věc, kterou by mě nenapadlo kritizovat. Vývoj světel je dnes drahá záležitost a malovýrobce může použít jen, co už na trhu je. Navíc nejdůležitější bylo dát EVI vůbec dohromady, světla jsou jen kosmetika, co se dá řešit později, třeba nějakýma kulatýma světlama od helly zasazenýma do Plechu či lamináty a to celé zasazené do původního místa. Až to začne někoho štvát, v tatře to jistě pořeší :-)
pát úno 27, 2015 2:05 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Kdyby tam byly jiný světla, tak si zase umím představit spoustu kritiky ze strany provozovatelů, kteří mají servis DAF pod nosem, ale kvůli světlům by se museli obrátit jinam. Žádné řešení nebude vyhovovat všem.
pát úno 27, 2015 4:27 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

osumsetpatnáctkové světla jsou kulaté poměrně velké a pro tatru hodně charakteristické, zřejmě to bude cizozemní replika, ale vyrábí se se stále a každý prodejce ND pro trucky je má stále v regálu :roll: nicméně tatru tatrou nedělají světla ale roura :lol: na 148čkách a 815ctkách jsme všichni tvrdili že auto je dobré ale chtělo by to lepší a úspornější motor a pohodlnější boudu :lol: teď to tatra má :lol:
sob úno 28, 2015 6:32 am

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

a o to ide. Aktuálne je Tatra nejlepší produkt pre nasadenie mimo kvalitních ciest. Jedno z najspolahlivejších áut z aktuálnej ponuky, pravdepodobne najúspornejšie plnopohonné auto, nekompromisne najpohodlnejšie stavebné vozidlo a zároveň najodolnejšie.
Design je vec ktorá je příliš individuálna a nedá sa vyhovieť každému a je to vlastne aj jedno.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
ned bře 01, 2015 11:24 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Phoenix je TOP - ka. Asi najpohodlnejšia kabína s moderným - i tak už bezkonkurenčne najlepším podvozkom + motor a prevodovka s vysokým štandardom. Pochybujem, že to niečo prekoná...
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
ned bře 01, 2015 7:23 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Mikki:

Prekona! V tazkom a extremne tazkom terene ho prekona obycajna T 148-cka! :lol:
ned bře 01, 2015 7:36 pm

Venca R
Příspěvky: 1978
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Příspěvek

O kabině by se dalo polemizovat, např Scania má ergonomii vyřešenou lépe, ale to je čistě nedůležitá informace, švédi s tatrou spolupracovat nebudou a oproti 815 je to velký skok k lepšímu.
ned bře 01, 2015 7:41 pm

Mer-Tat
Příspěvky: 42
Registrován: pát úno 07, 2014 12:50 pm
Bydliště: Haná

Příspěvek

Kdyby ta 148 neměla motor značně poddimenzovaný a líný, tak by ho možná překonala. Ale jelikož jsem jich několik provozoval tak vím že stačilo najet do něčeo měkčího a 148 byla v prdeli. Jediné v čem byla lepší než třeba 815 tak byla jízda v kluzkém terénu, a to proto že byla lépe vyvážená a měla uzávěrku na předek. Jediná nevýhoda Fénixa je možná v lese kvůli vysoké kabině to je tak všechno. jsem přesvěčen že bych s Fénixem 148 i 815 v těžkém terénu což je u mě např. výstavba ekoskládky a jízda v jílu tyto dva veterány naprosto ztrapnil ! Ono totiž 460 koní a 2200 nm. a k tomu převodovka co dokáže v terénu rychle přeřadit jsou značná výhoda. Ale hold lidi kteří v ničem pořádném neseděli a hlavně s tím nedělali tady asi neustále budou psát jedny a ty samé hovadiny pořád dokola. Čest !
pon bře 02, 2015 7:50 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Mer-Tat:

Ty si jeden jediny ktery sedi v poradnem aute!
Neboj, ja s fenixem jezdil a nakolik jezdim uz ten nejaky patek tak umim odhadnout co si s tim autem clovek muze a nemuze dovolit!
A ty kdyz si tak namachrovany a tomu co jezdis v CR rikas teren, tak sedni do toho sveho fenixa a prijed sem, udelame zavody v terenu, abych ti ukazal co to je TATRA!
pon bře 02, 2015 7:58 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

Venca R
O kabině by se dalo polemizovat, např Scania má ergonomii vyřešenou lépe, ale to je čistě nedůležitá informace, švédi s tatrou spolupracovat nebudou a oproti 815 je to velký skok k lepšímu.
Ani Volvo ani IVECO ani MB ani Renault ani MAN... len či je niekto schopný sa zamyslieť aj nad ozajstnou príčinou alebo len pohrdlivo tliachať ;-)
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
pon bře 02, 2015 8:01 pm

Acon
Příspěvky: 154
Registrován: pon lis 09, 2009 9:48 pm
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek

Arktik, asi neprekoná z dovodov ktoré uviedol Mer-Tat, ale ak by ho tá 148 predsa len překonala, tak stále je to Tatra a to je OK ;-)
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
pon bře 02, 2015 8:04 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

Arktik:Nebuď uraženej,vždyť má v podstatě pravdu.Já si taky myslím že auto se skoro stejným podvozkem,teda s lepším(uzávěrka ne předek) a větším výkonem motoru v terénu dokáže víc než vyšeptalá T815.Samozřejmě záleží na tom kdo sedí za volantem :wink:
pon bře 02, 2015 8:06 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Acon:

Ja osobne sa mozem iba zasmiat! :lol:
Vies preco?
Ja cely zivot ked to tak zoberiem, tak neriesim nic ineho iba zjazdnost extremneho nterenu s 815-kou sklapacom!
Ci uz to bolo v sibirskom blate a bazinach, ale pieskoch Kazachstanu, alebo teraz tu v tych vyjebanych ukrajinskych lesoch!
Ja nerobim nic ineho iba riesim tazky a extremne tazky teren a priechodnost tary!
A viem dobre co je teren v CR alebo lepsie povedane co sa za teren povazuje, tak isto viem ako v CR jazdia nalozene poloprazdne tatry, tak co tu budem zrovnavat seba a svoju tatru!
Akurat sa ponizujem a ponizujem aj to svoje auto! Co ja vozim zo svoj po 20-25 ton tak u vas tam toto nevozia 8x8-cky! :lol:
Dobre, nebudem sa tu natahovat kde s kym! Neni tu na toto priestor! A hospode sa riesi medzinarodna otazka tak ani neviem kam s tym! :lol:
Mavnut rukou a nech si to rozpravaju tie svoje...
pon bře 02, 2015 8:09 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

pan Jama:

Nejsem urazenej! :lol:

A v tom mas svatou pravdu, zalezi od toho kdo sedi za volantem! A ja vim ze v moji tatre za volantem nesedi zadny vul! :lol:
Jinak do 815-ky se da dat uzavierka predni napravy, ale moje to nema! :lol: Nebudu si pridelavat praci rozdelavanim auta! :lol:
pon bře 02, 2015 8:17 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

Tak potom už jen přidat těch pár kobyl :D
pon bře 02, 2015 8:20 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host