Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ještě k té vojenské L60, ano tam je originalita ještě podstatnější a ta díky specializaci je dost příslušenství jedinečných a pracně sehnatelných. Takové Al kolínko od předehřevu motoru na výměníku voda -olej jsem sháněl dva roky a nakonec sehnal. Další díly i tři roky než je je podařilo sehnat. A protože u nás je jen jedna tak musím vše shánět v Německu a ani repliky nejsou k dispozici. Jiní veteránisti to mají snadný, i když taky vše shání po světě, mají lehčí možnost sehnání dílů díky druhovýrobě a replikám.
Volvo FL 614.
Tak určitě,že vybranou armádní techniku je složitější renovovat do původního stavu, s tím už mám taky pár zkušeností a je to běh na hodně dlouhou trať
Civilní stroje jsou na tom lépe,protože jich bylo vyrobených více a ve vícero modifikací,které se mezi sebou prolínaly podle toho,jaké měl zrovna tehdy výrobce díly na skladě a vznikaly různé přechodové typy až paskvily atp. a tam už je složitější jednoznačně říct, co a jak má být a co je origo a co není.
Každopádně ti držím palce a těším se na výsledek.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Civilní stroje jsou na tom lépe,protože jich bylo vyrobených více a ve vícero modifikací,které se mezi sebou prolínaly podle toho,jaké měl zrovna tehdy výrobce díly na skladě a vznikaly různé přechodové typy až paskvily atp. a tam už je složitější jednoznačně říct, co a jak má být a co je origo a co není.
Každopádně ti držím palce a těším se na výsledek.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Tak rozmetadlo je sundaný a než se ho někdo ujme tak je posazený na starým Volvu které slouží na ND a je stále pojízdný. Docela zajímavě vypadá tato kombinace
.
Následně jsem parovodním Kärchrem umyl celé auto a výsledek uvidím až zítra, protože to bylo skoro až do tmy. Ale vše vypadá zatím dobře a díky předchozímu majiteli je podvozek L60 ve velice dobrém stavu.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Následně jsem parovodním Kärchrem umyl celé auto a výsledek uvidím až zítra, protože to bylo skoro až do tmy. Ale vše vypadá zatím dobře a díky předchozímu majiteli je podvozek L60 ve velice dobrém stavu.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 4523
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Na rok 2017 sa chysta jedna zaujímavá akcia,tak ak by bol zaujem,ozvite sa prosim
viewtopic.php?p=669979#669979
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
viewtopic.php?p=669979#669979
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Ahoj Peter, je fajn,když se takové akce konají a čím víc je k vidění,tím více lidí to přitáhne.
Já jsem se svým veteránem (origo ruská armádní sajda v plné výbavě po renovaci) také hodně navštěvoval podobné akce a poslední roky jsem z nich odjížděl minimálně roztrpčený až nasraný, protože lidi se už čím dál více chovají jako dobytek,nemají úctu k věcem ani k lidem co tyto veterány opečovávají a při troše nepozornosti mi po motorce hned skákaly bez dovolení dospělí i děcka a rodiče se tomu ještě řechtali,tak jsem vždy odjížděl s potrhanou elektrikou, poškrábaným lakem,politými sedačkami atp.
Takže za sebe palec dolů a na takové akce už nejezdím a jezdit nebudu, prostě to nejde uhlídat,když se okolo pohybují stovky až tisíce lidí.
To jsou moje zkušenosti,tím ale nikoho nechci od něčeho odrazovat, jen buďte na svoje stroje na takových akcích maximálně opatrní, protože lidé to vnímají jen jako atrakci a nechápou skutečnou hodnotu vloženou ve veteránech.
Já jsem se svým veteránem (origo ruská armádní sajda v plné výbavě po renovaci) také hodně navštěvoval podobné akce a poslední roky jsem z nich odjížděl minimálně roztrpčený až nasraný, protože lidi se už čím dál více chovají jako dobytek,nemají úctu k věcem ani k lidem co tyto veterány opečovávají a při troše nepozornosti mi po motorce hned skákaly bez dovolení dospělí i děcka a rodiče se tomu ještě řechtali,tak jsem vždy odjížděl s potrhanou elektrikou, poškrábaným lakem,politými sedačkami atp.
Takže za sebe palec dolů a na takové akce už nejezdím a jezdit nebudu, prostě to nejde uhlídat,když se okolo pohybují stovky až tisíce lidí.
To jsou moje zkušenosti,tím ale nikoho nechci od něčeho odrazovat, jen buďte na svoje stroje na takových akcích maximálně opatrní, protože lidé to vnímají jen jako atrakci a nechápou skutečnou hodnotu vloženou ve veteránech.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4523
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Poulm - zdravim ta. Ano mas pravdu v tom co pises,preto by to bolo inak. Stroje by stalu za paskou a ten kto by chcel by nechal svoj stroj prehliadnut z blizka po domluve. U mojej 813 a 815 to bolo ine,tam som deti vykladal do kabiny sam a vlastne na tych autach nebolo co znicit. Každý si chcel zatrubit a urobit foto. Chapem ze u motorky je to ine,tam staci mala nepozornost a uz je nieco rozbite,preto by vse bolo za paskou.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Já zatím nenavštěvoval tuzemský srazy právě z důvodu nekorektního jednání diváků, na který jsem byl často upozorňován.
Zato na srazech v Německu planovala excelentní disciplína a všichni uctivě zdravili a na nic nesahali bez zeptání. A děti vždy poprosili zda můžou do kabiny , nebo to za ně zařídili rodiče. Asi si tam váží jejich kultovní techniky a u nás se stále bere jako Honekrova pomsta. Bohužel zcela neprávem a DDR tecnika přežívá i po skoro 30 letech od ukončení výroby ve funkčním a spolehlivém stavu.
Zato na srazech v Německu planovala excelentní disciplína a všichni uctivě zdravili a na nic nesahali bez zeptání. A děti vždy poprosili zda můžou do kabiny , nebo to za ně zařídili rodiče. Asi si tam váží jejich kultovní techniky a u nás se stále bere jako Honekrova pomsta. Bohužel zcela neprávem a DDR tecnika přežívá i po skoro 30 letech od ukončení výroby ve funkčním a spolehlivém stavu.
Volvo FL 614.
Jirko,jenom dotaz,kde jsi kupoval tehdy ty nové pneu 20-20 na tu vojenskou Ifu?
Ze srandy se poohlýžím, zda bych nenašel nějaké další takové pneu a zatím bez úspěchu.
Nemáš nějaký odkaz na dodavatele? Myslím,že by to mohlo zajímat i ostatní.
Popř. i se šípovým vzorkem.
Ze srandy se poohlýžím, zda bych nenašel nějaké další takové pneu a zatím bez úspěchu.
Nemáš nějaký odkaz na dodavatele? Myslím,že by to mohlo zajímat i ostatní.
Popř. i se šípovým vzorkem.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
V roce 2011 jsem je kupovali MD Line a dnes jsou k sehnání zde: http://www.ruskepneumatiky.cz/1502_Pneu ... -Kama-SET/
Tyto pneu jsou asi jediné cenově dostupný pro L60 a jako náhrada za původní 18/70-20.
Tyto pneu jsou asi jediné cenově dostupný pro L60 a jako náhrada za původní 18/70-20.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
L60 náhr.díly
Ahoj chlapi. Tak mi tu zbylo ještě pár věcí z L60. 1x převodovka,brzdové bubny nové/použité - přední/zadní,kompresory,prasátka,hl.brzdové válce,brzd.válce na rační brzdu,těsnění pod hlavy,šály,těsnění pod vanu,spojovačka řízení,věnec setrvačníku a různé drobnosti. Vše za cenu šrotu. Standa.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
udržovací příručka
Ahoj, k autu jsem dostal udržovací příručku tak ji sem dávám k dispozici ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://ulozto.cz/!hjcYf1zzWr19/udrzova ... menami-pdf
Jinak jsem sem se o víkendu trochu hrabal na autě... Zjistil jsem že ve výměníku je nainstalovaný ohřívač, ale bohužel má poškozené kolíky...
Možná to půjde opravit, ale dá se někde sehnat? Mám sice k autu takové upravené potrubí nad motor, ale toto mi přijde jako elegantnější řešení ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit: pardon omylem jsem nahrál špatno příručku...
Už je to opraveno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://ulozto.cz/!hjcYf1zzWr19/udrzova ... menami-pdf
Jinak jsem sem se o víkendu trochu hrabal na autě... Zjistil jsem že ve výměníku je nainstalovaný ohřívač, ale bohužel má poškozené kolíky...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit: pardon omylem jsem nahrál špatno příručku...
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů