Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
to jsou dobrý keci možná tak do hospody. Upozornuji že jsme v půlce. Vždycky budu fandit české posadce na českém autě jako většina lidí okolo mě. Pokud tomu tak nebude tak se někdy v lednou kouknu ze zvědavosti na konečné výsledky a budu mít o zábavu méně. Fandění musí být srdcovka, mě jako fanouška boj o peníze nezajímá. Vše je propojené a záleží na člověku jak toho dokáže využít. Musím se přiznat, že tady na foru, díky Vám jsem se odnaučil mít rád Aleše, (herry zustal asi sám) takže jeho odstoupení semnou ani nehnulo, přitom ještě před 3mi roky bych celou noc nespal
Závodní speciály Tatra bych neslučoval s Tatrou, jako takovou. To, že na tratích typu Jakar (WRC style) přednosti tatrovácké koncepce tolik nevyniknou ještě neznamená, že jsou špatné. V civilní oblasti si své kupce, kteří na tuto koncepci nedají dopustit, stále najdou. S vyjímkou Kamazu a Tatry jsou snad všechny ostatní značky zastoupené na Dakaru v civilu spíše silniční krysy, než terenní ( a to včetně již oficiálně neexistujícího LIAZu).
Jsem zvědaví, jestli to kluci v Buggyře stihnou...
http://sport.aktualne.cz/kolomy/r~de1f8 ... 590604f2e/
Jsem zvědaví, jestli to kluci v Buggyře stihnou...
http://sport.aktualne.cz/kolomy/r~de1f8 ... 590604f2e/
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já teda fandím v první řadě značce a až potom nějakému konkrétnímu pilotovi. To znamená, že nejvíc mě zajímají kluci na Liazkách a je jedno, jestli s tím jedou Češi nebo třeba Poláci (Cabala v roce 2012). Pak fandím všem Tatrovkám (opět bez rozdílu národnosti posádek) a teprve potom Čechům (a Slovákům) na zahraničních strojích.
Co se týká Aleše - ten mi byl hrozně protivný v období kolem roku 2010, kdy se neustále chvástal jako by on byl tím, kdo vyhrál šestkrát Dakar. Teď už jsou jeho prohlášení o dost méně kontroverzní, asi "dospěl" nebo co, takže nemám problém mu držet palce. Loni jel excelentně a přesto jeho vyjádření do médií vyznívala, řekl bych, až skromně - díky tomu jsem ho začal vnímat zase pozitivně.
Co se týká Aleše - ten mi byl hrozně protivný v období kolem roku 2010, kdy se neustále chvástal jako by on byl tím, kdo vyhrál šestkrát Dakar. Teď už jsou jeho prohlášení o dost méně kontroverzní, asi "dospěl" nebo co, takže nemám problém mu držet palce. Loni jel excelentně a přesto jeho vyjádření do médií vyznívala, řekl bych, až skromně - díky tomu jsem ho začal vnímat zase pozitivně.
!LIAZ 4life!
- malkovicak
- Příspěvky: 266
- Registrován: pon led 06, 2014 8:22 pm
- Bydliště: Málkovice
Jsme v půlce soutěže - a jediné, co se zdá být jisté je, že naši letos bednu nedají.
Martin Kolomý opravdu jezdí na hraně a nevyšlo mu to.
Martin Macík jede super a mě to nijak nepřekvapuje.
Jarda Valtr jede taky dobře.
Bonver poněkud vzadu.
Uvidíme jak MM a JV dají ty následující etapy v písku,,, očekávám, že zatím dobře jedoucí jezdci WRC tam budou mít problémy a že Kamaz poletí.
Martin Kolomý opravdu jezdí na hraně a nevyšlo mu to.
Martin Macík jede super a mě to nijak nepřekvapuje.
Jarda Valtr jede taky dobře.
Bonver poněkud vzadu.
Uvidíme jak MM a JV dají ty následující etapy v písku,,, očekávám, že zatím dobře jedoucí jezdci WRC tam budou mít problémy a že Kamaz poletí.
Teda to je debata
Vždy jsem fandil tatře, byť jsem liberečák. V dobách dřívějších, kdy liaz skončil na dunách, jsem z toho neměl žádnou radost, i když Karlovi odpadla konkurence. Prostě to byli Češi, chodil jsem na jejich besedy, promítání diapozitivů. Byla to úžasná doba, kdy se obě značky praly mezi sebou o bednu a pak teprve byl zbytek světa.
Jo Aleš, těšil jsem se, že bude míchat pořadím, je pech, že to dopadlo takhle, u týmu by se měli nad sebou zamyslet, trocha vody a nefukční elektronika. To že odejde ložisko, těch příčin může být více, nejčastěji to ale je špatnou montáží, pak vada materialu nebo vzali blbě nějakou díru, soudit to nechci, prostě se stalo.
Nebylo by od věci, přiští rok pokračovat s Ivecem, nějaké poznatky získali a ty uplatnit pro přístí rok, třeba aby se voda nedostala do elektroniky.
Něco umět musí, protože je jedno s čím jede a kde jede, tedy pokud jede, tak prohání špičku. Jenom ta velkohubá prohlášení v minulosti , teď snad už opravdu dospěl. Proto mu fandím dál
Vždy jsem fandil tatře, byť jsem liberečák. V dobách dřívějších, kdy liaz skončil na dunách, jsem z toho neměl žádnou radost, i když Karlovi odpadla konkurence. Prostě to byli Češi, chodil jsem na jejich besedy, promítání diapozitivů. Byla to úžasná doba, kdy se obě značky praly mezi sebou o bednu a pak teprve byl zbytek světa.
Jo Aleš, těšil jsem se, že bude míchat pořadím, je pech, že to dopadlo takhle, u týmu by se měli nad sebou zamyslet, trocha vody a nefukční elektronika. To že odejde ložisko, těch příčin může být více, nejčastěji to ale je špatnou montáží, pak vada materialu nebo vzali blbě nějakou díru, soudit to nechci, prostě se stalo.
Nebylo by od věci, přiští rok pokračovat s Ivecem, nějaké poznatky získali a ty uplatnit pro přístí rok, třeba aby se voda nedostala do elektroniky.
Něco umět musí, protože je jedno s čím jede a kde jede, tedy pokud jede, tak prohání špičku. Jenom ta velkohubá prohlášení v minulosti , teď snad už opravdu dospěl. Proto mu fandím dál
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Tak snad nevhodnost koncepce Tatra na wrc etapy MK už letos popřel když jednu takovou etapu vyhrál a v jedné byl druhej.Už z letošních zaběru je vidět že ten podvozek letos funguje super.U nich je jen škoda že nejdou cestou kapoťáku,když kapotu jedou na okruhu ale to by jim holt nedala podporu Tatra.
To že Lopikum ledas co odešlo na Tatře v druhé půlce Dakaru je dáno tim že jim ten podvozek nikdy na 100 pro nefungoval.
To že Lopikum ledas co odešlo na Tatře v druhé půlce Dakaru je dáno tim že jim ten podvozek nikdy na 100 pro nefungoval.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host