![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Tak to, že Tatra nemá vlastní světla je věc, kterou by mě nenapadlo kritizovat. Vývoj světel je dnes drahá záležitost a malovýrobce může použít jen, co už na trhu je. Navíc nejdůležitější bylo dát EVI vůbec dohromady, světla jsou jen kosmetika, co se dá řešit později, třeba nějakýma kulatýma světlama od helly zasazenýma do Plechu či lamináty a to celé zasazené do původního místa. Až to začne někoho štvát, v tatře to jistě pořeší ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
osumsetpatnáctkové světla jsou kulaté poměrně velké a pro tatru hodně charakteristické, zřejmě to bude cizozemní replika, ale vyrábí se se stále a každý prodejce ND pro trucky je má stále v regálu
nicméně tatru tatrou nedělají světla ale roura
na 148čkách a 815ctkách jsme všichni tvrdili že auto je dobré ale chtělo by to lepší a úspornější motor a pohodlnější boudu
teď to tatra má ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
a o to ide. Aktuálne je Tatra nejlepší produkt pre nasadenie mimo kvalitních ciest. Jedno z najspolahlivejších áut z aktuálnej ponuky, pravdepodobne najúspornejšie plnopohonné auto, nekompromisne najpohodlnejšie stavebné vozidlo a zároveň najodolnejšie.
Design je vec ktorá je příliš individuálna a nedá sa vyhovieť každému a je to vlastne aj jedno.
Design je vec ktorá je příliš individuálna a nedá sa vyhovieť každému a je to vlastne aj jedno.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
Kdyby ta 148 neměla motor značně poddimenzovaný a líný, tak by ho možná překonala. Ale jelikož jsem jich několik provozoval tak vím že stačilo najet do něčeo měkčího a 148 byla v prdeli. Jediné v čem byla lepší než třeba 815 tak byla jízda v kluzkém terénu, a to proto že byla lépe vyvážená a měla uzávěrku na předek. Jediná nevýhoda Fénixa je možná v lese kvůli vysoké kabině to je tak všechno. jsem přesvěčen že bych s Fénixem 148 i 815 v těžkém terénu což je u mě např. výstavba ekoskládky a jízda v jílu tyto dva veterány naprosto ztrapnil ! Ono totiž 460 koní a 2200 nm. a k tomu převodovka co dokáže v terénu rychle přeřadit jsou značná výhoda. Ale hold lidi kteří v ničem pořádném neseděli a hlavně s tím nedělali tady asi neustále budou psát jedny a ty samé hovadiny pořád dokola. Čest !
Mer-Tat:
Ty si jeden jediny ktery sedi v poradnem aute!
Neboj, ja s fenixem jezdil a nakolik jezdim uz ten nejaky patek tak umim odhadnout co si s tim autem clovek muze a nemuze dovolit!
A ty kdyz si tak namachrovany a tomu co jezdis v CR rikas teren, tak sedni do toho sveho fenixa a prijed sem, udelame zavody v terenu, abych ti ukazal co to je TATRA!
Ty si jeden jediny ktery sedi v poradnem aute!
Neboj, ja s fenixem jezdil a nakolik jezdim uz ten nejaky patek tak umim odhadnout co si s tim autem clovek muze a nemuze dovolit!
A ty kdyz si tak namachrovany a tomu co jezdis v CR rikas teren, tak sedni do toho sveho fenixa a prijed sem, udelame zavody v terenu, abych ti ukazal co to je TATRA!
Ani Volvo ani IVECO ani MB ani Renault ani MAN... len či je niekto schopný sa zamyslieť aj nad ozajstnou príčinou alebo len pohrdlivo tliachaťVenca R
O kabině by se dalo polemizovat, např Scania má ergonomii vyřešenou lépe, ale to je čistě nedůležitá informace, švédi s tatrou spolupracovat nebudou a oproti 815 je to velký skok k lepšímu.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
Acon:
Ja osobne sa mozem iba zasmiat!
Vies preco?
Ja cely zivot ked to tak zoberiem, tak neriesim nic ineho iba zjazdnost extremneho nterenu s 815-kou sklapacom!
Ci uz to bolo v sibirskom blate a bazinach, ale pieskoch Kazachstanu, alebo teraz tu v tych vyjebanych ukrajinskych lesoch!
Ja nerobim nic ineho iba riesim tazky a extremne tazky teren a priechodnost tary!
A viem dobre co je teren v CR alebo lepsie povedane co sa za teren povazuje, tak isto viem ako v CR jazdia nalozene poloprazdne tatry, tak co tu budem zrovnavat seba a svoju tatru!
Akurat sa ponizujem a ponizujem aj to svoje auto! Co ja vozim zo svoj po 20-25 ton tak u vas tam toto nevozia 8x8-cky!
Dobre, nebudem sa tu natahovat kde s kym! Neni tu na toto priestor! A hospode sa riesi medzinarodna otazka tak ani neviem kam s tym!
Mavnut rukou a nech si to rozpravaju tie svoje...
Ja osobne sa mozem iba zasmiat!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vies preco?
Ja cely zivot ked to tak zoberiem, tak neriesim nic ineho iba zjazdnost extremneho nterenu s 815-kou sklapacom!
Ci uz to bolo v sibirskom blate a bazinach, ale pieskoch Kazachstanu, alebo teraz tu v tych vyjebanych ukrajinskych lesoch!
Ja nerobim nic ineho iba riesim tazky a extremne tazky teren a priechodnost tary!
A viem dobre co je teren v CR alebo lepsie povedane co sa za teren povazuje, tak isto viem ako v CR jazdia nalozene poloprazdne tatry, tak co tu budem zrovnavat seba a svoju tatru!
Akurat sa ponizujem a ponizujem aj to svoje auto! Co ja vozim zo svoj po 20-25 ton tak u vas tam toto nevozia 8x8-cky!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Dobre, nebudem sa tu natahovat kde s kym! Neni tu na toto priestor! A hospode sa riesi medzinarodna otazka tak ani neviem kam s tym!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mavnut rukou a nech si to rozpravaju tie svoje...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host