Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Elicar
Příspěvky: 8
Registrován: stř kvě 06, 2015 9:08 pm
Bydliště: Louny

Příspěvek

ahoj děkuji za odpověď, z tohodle motoru jde nafta ven jak za tepla tak za studena, statickej jsem trubičkou neměřil, jen tak že jsem si postavil kliku na předepsaných 23st. a čerpadlo na rysku ale to je malej předvstřik, jde pomalu do otáček a kouří jen modře a o to víc jde nafta z výfuku. Zítra změřim trubičkou, jestli to dobře chápu..
čtv kvě 07, 2015 8:16 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ještě jsem tak nad tím přemýšlel ve sprše :lol: podle těch příznaků co popisuješ, nejdřív zkus vrátit předvstřik na původní hodnotu shoď kolena ze sání a vyzkoušej ten motor bez filtrů, myslím že má málo vzduchu :roll:
čtv kvě 07, 2015 9:03 pm

HRABĚ
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2015 10:11 pm
Bydliště: Rychnov n.K.

Příspěvek

lubossss: To kolem toho řidič ještě aspoň hodinu chodil a poslouchal odkud se to ozívá. :roll:Přidej plyn, jo je to z motoru! To ještě domů dojedu :lol: :lol:
čtv kvě 07, 2015 9:11 pm

Elicar
Příspěvky: 8
Registrován: stř kvě 06, 2015 9:08 pm
Bydliště: Louny

Příspěvek

to sání je sundaný celý,ať dám předvstřik kamkoliv tak mi pořád kape nafta z výfuků,ale na předvstřik to reaguje dobře.Jsou tam teda jiný vejfuky ale i po odpojení jde nafta ven, vubec se to nechce vypálit,je tam taky ten výkonovej regulátor, je mi divný třeba že z 8mého výkufu jde nafta víc než třeba ze 7mého, když oba válce maj 30bar a trysky maj všechny válce jak nový to neukápne ani trochu
čtv kvě 07, 2015 11:36 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

tak ho víc zahřej na delší dobu :D nechladí to moc? :D když budou svody syčet tak věřím že z nich žádná nafta nepude :D :D :D
pát kvě 08, 2015 10:25 am

Elicar
Příspěvky: 8
Registrován: stř kvě 06, 2015 9:08 pm
Bydliště: Louny

Příspěvek

tomu nejde ani naložit plnej plyn, von to hned sundá ten výkovovej regulátor, málo mi pomůže když to vypálim to i bez větráku jde ven,ale nemůžeš to tak nechat dlouho viď, a když se to vypálí tak na volnoběh kterej je nastavenej na 700ot tak to tam pak je znova, ty motory běžej tak na 1500ot

kdyby to byli motory co jezdej denne ale tohle je pomalu nový olej po vypuštění čistej nikde neni žádnej karbon, delali jsem vany, trochu tekly, tak tam vidíš že i klika je v tý červený vypalovačce..žádnej karbon
pát kvě 08, 2015 11:04 am

Elicar
Příspěvky: 8
Registrován: stř kvě 06, 2015 9:08 pm
Bydliště: Louny

Příspěvek

138 se chladí sama ta nepřídává s rostoucí teplotou, tam přidáš vlítne olej na turbínu a už tam pere
pát kvě 08, 2015 11:06 am

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

Elicar hoď sem nějaký foto toho motoru s tím vysokotlakem :wink: já viděl 138 motor zblízka to už je dlouho :D :D :D ale měl jsem za to že je tam termostat co pouští ten olej do kapalinky :D
pát kvě 08, 2015 6:04 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

to určitě ne,jen můžeš ručně zavřít nebo otevřít olejový chladič,větrák jde pořád.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát kvě 08, 2015 7:15 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Myslím,že to bude neřešitelný,není to závada,ale vlastnost,ty motory jsou stavěný na větší zátěž,když to jede pořád bez zatížení,nafta se nestíhá spálit,na UDSkách,když jsou na stavbě to taky dělá a vypálí se to až při jízdě(to je pak nářez 2kilometry za ním není vidět)a je jedno jestli je to 148,nebo 815...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát kvě 08, 2015 7:24 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Pavel
Tp ale není kapání nafty.je to vybehanejma vodítkama ventilů.když už maj naběháno a hlavy jsou studený,vule je velká a olej proniká kolem dříků do válce.Po zahřátí a záběru se futra stáhnou,pak se odpaří najednou všechno co naházela do sběračů......Něco taky pustěj kroužky-vymačkaný drážky na pístech,v malejch otáčkách pumpujou kroužky nahoru kolem pístu.Za jakejkoliv okolností by kapající tryska nakonec propálila píst.
TTN
pát kvě 08, 2015 8:54 pm

michal k.
Příspěvky: 26
Registrován: čtv zář 11, 2014 4:23 pm
Bydliště: jeseník

Příspěvek

tak jsem ještě popřemýšlel nad diferákem....při volnoběhu žádný rachtání, to se projeví až po zařazení kvaltu ,i 1ničky kupodivu skoro nic,2 ka už rachtá nepravidelně ,to jak jedna ze záběrových lamel je prasklá a češe soukolí ,..při zařazení a sepnutí přední nebo líp mezinápravy rachtání žádné .....Prřeprava ny tyči je naštěstí reálná někam na kanál. Blízko je AGRO Červená Voda ,asi znáte tu jejich TRUCK TRIAL 813 off road bílou z Mohelnice...je na plagátech.

nechci hypotetizovat ,nejsem origo mechanik ....mám za to ,že je ko jen kolmý zadní věnec ,když se ten bezpapírák rozjede na špéry.

Jen by mě ještě zajímalo,kdyby náhodou někdo věděl,jak je kompatibilní 148..se střevama.Ve vedlejším lomu je prostřední dif taky kaput ,ale co kdyby ...se dalo z toho něco použít. Pánové dík.
pát kvě 08, 2015 8:55 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Kapající tryska píst propálí, ale studeným během nezatíženého motoru nespálená nafta kondenzuje ve sběrném potrubí :cry:
pát kvě 08, 2015 9:04 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Luboss
Jestli jsou to nějaký uloženky,je možný že to dělá.Kámoš taky někde koupil letitej motor-novej uskladněnej a dělalo to to stejný,než si to sedlo a trochu zakarbonovalo.Ještě mě napadá,co do toho cpe za olej......vono si spostu lidí myslí,že když do těhle motorů nacpe desítku nebo pětku,že jím podstrojuje.Ale voni jsou dělaný a i tolerančně vyrobený na starou dobrou M6AD,pěkně hustou kontušovku :D .Pak se novej nemá šanci dovymezit,a zaběhlej motor pěkně vypláchne a ten začne házet spodem vrchem co může....Můžou propouštět i jednotky v čerpadle,a jestli má novější typ co nemá oddělenou nápln oleje,ředí si ho při provozu naftou a jde to pak řidký do válců vodítkama a kolem kroužků.Je to nějaký divný,musel tam něco přehlídnout.
TTN
To by taky vysvětlovalo proč nejde do otáček....
pát kvě 08, 2015 9:16 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

:D :D :D Elicar tak co tam máš za vysokotlakou soupravu že ten motor neohřeje :D :D :D ušrť přívod oleje do kapalinky od toho tam je :D :D :D jinak tam mohli zrovna nechat jenom hřídel a vrtuli :D :D :D
pát kvě 08, 2015 9:48 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů