Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
MareK_svk: díky za perfektní fotky, mám spoustu materiálů a fotek přímo z Brezna, některé z tebou publikovaných fotek taktéž mám, ale některé jsou pro mě nové a vidím je poprvé
Díky moc a těším se na další várku fotek od tebe
dovolím si přidat označení na jednotlivé typy, jaké vidím v náhledových fotech.
MB 160, do Maďarska jich bylo opravdu několik dodáno, jeřáby značky MB tam byly velice populární
http://postimg.org/image/ku7lj3f4h/
MB 3646 P, tento jeřáb byl zamýšlen jako náhrada za typ MB 1645 P, bohužel se nikdy nedočkal sériové výroby. Byl vyroben jen prototyp, jenž je dnes používán v celulózka Štúrovo
http://postimg.org/image/g9bylepqp/
http://postimg.org/image/iq0acl9sh/
http://postimg.org/image/nmn0xwbbl/
a zde je taktéž fotka jeřábu MB 3646 P z Brezna, z mého archivu
![Obrázek](http://s32.postimg.cc/6tkhahc69/IMG_Prototype_MB_3646_P_1a.jpg)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
dovolím si přidat označení na jednotlivé typy, jaké vidím v náhledových fotech.
MB 160, do Maďarska jich bylo opravdu několik dodáno, jeřáby značky MB tam byly velice populární
http://postimg.org/image/ku7lj3f4h/
MB 3646 P, tento jeřáb byl zamýšlen jako náhrada za typ MB 1645 P, bohužel se nikdy nedočkal sériové výroby. Byl vyroben jen prototyp, jenž je dnes používán v celulózka Štúrovo
http://postimg.org/image/g9bylepqp/
http://postimg.org/image/iq0acl9sh/
http://postimg.org/image/nmn0xwbbl/
a zde je taktéž fotka jeřábu MB 3646 P z Brezna, z mého archivu
![Obrázek](http://s32.postimg.cc/6tkhahc69/IMG_Prototype_MB_3646_P_1a.jpg)
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne sob pro 29, 2018 11:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Jeřáb MB 50/100 v původním designu, kdy byla dřevěná kabina integrována ve věži
http://postimg.org/image/eszzjw5w1/
taktéž zajímavé foto, kuželové čepy, na nich byly usazeny jeřáby MB 40, MB 80, MB 88, MB 110.....
http://postimg.org/image/oxyxcn3gx/
http://postimg.org/image/6pg35brrl/
Na té vámi druhé diskutované fotce je prototyp jeřábu MB 80 Super, byl vyroben opět jako prototyp a nikdy nešel do sériové výroby. Jeřáb byl po továrních testech krátce používán a testován rovněž na stavbách mostů realizovaných závodem Stavby Mostů Praha tehdejšího národního podniku SSŽ. Bohužel se ukázalo, že výhodnější než vývoj a výroba vlastních jeřábů v podniku Mostáreň Brezno, bylo vhodnější nadále používat jeřáby zahraničních výrobců. Ještě menší informace, jeřáb se mohl používat jako věžový ( viz moje foto ) tak i ve variantě pojízdného deriku či klasického příhradového autojeřábu, čímž bylo možné docílit větších nosností ( varianta na fotce TASR )
http://postimg.org/image/csdktfi6p/
a zde opět fotky z mého archivu
![Obrázek](http://s32.postimg.cc/e1jsxp0m9/IMG_Prototype_MB_80_super_1b.jpg)
http://postimg.org/image/eszzjw5w1/
taktéž zajímavé foto, kuželové čepy, na nich byly usazeny jeřáby MB 40, MB 80, MB 88, MB 110.....
