Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Pěkné.
A jak dlouho už ten kombajn má? Zajímá mne,jestli neříkal,že ten motor netrpí v kombajnu přehříváním či jinými závadami a neduhy.
Tento druh provozu motoru je asi nejdrastičtější,pořád na max. otáčky,vysoké teploty,prach atd.
A jak dlouho už ten kombajn má? Zajímá mne,jestli neříkal,že ten motor netrpí v kombajnu přehříváním či jinými závadami a neduhy.
Tento druh provozu motoru je asi nejdrastičtější,pořád na max. otáčky,vysoké teploty,prach atd.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Dřžím palce,ať ti vše klapne bez problémů.
Ještě mně napadlo, jak tam budeš,tak zkus vzít šroubovák a někde,kde to nebolí a není to vidět,tak zkus odloupnout kousek toho nového laku,aby jsi viděl co je pod ním,jak dobře drží a jestli byl povrch pod ním trochu upravený,to jen aby jsi měl představu jestli se ti to za rok nezačne loupat.
Celá kapota asi nebyla lakovaná i zevnitř,že? Ale tak to vše jsou detaily,které ty si určitě rád pořešíš a jak tě znám,tak si ten traktor pro klid duše stejně celý rozebereš a uděláš "svoji" GO Je to holt koníček a záliba,jinak by to člověk samozřejmě nedělal.
Někdo narve nehorázné peníze do cigaret,alkoholu,automatů či jiných nešvarů a tady tato technika je aspoň něco nádherného,hmatatetlného,co už hodnotu přestává ztrácet a zase ji pomalu začne nabírat jako veterán
Ještě mně napadlo, jak tam budeš,tak zkus vzít šroubovák a někde,kde to nebolí a není to vidět,tak zkus odloupnout kousek toho nového laku,aby jsi viděl co je pod ním,jak dobře drží a jestli byl povrch pod ním trochu upravený,to jen aby jsi měl představu jestli se ti to za rok nezačne loupat.
Celá kapota asi nebyla lakovaná i zevnitř,že? Ale tak to vše jsou detaily,které ty si určitě rád pořešíš a jak tě znám,tak si ten traktor pro klid duše stejně celý rozebereš a uděláš "svoji" GO Je to holt koníček a záliba,jinak by to člověk samozřejmě nedělal.
Někdo narve nehorázné peníze do cigaret,alkoholu,automatů či jiných nešvarů a tady tato technika je aspoň něco nádherného,hmatatetlného,co už hodnotu přestává ztrácet a zase ji pomalu začne nabírat jako veterán
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Daruji za odvoz a ferneta pneu 16-20 ( agro Ifa a řezačky a mačkače Forschrift) a 12,5-20 ( autovlek za Ifu + bramborový kombajn)
VŠE UŽ JE U NOVÝCH MAJITELŮ
VŠE UŽ JE U NOVÝCH MAJITELŮ
Naposledy upravil(a) lubossss dne sob úno 27, 2016 5:59 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Stavím se do fronty,hodily by se mi nějaké pláště či kola na večku 16-20 nebo 12,5-20 atp.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: pát kvě 07, 2010 4:32 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
IFA W-50 LA - JEŘÁB ADK 70,celý album na rajčeti - http://bobrahakl.rajce.idnes.cz/IFA_W-5 ... AB_ADK_70/
IFA kontejnery
Přátelé, mám dotaz ohledně naklaďáku IFA se zvláštní konstrukcí na přepravu kontejnerů. Googluju už nějakou dobu a nenarazil jsem na nic. Pohybovalo se to po Praze odhadem do konce 80. let (nevím jak to bylo rozšířené, já to vídal v Praze a mohla to být nějaká místní úprava). Zkusím to nějak popsat...
Nejedná se o klasické kontejnery, tohle byly bedny odhadem 2 metry dlouhé (na šířku korby, nakládaly se napříč), metr široké a max dva metry vysoké - spíš kolem metru osmdesáti a nahoře měly háky nebo oka. Auto mělo zvláštní portálový jeřáb nad korbou + asi metr za korbu, nepřehlédnutelná žlutá konstrukce, na které byla spousta lan na pohyb kočky a trubky na zaháknutí. Kontejnery si nakládalo tak, že nacouvalo nad kontejner, aby nad ním byla dráha portálového jeřábu, spustilo trubku, zahákl se kontejner a zdvihl nad úroveň korby. Pak jela kočka i s kontejnerem nad korbu a kontejner se spustil na místo. Na auto se vešly 4 kontejnery, eventuálně mohl pátý viset na hrazdě za korbou - netuším zda byla taková jízda povolena, ale dělo se tak. Kontejnery byly barevné - co si matně pamatuju, žluté, červené, zelené, modré - každý na něco jiného, bývaly rozestavěné před různými úřady, nejspíš to sloužilo k přepravě listin, nebo kdo ví čeho. Mělo to prolisy podobné jako dnešní kontejnery, ale mnohem jemnější a vstup byl na užší straně, dost se to podobalo velkým kontejnerům.
Tak co - vítě někdo, o čem je řeč?
Nejedná se o klasické kontejnery, tohle byly bedny odhadem 2 metry dlouhé (na šířku korby, nakládaly se napříč), metr široké a max dva metry vysoké - spíš kolem metru osmdesáti a nahoře měly háky nebo oka. Auto mělo zvláštní portálový jeřáb nad korbou + asi metr za korbu, nepřehlédnutelná žlutá konstrukce, na které byla spousta lan na pohyb kočky a trubky na zaháknutí. Kontejnery si nakládalo tak, že nacouvalo nad kontejner, aby nad ním byla dráha portálového jeřábu, spustilo trubku, zahákl se kontejner a zdvihl nad úroveň korby. Pak jela kočka i s kontejnerem nad korbu a kontejner se spustil na místo. Na auto se vešly 4 kontejnery, eventuálně mohl pátý viset na hrazdě za korbou - netuším zda byla taková jízda povolena, ale dělo se tak. Kontejnery byly barevné - co si matně pamatuju, žluté, červené, zelené, modré - každý na něco jiného, bývaly rozestavěné před různými úřady, nejspíš to sloužilo k přepravě listin, nebo kdo ví čeho. Mělo to prolisy podobné jako dnešní kontejnery, ale mnohem jemnější a vstup byl na užší straně, dost se to podobalo velkým kontejnerům.
Tak co - vítě někdo, o čem je řeč?
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
IFA L60 náhradní díly
Zdravím,chlapi. Mám hodně náhradních dílů na IFU L60 i celá auta na náhradní díly. Také nějaké pneu. Končím se živností a tak to prodám levně.
Standa.
Standa.
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv zář 04, 2014 8:52 am
- Bydliště: Bítovany
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv zář 04, 2014 8:52 am
- Bydliště: Bítovany
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů