Já nic v depozitu nemám jelikož pojištění mám levné a nevyplatí se mi ta anabáze s technickou na vytáhnutí papírů z depozitu. Dříve jsem měl jedno auto v depozitu a prodal jsem ho přes depozit takže to byla satrost dalšího majitele. Ten to má již asi tři roky uložené a hlavu si z toho nedělá, v zákoně není žádný postih za překročení roční a následně půlroční úložní doby.
Ten doklad o likvidaci je skutečně jen na osobáky a pokud si majitel auto chce nechat na díly, veterána, psí boudu, kurník a další využití tak registrační místo to musí akceptovat a doklad nežádá. Jen se podepíše prohlášení o tom že auto nebude stát na veřejné komunikaci. Pokud úřad tvrdí něco jiného tak postupuje protizákoně. Mám v tom odhlašování zkušenosti.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ano to vím a sám jsem musel přihlásit dovezené auto v Praze, protože na Praze východ seděla žába na prameni a zákon nezákon nic jí nezajímalo. Tak jsem se zařídil po svém a pak zašel na ten úřad a dal jim školení ze zákona. Jejich odpověď byla že zákon je nezajímá a že mají své instrukce ze školení , takže podle nich je školení nad zákonem , Naštěstí v Praze jeli dle zákona a absolutně bez problému a se stejnýma dokladama od dovozu jako předtím na Praze východ.
Volvo FL 614.
U nás to dakedy tiež bolo s tým čestným prehlásením, bohužiaľ už to nefunguje čestné prehlásenie je zrušené...auto nepoužívaš, tak ho musíš zošrotovať bez výnimky osobák alebo náklaďák alebo veterán na riadnych číslach. Východisko neexistuje. Táto novela vyšla v r. 2010. A nechcite si predstaviť tých, ktorí auto nejak zlikvidovali a nevyhlásili ho...tak tí sa teraz majú no nechcel by som byť v ich koži. Inak pre zaujímavosť spomeniem že pri vstupe do EÚ v r. 2004 sa na Slovensku museli staré čísla meniť za nové, teda myslím ŠPZ typu BAA-25-38, taktiež LC-23-49(uvedené ako príklad), na náklaďákoch tie žlté...kto tieto ŠPZ nevymenil za nové "euročísla" tak takéto auto bolo automaticky vyradené z evidencie vozidiel nenávratne, a u vás v ČR tie staré značky platia dodnes. Inak nevedel som že v ČR sa tiež platí mýto aj na cestách 1. triedy ako u nás, len ako kde sa to definuje...tu je cesta 1.triedy obyčajná cesta s jedným pruhom pre jeden smer jazdy a častokrát veľmi zničená...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Mýto na silnici 1 třídy se u nás platí jen na pár úsecích a těch je jako šafránu. Nejvíce snad na Severní Moravě. Jinak se to vztahuje na rychlostní komunikace, ale to se dá objet. Díky tomu že zvolili metodu mikrovlnného mýta tak to rozšíření na silnice 1 třídy je nereálné. Je to díky mýtným branám tak drahé že že výběr mýta by byl neekonomickej a to Eu ve své směrnici nepovoluje.
Proto i u satelitního mýta je problém jej zavést na silnice nižších tříd, jde o minitorování a dozor je taky neekonomický. Ještě že jsou nastavené tyto parametry z Eu, jinak by ho snad zavedli i na polích.
To že u nás nechali v platnosti všechny staré doklady včetně značek je bezvadný a tím se zachovalo hodně starých aut s doklady. Na Slovensku byli papežtější než Papež, žádná směrnice Eu to nenařizovala.
Proto i u satelitního mýta je problém jej zavést na silnice nižších tříd, jde o minitorování a dozor je taky neekonomický. Ještě že jsou nastavené tyto parametry z Eu, jinak by ho snad zavedli i na polích.
To že u nás nechali v platnosti všechny staré doklady včetně značek je bezvadný a tím se zachovalo hodně starých aut s doklady. Na Slovensku byli papežtější než Papež, žádná směrnice Eu to nenařizovala.
Volvo FL 614.
K tomu mýtu...na SK je spoplatnená väščina ciest 1.triedy teda skoro všetky, je to kontrolované mýtnymi bránami, a policajtmi, ktorí kdekoľvek zastrčení aj na poľnej ceste pri hlavnej čakajú kedy sa okolo nich preženie náklaďák s vypnutou alebo zle nastavenou OBU jednotkou a už je problém. Dá sas to ozaj len veľmi ťažko obísť a niekde sa to vôbec nedá.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Právě tím škodí rozvoji podnikání a třeba já kvůli tomu zrušil tenkrát nákup zařízení na Slovensku a dal přednost Německu. Nyní pojedu s osobákem na Slovensko do Dolního Kubína a to se naštěstí dá zvládnout bez dálniční známky, ale s vlekem bych tam opravdu nechtěl jet kvůli blbýmu nařízení platit mýto u soupravy nad 3,5 tuny. To nemá ve světě obdoby.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Na rok 2017 sa chysta zaujmava akcia,tak ak by mal niekto zaujem,pisite
viewtopic.php?p=669979#669979
viewtopic.php?p=669979#669979
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host