Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon úno 23, 2015 9:57 am
- Bydliště: Slezsko
Časté střídání vozidel
Ahoj,potřeboval bych poradit.Nastoupil jsem k firmě, kde mou náplní práce je převoz výrobků z továrny do skladu vzdáleného cca 3km.Funguje to tak ,že najedu na rampu a mezi tím co mě nakládají já přeskočim do druhého auta které je už naložené a jedu s ním do skladu.Tam ho postavim na rampu k vykládce a vezmu další už vyložené auto a jedu do fabriky.
A teď dotaz,jelikož neustále budu vytahovat kartu a přendavat ji z auta do auta ,mám neustále začínat a ukončovat,nebo jen při nástupu začít výkon v prvním vozidle a v posledním při skončení směny výkon ukončit? Takhle to vystřídání vozidel provedu za směnu asi 16 x.Tady to chlapi moc neřeší ,je jim to jedno,ale já bych rád aby to bylo košerDiky za radu
A teď dotaz,jelikož neustále budu vytahovat kartu a přendavat ji z auta do auta ,mám neustále začínat a ukončovat,nebo jen při nástupu začít výkon v prvním vozidle a v posledním při skončení směny výkon ukončit? Takhle to vystřídání vozidel provedu za směnu asi 16 x.Tady to chlapi moc neřeší ,je jim to jedno,ale já bych rád aby to bylo košerDiky za radu
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
Výchozí země (VDO siemens) nebo Začátek země (stoneridge) se zadává pouze na začátku směny. Cílová země (konec země) se zadává pouze na konci směny. Takže při vytažení karty z důvody změny vozidla, musíš nabídku cílové země a pak opětovně výchozí země přeskakovat. U VDO zmáčkneš šipku vlevo s tečkou, u stoneridge "zpětnou" šipku. Při doplňování dat se u střídání aut doplňují kladívka.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon úno 23, 2015 9:57 am
- Bydliště: Slezsko
Otevru znovu dotaz, ktery tu padl a nebyl zodpovezeny. Pokud odjedu treba 2 hodiny, hodinu budu nakladat na kladivka a potom udelam 15 minut pauzy, tak tato pauza nebude uznana?
Jinak velke Diky za perfektni pristup posy a Sedeho Vlcaka .]
Jinak velke Diky za perfektni pristup posy a Sedeho Vlcaka .]
Střídač. Uz nestridam
http://www.youtube.com/paprna
http://www.youtube.com/paprna
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: sob zář 17, 2011 9:39 pm
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Zdravim, měl bych dotaz, ze sklápěčky co jezdí kolem komína jsem skrz zimu na chvíli šel na plachtu CZ -GB. V aetru mám samozřejmě značné mezery. Měl bych dotaz, pokud trajektuji F-GB nebo zpět (asi 1,75-2 hod) nemohu údajně jet na 15 hod výkonu. Je to tak? Pokud ale ovšem třeba v přístavu nebo kdekoliv odstojím 3 hod v kuse, 15 výkon mohu i když trajektuji. Je to tak? Jinak jaké jsou asi postihy za tohle porušení? (15 bez 3 hod v kuse pauza). Mám samozřejmě luft hlavně z F policie, tak bych to rád měl v cajku. Díky
FR1GTX si si jisty? Mne clen DP tvrdil, ze pauza mosi byt mezi jizdu.
Střídač. Uz nestridam
http://www.youtube.com/paprna
http://www.youtube.com/paprna
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne úte bře 22, 2016 9:02 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne úte bře 22, 2016 9:01 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: sob zář 17, 2011 9:39 pm
- Bydliště: Královéhradecký kraj
nechci být za blba, fakt se to učím a radši se zeptám. Takže: udělám 11 pauzu v GB, hnu s tím 20:00, složit, naložit atd, během šichty nebudu stát 3 hodiny v kuse ( lehátko na tacho 3 hod ne), protože většinou čekám asi 2 hod v přístavu. Přeplavu, že kolem 7 ve F. V 11 00 začínám pauzu kdesi v B, bylo by to OK?
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne úte bře 22, 2016 9:02 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: sob zář 17, 2011 9:39 pm
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Nařízení vlády, zaměstnanec, dobře... Jde mi o kontrolní orgány venku, ve F, B, BAG v D, prostě jestli můžu jet na 15 výkonu, když trajektuju, kolega co jezdí stejnou práci jako já mi tvrdí: trajektuješ, na 15 výkonu můžeš jen pokud se ti povede během 15 mít na tacho 3 hod lehátko, pak není problém, jinak NE! ... osobně logicky si myslím, že když s tím hnu ve 20:00, cyklus mi končí ve 20:00 následující den a pokud trajektuji nebo ne, prostě jestli nevyčerpám 9 pauzy, MUSÍM začít pauzu následující den v 11:00, NE???? Abych se do 24 hod vešel s pauzou, ať mám 3 hod odstátý v přístavu, nebo nemám... jsem z toho nějakej v lese už taky
Naposledy upravil(a) Michal8x8S1 dne ned úno 28, 2016 1:12 am, celkem upraveno 1 x.
v tom nařízení jsem nenašel jak se počítá přestávka
konkrétně začínam v 1:30, 2:30 jízda, 3h pauza, 1h práce, 2:30 jízda, 1h práce .... nějaká čekačka
celkem mi to vychází na 12-14h výkonu
je to noční nebo ne? Práce mám jen 2:30 pak 3h pauzu pak už je po 6:00. Zákoník práce dělenou směnu řeší, tohle nařízení ne
konkrétně začínam v 1:30, 2:30 jízda, 3h pauza, 1h práce, 2:30 jízda, 1h práce .... nějaká čekačka
celkem mi to vychází na 12-14h výkonu
je to noční nebo ne? Práce mám jen 2:30 pak 3h pauzu pak už je po 6:00. Zákoník práce dělenou směnu řeší, tohle nařízení ne
Pozdrav
Koukám, že se tady nic nezměnilo.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host