http://postimg.org/image/oxyxcn3gx/
http://postimg.org/image/6pg35brrl/
Na té vámi druhé diskutované fotce je prototyp jeřábu MB 80 Super, byl vyroben opět jako prototyp a nikdy nešel do sériové výroby. Jeřáb byl po továrních testech krátce používán a testován rovněž na stavbách mostů realizovaných závodem Stavby Mostů Praha tehdejšího národního podniku SSŽ. Bohužel se ukázalo, že výhodnější než vývoj a výroba vlastních jeřábů v podniku Mostáreň Brezno, bylo vhodnější nadále používat jeřáby zahraničních výrobců. Ještě menší informace, jeřáb se mohl používat jako věžový ( viz moje foto ) tak i ve variantě pojízdného deriku či klasického příhradového autojeřábu, čímž bylo možné docílit větších nosností ( varianta na fotce TASR )
http://postimg.org/image/csdktfi6p/
a zde opět fotky z mého archivu
![Obrázek](http://s32.postimg.cc/a1827pkrl/IMG_Prototype_MB_80_super_1a.jpg)
![Obrázek](http://s32.postimg.cc/e1jsxp0m9/IMG_Prototype_MB_80_super_1b.jpg)
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne sob pro 29, 2018 11:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
velká vďaka
marek.svk :
NEskutečné fotografie !!!!!!!!!! Díky moc za ně, jak jsi se k těmto fotkám dostal na ten tasr.sk, nikde je tam nemuzu najit
NEskutečné fotografie !!!!!!!!!! Díky moc za ně, jak jsi se k těmto fotkám dostal na ten tasr.sk, nikde je tam nemuzu najit
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
je to zhutňovač kolejového lože ZKP 1000 pár odkazů- různé jiné stroje
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
Zdravím všechny.
Bylo by možné ještě nějaké foto ze zakládání panelových domů v minulých letech (sedmdesátá, osmdesátá léta ?) Zrovna teď mám na mysli to zařízení k hloubení vibrotlakových pilot VUIS. Sháním také nějaké foto dobových "Bucharů". Možná mě někdo z Vás nasměruje, kde hledat. Já úspěšný nebyl. Možná proto, že nevím přesně název nebo typ zařízení, které hledat.
Marek myslím psal, že je stavební inženýr - ohledně zakládání mám nějaké dokumenty postahované, většinou jsou z bakalářských prací.
Co si z mládí pamatuji, tak ty vysoké 13-ti patrové věžáky v Pardubicích na Karlovině měly piloty ražené a malé 6-ti patrové měly VUIS. Ale přesně to nevím. Jsou pro to nějaká pravidla ?
Je možné, že se pro typ paneláku T06B používaly v základech žlábkové prefabrikáty? Výše jmenované věžáky v Pardubicích mám v paměti, že do základů se dávaly prefabrikáty ( cca 0,5m vysoké), na to betonový věnec a pak se to dosypávalo okolo zeminou. Mám pravdu ? V bakalářských pracech se ale píše použití prefabrikátů pouze pro typ paneláku VVÚ ETA.
Děkuji moc za rady předem
Jak tady poslední dobou vidím, nic není nemožné ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Bylo by možné ještě nějaké foto ze zakládání panelových domů v minulých letech (sedmdesátá, osmdesátá léta ?) Zrovna teď mám na mysli to zařízení k hloubení vibrotlakových pilot VUIS. Sháním také nějaké foto dobových "Bucharů". Možná mě někdo z Vás nasměruje, kde hledat. Já úspěšný nebyl. Možná proto, že nevím přesně název nebo typ zařízení, které hledat.
Marek myslím psal, že je stavební inženýr - ohledně zakládání mám nějaké dokumenty postahované, většinou jsou z bakalářských prací.
Co si z mládí pamatuji, tak ty vysoké 13-ti patrové věžáky v Pardubicích na Karlovině měly piloty ražené a malé 6-ti patrové měly VUIS. Ale přesně to nevím. Jsou pro to nějaká pravidla ?
Je možné, že se pro typ paneláku T06B používaly v základech žlábkové prefabrikáty? Výše jmenované věžáky v Pardubicích mám v paměti, že do základů se dávaly prefabrikáty ( cca 0,5m vysoké), na to betonový věnec a pak se to dosypávalo okolo zeminou. Mám pravdu ? V bakalářských pracech se ale píše použití prefabrikátů pouze pro typ paneláku VVÚ ETA.
Děkuji moc za rady předem
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
-
- Příspěvky: 140
- Registrován: sob črc 21, 2012 8:20 pm
- Bydliště: Soběslav
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1751
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů