![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Já do toho spad podobně loni a sháněl jsem tahače co nejrychleji a co nejrozumněji. Nakonec jsem koupil to nejlevnější na trhu, mnozí "to" ani nepovažují za auto, ale dnes, po roce a půl můžu prohlásit, že to byl dobrý tah. Mluvím o Stralisu 450 EEV, r.v.2011. Ke stovce těhle aut předloni zabavili Hanzalíkovi a spousta jich měla najeto do 250 tkm. Ještě dneska je pár kusů na prodej, kolem 23.000 €, překupníci z PL je brali ve velkém, stačí mrknout na mobile.de...
Do nového (na splátky) bych šel snad jen pokud bys měl práci jistou na pár let, ale to ti dneska nikdo nezaručí a chtělo by to trochu větší nájezd než 6-7 tkm/měsíčně...
Trocha počtů: Počítám s horší variantou. Dejme tomu, že vyjezdíš 6 tkm x 28, tedy 168.000, palivo cca. 52.000, řidič cca. 30.000 a zbyde zhruba půlka, 86.000, vydělím to počtem pracovních dní (22) a jsem na 3.900/den. Nevím jaké představy máš o výdělku, ale tyhle peníze umí vydělat občas i dodávka...
Pak si odečti další náklady, pneu, povinné ručení, silniční daň, trocha peněz na servis, atd... Mně to moc napínavý nepřipadá...