Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Jeřáby v Třineckých železárnách, tipy BK 1000 a HM 250
link na další fotky:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=9205&start=45
link na další fotky:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=9205&start=45
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne ned pro 30, 2018 1:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
sladin:
No hledal jsem urputně, ale nic pořádnýho z kokpitu nějakého MBčka jsem nenašel. Ono není ani divu. Není tam moc co fotit. Ty kabiny jsou zejména právě u MBček dost spartanské. Jeřábník je většinou šťastný, že si má vůbec na co sednout. Co si tam nepřinese sám, to tam není. Většinou jen nějaký torzo staré nepohodlné sedačky a ovladač jeřábu s nepřesnýma vymlácenýma páčkama Každá kabina je unikátní a odráží se v ní zejména kutilské umění a kreativita jeřábníků, kteří tam proseděli třeba až 350 hodin měsíčně.
Já jsem si třeba musel tu 1030 v Bohunicích udělat komplet sám. Dlouho ležela v kopřivách a to se na ní dost podepsalo. V kabině bylo dokonce ptačí hnízdo a samozřejmě i spousta jiného co takový ptáčci vyprodukují. Takže první týden jsem jen uklízel, přečalounil sedadlo a vyráběl si nějaké police, abych si měl kam odložit mobil a pod. Pak následovalo napojit si zásuvku na 230V a topení. Nakonec jsem tam toho měl tolik, že když jsem se tuto neděli stěhoval na jinej jeřáb, trvalo hodinu a půl než jsem všechno vyklidil. Například matrace jako opěradlo, rychlovarná konvice, jednoplotýnkový vařič, mikrovlnka, PC, monitor, repráky 2.1 . . . atd. Ale to už je docela extrém v kabině o velikosi 1x1x2 metry. Většina kolegů si vystačí jen s varnou konvicí, hrnkem a noťasem.
Fotky z MB2043 a 1043 jsem někde určitě měl, ale teď už jsem je nenašel. V mobilu jsem vyštrachal jen pár nekvalitních fotek částí kabiny 1030, o které jsem mluvil výše. Ale není to nic moc k prezentování na webu, takže jen takhle odkazem ke stáhnutí:
www.noend.wz.cz/mb1030.rar
Jako cenu útěchy jsem ti vyfotil alepoň interiér starého Liebherru EC90 z roku 1989, na kterém sedím teď. I když je to starý křáp, tak ve srovnání s MBčky, úplné Ferrari. Jeřáby ze slovenska jsou možná hezké na pohled z dálky, ale pro jeřábníka to většinou není žádnej med.
No hledal jsem urputně, ale nic pořádnýho z kokpitu nějakého MBčka jsem nenašel. Ono není ani divu. Není tam moc co fotit. Ty kabiny jsou zejména právě u MBček dost spartanské. Jeřábník je většinou šťastný, že si má vůbec na co sednout. Co si tam nepřinese sám, to tam není. Většinou jen nějaký torzo staré nepohodlné sedačky a ovladač jeřábu s nepřesnýma vymlácenýma páčkama Každá kabina je unikátní a odráží se v ní zejména kutilské umění a kreativita jeřábníků, kteří tam proseděli třeba až 350 hodin měsíčně.
Já jsem si třeba musel tu 1030 v Bohunicích udělat komplet sám. Dlouho ležela v kopřivách a to se na ní dost podepsalo. V kabině bylo dokonce ptačí hnízdo a samozřejmě i spousta jiného co takový ptáčci vyprodukují. Takže první týden jsem jen uklízel, přečalounil sedadlo a vyráběl si nějaké police, abych si měl kam odložit mobil a pod. Pak následovalo napojit si zásuvku na 230V a topení. Nakonec jsem tam toho měl tolik, že když jsem se tuto neděli stěhoval na jinej jeřáb, trvalo hodinu a půl než jsem všechno vyklidil. Například matrace jako opěradlo, rychlovarná konvice, jednoplotýnkový vařič, mikrovlnka, PC, monitor, repráky 2.1 . . . atd. Ale to už je docela extrém v kabině o velikosi 1x1x2 metry. Většina kolegů si vystačí jen s varnou konvicí, hrnkem a noťasem.
Fotky z MB2043 a 1043 jsem někde určitě měl, ale teď už jsem je nenašel. V mobilu jsem vyštrachal jen pár nekvalitních fotek částí kabiny 1030, o které jsem mluvil výše. Ale není to nic moc k prezentování na webu, takže jen takhle odkazem ke stáhnutí:
www.noend.wz.cz/mb1030.rar
Jako cenu útěchy jsem ti vyfotil alepoň interiér starého Liebherru EC90 z roku 1989, na kterém sedím teď. I když je to starý křáp, tak ve srovnání s MBčky, úplné Ferrari. Jeřáby ze slovenska jsou možná hezké na pohled z dálky, ale pro jeřábníka to většinou není žádnej med.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne ned pro 30, 2018 1:08 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne ned pro 30, 2018 1:08 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
ty jooo,Soběšice...Pecco všimni si,že ta 80tka má žlutý spodní díl,páč když ji stavěli,udělali ňákou chybu a ten původní oranžový se jím ohnul,tenkrát sem jim se 148 převážel závaží,na té stavbě jsme strávili několik let... P.S. nemáš těch fotek víc?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů