Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Včera jsem najel 1092 km abych sehnal důležitý díly pro L60, která bude mít brzy V číslo a chci si jí nechat do budoucna. Je u nás obrovská rarita a díky V číslu nebude platit mýto v Německu, kam plánuju jet na sraz v roce 2017 do Ludwigsfelde. Takže to čeho jsem se loni zbavil , jsem zase sehnal. Jen to znamenalo cestu po okolních státech, ale za jeden den je to úspěch. U nás je to již problematické něco zachovalýho sehnat a tak proto jsem vyrazil na delší, ale veleúspěšnou cestu.
A zde jsou fotky z knihy Christiana Suh - Laster aus Ludwigsfelde a ukazují jak vznikala L60 AP-n v roce 1985. Na to kolik je to již let, je to i nyní velice slušný auto do terénu a tvrdých podmínek.
A zde jsou fotky z knihy Christiana Suh - Laster aus Ludwigsfelde a ukazují jak vznikala L60 AP-n v roce 1985. Na to kolik je to již let, je to i nyní velice slušný auto do terénu a tvrdých podmínek.
Volvo FL 614.
Paráda Jirko, gratuluji k úsěšné obchodní cestě.
Je jasné,že ty Ify jako veteráni s stávají pro tebe mnohem praktičtější a užitečnější a hlavně vymaňující se nesmyslným výpalným poplatkům všeho druhu.
Prosím tě,mohl by jsi nahodit adresu název té firmy v Maďarsku,kde jsi kupoval ty díly? Mne zase zajímají díly na ty motory 6VD z řezačky, aspoň ty základní, jako sady těsnění vodní pumpa atp., popř. i nějaké origo díly na ZT303, předem díky.
Je jasné,že ty Ify jako veteráni s stávají pro tebe mnohem praktičtější a užitečnější a hlavně vymaňující se nesmyslným výpalným poplatkům všeho druhu.
Prosím tě,mohl by jsi nahodit adresu název té firmy v Maďarsku,kde jsi kupoval ty díly? Mne zase zajímají díly na ty motory 6VD z řezačky, aspoň ty základní, jako sady těsnění vodní pumpa atp., popř. i nějaké origo díly na ZT303, předem díky.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11945
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Pokud jsou to auta z 90 let tak jsou velice dobrá, viz moje FL 614 které je velice dobře ošetřené proti korozi ze Švédska a můžu to porovnávat s mým druhým vyrobeným v Belgii. Tehdy byly i dobrý materiály jako třeba plast a mosaz na brzdový soustavě a hlavně minimum elektroniky. Ta je pouze v cyklovači stěračů, v blinkrech a dobíjení. Jinak je to klasická elektrika a velice spolehlivá. V tom vidím velké plus oproti dnešku kdy auta jsou pojízdné počítače a tím mají předurčenou životnost.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -276-21416
IFA L60 ve slušným stavu, ale jako od kolotoče. Alespoň není zrezlá.
IFA L60 ve slušným stavu, ale jako od kolotoče. Alespoň není zrezlá.
Volvo FL 614.
Tak na té by se na našem českém STK asi vyřádili
Jinak ano,dnešní nové auta ty kilometry taky najezdí, ale jen v krátkém časovém úseku. Spíš jde o to, že z nich veterání a funkční auta po 30ti letech bohužel nebudou.
Jinak ano,dnešní nové auta ty kilometry taky najezdí, ale jen v krátkém časovém úseku. Spíš jde o to, že z nich veterání a funkční auta po 30ti letech bohužel nebudou.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ta zelená v Německu by se dala rychle zcivilizovat strháním samolepek a odmontováním zbytečností a to během půldne. Cena je taky slušná, ale vzhled může klamat a záleží na stavu mechaniky.
Dostal jsem nabídku na demontovaný díly z L60 v Brně, ale k dohodě nedošlo, za hromadu regulérního šrotu cena neakceptovatelná.
Dostal jsem nabídku na demontovaný díly z L60 v Brně, ale k dohodě nedošlo, za hromadu regulérního šrotu cena neakceptovatelná.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Dnes je úspěšný den a moje L60 je na vetránských číslech a v průkazu mám super hodnoty dle mého přání . Takto bude bez mýta v řadě států a ani eko zony nejsou problém. Celková hmotnost 7499 kg, tažná síla 16000 Kg , rychlost 85 km a pneu 20/70-20 a mnoho dalšího užitečnýho. Roční pojistka 367 Kč. Je jediná u nás a jedna z mála v původním stavu v Německu. Tedy rarita veliká.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů