Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak jelikož mi na stralisu nevadilo ani to odrážení displeje v okně a v noci budeme stejně jezdit na majákách, kvalita interieru ať je jaká chce, stejně bude lepší než v trambusu nebo tatře a protože prostě se mi Iveco líbí víc než Scania (pokud to není tahač Topline), vybral jsem Iveco 4x4 na měchách, s automatem a podotkl jsem, že by to chtělo sluneční clonu a asi motor Cursor 13 410ps.
Jinak ten stálej pohon předku si myslím, že by se do radlice mohl hodit a píšou to tak na stránkách Iveca i v tom manuálu, co nám dali.
PS: není to kamion, ale dovedu si představit i mezinárodku ve stralisu.
Každopádně moje pořadí v tahačích je:
1) VOLVO
2) MAN
3) IVECO/DAF
4) Scania
5) Mercedes (nejel jsem nový Actros)
6) Renault (znám jen Premium a Magnum, T bude asi úplně někde jinde)
ještě k tomu Ivecu tahači: když u Volva nebo Scanie uteče vzduch, tak se brzdy zablokují taky.
A trambusy nikomu chybět nebudou a vidím to tak, že ty starý struktury do nových aut nebudou chtít sednout, jako do Pheonixu co máme na středisku. Když má řidič dovolenou, tak jsem jedinej já, kdo s tím jede.
Jinak ten stálej pohon předku si myslím, že by se do radlice mohl hodit a píšou to tak na stránkách Iveca i v tom manuálu, co nám dali.
PS: není to kamion, ale dovedu si představit i mezinárodku ve stralisu.
Každopádně moje pořadí v tahačích je:
1) VOLVO
2) MAN
3) IVECO/DAF
4) Scania
5) Mercedes (nejel jsem nový Actros)
6) Renault (znám jen Premium a Magnum, T bude asi úplně někde jinde)
ještě k tomu Ivecu tahači: když u Volva nebo Scanie uteče vzduch, tak se brzdy zablokují taky.
A trambusy nikomu chybět nebudou a vidím to tak, že ty starý struktury do nových aut nebudou chtít sednout, jako do Pheonixu co máme na středisku. Když má řidič dovolenou, tak jsem jedinej já, kdo s tím jede.
BES - běs
tak to Iveco spatny nebude, kundolap mas doma ne...Renault nic takovyho nedela? Mozna bych se zkusil zeptat i tam, Renaulty sou obecne drzaky ...Tady si myslim, ze se z toho za par let ojebete, ja mel par rocniho stralise a furt sem tahal dratky ke svetlum ..a brzdy se nevracely a olej z toho tekl jak z ropnyho vrtu, ale treba to byl jen patecni kus...
Jsem zvědavej co sem napíšeš po zimě. V Jihlavě záhadným způsobem vyhráli u ksús taky iveca (proběhlo i nějaký trestní oznámení,ale to nejni důležitý) . Po první zimě orezlý jak liška,sežraný drátky k abs.... Na reklamaci Italové odpověděly že měli málo času na dodání tak že je jen povrchová úprava jako pro vozidla na letní údržbu .... Podotýkám že vícero najedou se sypací nástavbou. ... Za mě scania
Rok jsem jezdil se Stralisem 2015, který jsem měl od nova. Na jízdu pohodlný, podvozek celkově ok, posaz za volantem taky dobrý. Já měl cng, takže motor těžko hodnotit. Prostě plyňák.
Ale kvalita všeho, katastrofa.
Všechno upadává, rezne, vibruje, displej barevná hudba. Třeba nám všem pomalu praskal poslední horní schodek.
Nedejbože když bylo kolem nuly. Třeba se ti zapnou stěrače a jedou, dokud se auto nezahřeje... Restart odpojením baterek, třeba 2x týdně, protože auto bylo furt bez výkonu. U firmy jsem končil, když mělo auto 100. tis, a dalších 100 si v tom nedovedu představit.
Hodnotím cca 10 aut, co bylo na firmě. Takže náhoda to nebyla.
Ale kvalita všeho, katastrofa.
Všechno upadává, rezne, vibruje, displej barevná hudba. Třeba nám všem pomalu praskal poslední horní schodek.
Nedejbože když bylo kolem nuly. Třeba se ti zapnou stěrače a jedou, dokud se auto nezahřeje... Restart odpojením baterek, třeba 2x týdně, protože auto bylo furt bez výkonu. U firmy jsem končil, když mělo auto 100. tis, a dalších 100 si v tom nedovedu představit.
Hodnotím cca 10 aut, co bylo na firmě. Takže náhoda to nebyla.
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
sof: ad návody a jazyky... má to důvod, když návod ztratíš a chceš si objednat novej, stojí cca 2.000 CZK.... a jazyky... nevím, jak jinde, ale u MAN byly dřív 2 zadarmo (resp. v základní výbavě jsi při objednávání do výroby mohl vybrat 2, který tam byly).... cca dva roky zpátky se v rámci úpravy standardní výbavy (= zdražování, který není vidět na první pohled) jeden vyhodil a za každej další už se platilo 80 EUR... proto tam nejsou všechny.
a dával někdo podnět scanii aby upravila specifikaci s AT, měchy a lepší výbavou? Ono to neznamená, že to zdraží. Vím, že mně šla scania s cenou hrozně dolu a to jen díky změně kabiny. Je fakt, že iveco bude nejlevnější o tom není pochyb ale když se obchodák od scanie snaží tak dokáže s cenou pěkný věci. Chce to komunikovat osobně a ne čumět jen na papír.
ted dotaz trochu mimo, nebyla by lepší volba 11l motor? to auto nebude jezdit žádnou palbu ani extra tuny. Máte s tím někdo zkušenost 11l vs 13l?
mi jde o to, že když jsme vybírali auto pro nás tak každej vem co jevíc koní, jenže ten řešíme spotřebu. auto má plno prostojů na volnoběh nebo popojíždí ve frontě kde jsou koně k ...
ted dotaz trochu mimo, nebyla by lepší volba 11l motor? to auto nebude jezdit žádnou palbu ani extra tuny. Máte s tím někdo zkušenost 11l vs 13l?
mi jde o to, že když jsme vybírali auto pro nás tak každej vem co jevíc koní, jenže ten řešíme spotřebu. auto má plno prostojů na volnoběh nebo popojíždí ve frontě kde jsou koně k ...
MB Arocs 6x4 HAD, 350kW
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Ne, nakonec určitě vyhrála výběrko repase toho Matesa
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host