Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
ahoj děkuji za odpověď, z tohodle motoru jde nafta ven jak za tepla tak za studena, statickej jsem trubičkou neměřil, jen tak že jsem si postavil kliku na předepsaných 23st. a čerpadlo na rysku ale to je malej předvstřik, jde pomalu do otáček a kouří jen modře a o to víc jde nafta z výfuku. Zítra změřim trubičkou, jestli to dobře chápu..
to sání je sundaný celý,ať dám předvstřik kamkoliv tak mi pořád kape nafta z výfuků,ale na předvstřik to reaguje dobře.Jsou tam teda jiný vejfuky ale i po odpojení jde nafta ven, vubec se to nechce vypálit,je tam taky ten výkonovej regulátor, je mi divný třeba že z 8mého výkufu jde nafta víc než třeba ze 7mého, když oba válce maj 30bar a trysky maj všechny válce jak nový to neukápne ani trochu
tomu nejde ani naložit plnej plyn, von to hned sundá ten výkovovej regulátor, málo mi pomůže když to vypálim to i bez větráku jde ven,ale nemůžeš to tak nechat dlouho viď, a když se to vypálí tak na volnoběh kterej je nastavenej na 700ot tak to tam pak je znova, ty motory běžej tak na 1500ot
kdyby to byli motory co jezdej denne ale tohle je pomalu nový olej po vypuštění čistej nikde neni žádnej karbon, delali jsem vany, trochu tekly, tak tam vidíš že i klika je v tý červený vypalovačce..žádnej karbon
kdyby to byli motory co jezdej denne ale tohle je pomalu nový olej po vypuštění čistej nikde neni žádnej karbon, delali jsem vany, trochu tekly, tak tam vidíš že i klika je v tý červený vypalovačce..žádnej karbon
Myslím,že to bude neřešitelný,není to závada,ale vlastnost,ty motory jsou stavěný na větší zátěž,když to jede pořád bez zatížení,nafta se nestíhá spálit,na UDSkách,když jsou na stavbě to taky dělá a vypálí se to až při jízdě(to je pak nářez 2kilometry za ním není vidět)a je jedno jestli je to 148,nebo 815...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Pavel
Tp ale není kapání nafty.je to vybehanejma vodítkama ventilů.když už maj naběháno a hlavy jsou studený,vule je velká a olej proniká kolem dříků do válce.Po zahřátí a záběru se futra stáhnou,pak se odpaří najednou všechno co naházela do sběračů......Něco taky pustěj kroužky-vymačkaný drážky na pístech,v malejch otáčkách pumpujou kroužky nahoru kolem pístu.Za jakejkoliv okolností by kapající tryska nakonec propálila píst.
TTN
Tp ale není kapání nafty.je to vybehanejma vodítkama ventilů.když už maj naběháno a hlavy jsou studený,vule je velká a olej proniká kolem dříků do válce.Po zahřátí a záběru se futra stáhnou,pak se odpaří najednou všechno co naházela do sběračů......Něco taky pustěj kroužky-vymačkaný drážky na pístech,v malejch otáčkách pumpujou kroužky nahoru kolem pístu.Za jakejkoliv okolností by kapající tryska nakonec propálila píst.
TTN
tak jsem ještě popřemýšlel nad diferákem....při volnoběhu žádný rachtání, to se projeví až po zařazení kvaltu ,i 1ničky kupodivu skoro nic,2 ka už rachtá nepravidelně ,to jak jedna ze záběrových lamel je prasklá a češe soukolí ,..při zařazení a sepnutí přední nebo líp mezinápravy rachtání žádné .....Prřeprava ny tyči je naštěstí reálná někam na kanál. Blízko je AGRO Červená Voda ,asi znáte tu jejich TRUCK TRIAL 813 off road bílou z Mohelnice...je na plagátech.
nechci hypotetizovat ,nejsem origo mechanik ....mám za to ,že je ko jen kolmý zadní věnec ,když se ten bezpapírák rozjede na špéry.
Jen by mě ještě zajímalo,kdyby náhodou někdo věděl,jak je kompatibilní 148..se střevama.Ve vedlejším lomu je prostřední dif taky kaput ,ale co kdyby ...se dalo z toho něco použít. Pánové dík.
nechci hypotetizovat ,nejsem origo mechanik ....mám za to ,že je ko jen kolmý zadní věnec ,když se ten bezpapírák rozjede na špéry.
Jen by mě ještě zajímalo,kdyby náhodou někdo věděl,jak je kompatibilní 148..se střevama.Ve vedlejším lomu je prostřední dif taky kaput ,ale co kdyby ...se dalo z toho něco použít. Pánové dík.
Luboss
Jestli jsou to nějaký uloženky,je možný že to dělá.Kámoš taky někde koupil letitej motor-novej uskladněnej a dělalo to to stejný,než si to sedlo a trochu zakarbonovalo.Ještě mě napadá,co do toho cpe za olej......vono si spostu lidí myslí,že když do těhle motorů nacpe desítku nebo pětku,že jím podstrojuje.Ale voni jsou dělaný a i tolerančně vyrobený na starou dobrou M6AD,pěkně hustou kontušovku .Pak se novej nemá šanci dovymezit,a zaběhlej motor pěkně vypláchne a ten začne házet spodem vrchem co může....Můžou propouštět i jednotky v čerpadle,a jestli má novější typ co nemá oddělenou nápln oleje,ředí si ho při provozu naftou a jde to pak řidký do válců vodítkama a kolem kroužků.Je to nějaký divný,musel tam něco přehlídnout.
TTN
To by taky vysvětlovalo proč nejde do otáček....
Jestli jsou to nějaký uloženky,je možný že to dělá.Kámoš taky někde koupil letitej motor-novej uskladněnej a dělalo to to stejný,než si to sedlo a trochu zakarbonovalo.Ještě mě napadá,co do toho cpe za olej......vono si spostu lidí myslí,že když do těhle motorů nacpe desítku nebo pětku,že jím podstrojuje.Ale voni jsou dělaný a i tolerančně vyrobený na starou dobrou M6AD,pěkně hustou kontušovku .Pak se novej nemá šanci dovymezit,a zaběhlej motor pěkně vypláchne a ten začne házet spodem vrchem co může....Můžou propouštět i jednotky v čerpadle,a jestli má novější typ co nemá oddělenou nápln oleje,ředí si ho při provozu naftou a jde to pak řidký do válců vodítkama a kolem kroužků.Je to nějaký divný,musel tam něco přehlídnout.
TTN
To by taky vysvětlovalo proč nejde do otáček....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů