Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Jistě ,že má MER-TAT pravdu ,vemte si jak jede 815 prázdná do kopce na obyčejné silnici? musíte podřadit to samé uděláte v terénu a než podřadíš tak stojíš a už se nerozjedeš - prostě se zahrabeš. Když pojedeš na menší kvalt ,jedeš tak pomalu,že se zahrabeš taky.
Prostě bez výkonu to NĚKDE né VŠUDE prostě nejde.
Prostě bez výkonu to NĚKDE né VŠUDE prostě nejde.
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Samozřejmě dobrej šofér je alfa omega .Ono umět číst terén a vědět co si můžu dovolit a jak a kam najet a hlavně znát svoji techniku chce pár let zkušeností.
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Máš zbytečné starosti, mám toho v terénu najeto za 21 let s tatrama a 6 let s pvc najeto dost nato abych tady nepsal hovadiny. Ono v zářezu na dálnici je dost těžký terén, s 815 6x6 jsem tam měl spotřebu 230 l / 100 jak vyšitou. A když kolem mně profičel Acros 6x6 od Imosu a utíral si s náma vyloženě prdel tak nám do té doby kovaným a neohroženým TATROVÁKŮM došlo že koně a převodovka která dokáže v takovém terénu přeřadit má taky svoji cenu. Ale pro tebe je asi pořádný terén jenom v lese a jenom takový ve kterém se musí tatra sku...t. Ale ono v dopravě jde oto udělat práci, vydělat na ní a v zápětí nenasrat peníze zpět do oprav a potom skuhrat že to všechno stojí za h. Ale hold lidi kteří profesně žijí v 80 tých letec to nepochopí. Možná jestli tady někdo Fénixa má a jezdí někde na stavbě společně ze 148 tak by tady mohl napsat svoje postřehy . Já bohužel Fénixa nemám jen 815 a pvc a na stavbě kde jsem z vypůjčeným jezdil bohužel žádná 148 nabyla , jen ta moje 815 a tu jsem s přehledem strčil do kapsy. Možná by neškodilo trošku menší EGO. Čest
Dalnicni teren, je asi tezky nevim!
A nevim proc se ma auto skurvit v tezkem terenu to nevim!
Kdyz se podivas na moje auto jak jsem ho vzal a podivas se na nej dneska tak zadny rozdil! Vis proc? Protoze s tou tatrou asi jezdi nejaky mistr vseho dila, a ja se rozhodne nemam zac s tou svoji tatrou stydet!
A jezdim v terenu!
Tu moji tatru, zrovna vcera jsem byl na jednani ohledne dalsi prace tak kolegovi povidam, neni prace tatra stoji ja ji asi prodam!
Tak se na mne podival? Povida! Ty prodas svoji tatru? Povidam jo! Co s ni je ji skoda, jak stoji to se jenom znehodnocuje! A toto je suepr tatra! Tu kdyz nastartujes tak ten motor neni slyset!!! To auto nehuli, neni ho slyset ta tatra jede hezky tise! Napravy to same, to same prevodovka ja mam kulisu jak v nove tatre!!! A ty mne tady napises takovou hovadinu typu ze kurvim auto v tezkem terenu! Tak ne! Budu se na tatru divat! A kdyz s tim autem umis jezdit umis ho ovladat, tak ho neskurvis! Promazat, vymenit oleje filtry a jezdit! Nic vic!
A nevim proc se ma auto skurvit v tezkem terenu to nevim!
Kdyz se podivas na moje auto jak jsem ho vzal a podivas se na nej dneska tak zadny rozdil! Vis proc? Protoze s tou tatrou asi jezdi nejaky mistr vseho dila, a ja se rozhodne nemam zac s tou svoji tatrou stydet!
A jezdim v terenu!
Tu moji tatru, zrovna vcera jsem byl na jednani ohledne dalsi prace tak kolegovi povidam, neni prace tatra stoji ja ji asi prodam!
Tak se na mne podival? Povida! Ty prodas svoji tatru? Povidam jo! Co s ni je ji skoda, jak stoji to se jenom znehodnocuje! A toto je suepr tatra! Tu kdyz nastartujes tak ten motor neni slyset!!! To auto nehuli, neni ho slyset ta tatra jede hezky tise! Napravy to same, to same prevodovka ja mam kulisu jak v nove tatre!!! A ty mne tady napises takovou hovadinu typu ze kurvim auto v tezkem terenu! Tak ne! Budu se na tatru divat! A kdyz s tim autem umis jezdit umis ho ovladat, tak ho neskurvis! Promazat, vymenit oleje filtry a jezdit! Nic vic!
Arktik. - Výstavba dálnic v ČR probíhá 3 roky. 1 rok- skrývky, kopání zářezu, je to ta nejtěžší etapa když je to v jílovitém terénu je spotřeba jako prase a k tomu je to normováno věčinou od fůry tak že rasovina pro auto i pro šoféry u Skansky od půl 7 do 18 h. na stavbě. 2 rok navážka náspů, vápnění, drenáže apod. Jezdí se celkem dost ale už je to po tvrdém- solidní spotřeba, už si na sebe všichni zvykli je to takové volnější. 3 rok je veget, ale už není potřeba tolik aut takže zůstanou ti co v tom umí nejlíp chodit. Dělá se humusování různé dokončovačky všechno v hodinovce, dá se tam vydělat majlant ! Popisuju tady jenom zemařinu, dále se dělají samozřejmě navážky štěrků, písků, betony-živice, mosty atd. Zažil jsem na 1 etapu navážky v oběmu i přes milion tun. Tak asi tak, a neuraž se na mě. Čau.
Mne neni potreba popisovat jak se dela a stavi dalnice v CR. Mel jsem to stesti jezdit na stavbe D 47 usek Ostrava Bohumin Vrbice! Tam jsem videl presne tu stavarinu a v nekonecne rade kvalita dalnice D 47 je dneska znama uz po celem svete!
Dobry, nech to tak, tady je vlakno o fenixu E6 a ne hadani se a natahovani o hovadinak typu kdo je lepsi a kde jsou jake podminky!
Dobry, nech to tak, tady je vlakno o fenixu E6 a ne hadani se a natahovani o hovadinak typu kdo je lepsi a kde jsou jake podminky!
tak třeba rovnako dobrého šoféra posadiť do oboch áut a bude vymalovanéArktik
To by take nebyl problem tam vrazit turbo!
Ale nac?
Dela se vsechno!
Ale kdyz si to tak vemu, k cemu by to mne v mem provozu bylo?
Je to predevsim o tom jak je ridic toho auta sikovny! Takze ja musim hlavou uvazovat! Za mne neuvazuje pocitac.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
Ono asi nie je ziadnym tajomstvom ze aj dobry sofer "tatrovak" oceni ked mu motor a pneumatiky umoznia "vyfrezovat" si cestu na kopec...
Arktik asi uzna ze existuju situacie ked to jeho tatra "neda".. Ale dala by to keby mala prednu uzavierku a 500 koni... Ide len o to ako caste take situacie su...
Lebo ak su veeeelmi vynimocne tak sa rozpravajme naco nam je 6x6.....
Arktik asi uzna ze existuju situacie ked to jeho tatra "neda".. Ale dala by to keby mala prednu uzavierku a 500 koni... Ide len o to ako caste take situacie su...
Lebo ak su veeeelmi vynimocne tak sa rozpravajme naco nam je 6x6.....
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Pánové.... myslíte si, že když v kopřivnici dokončili T148, že si konstruktéři sedli a řekli - tááák, a je hotovo, máme to naprosto přesně jak sme to chtěli mít, přesně takový výkon jsme chtěli, líp by to udělat nešlo. A nebo ji prostě udělali ale vnitřeně věděli, že mít přístup k lepším materiálům, tak by motor udělali výkonější, ručku by udělali tak aby brzdila atd, atd? Proč myslíte že se začalo pracovat na T815? Prostě věděli, že dokonalé to není, že je co zlepšovat. Oproti tomu třeba Phoenix VI..... tam už je to hlevně o legislativě.... která nutí výrobce nepoužívat už vychytané věci.
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: pát kvě 16, 2014 5:49 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ukázka z kalendáře fy Parma na rok 2015 + čokoládky Phoenix
Vše je od reklamní agentury MARF a z jejích stránek
http://www.marf.cz/katalog-obrazku/prod ... nahled.jpg
http://www.marf.cz/katalog-obrazku/prod ... nahled.jpg
Jen doufám, že nebudu mít problém, když jim vlastně dělám reklamu.
http://www.marf.cz/katalog-obrazku/prod ... nahled.jpg
http://www.marf.cz/katalog-obrazku/prod ... nahled.jpg
Jen doufám, že nebudu mít problém, když jim vlastně dělám reklamu.
Nějaký ten základ z techniky by tady byl ze SŠ, VŠ a hlavně ze života. Většinou však stačí selský rozum.
www.nakladace.prodej.net
www.nakladace.prodej.net
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů