Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát lis 15, 2019 7:48 pm
Re: T-815-2 TerrNo.1
Zdravím všechny na tomto fóru. Chtěl bych poradit s mým problémem. Koupil jsem terrno 270 kw euro 3 a tři měsíce na ní makal . Konečně jsem vyjel a po stránce pohodlí nádhera, jen mě zklamal motor. Jeho výkonový průběh a točivý moment neodpovídá vašim poznatkům na tomto vláknu. Příklad: Jedu prázdný otáčky 1100 mírný kopecek plný plyn a auto nejede naopak zpomaluje. Z výfuku nejde žádný kouř jako by málo nafty ,vůbec nereaguje na plný nebo poloviční plyn. Musím točit 1500 a výš kdy nastoupí stádo divokých koní a zvuk motoru se změní na bestii ,turbo zakvičí při každém řazení a tatrula vystřelí. Mám tam 5 kvalt a pokud jsem plný a netocim to aspoň 1700 tak další rychlost umřela.Tatra ma najeto 530 000. Všichni tu píšete jak euro 3 krásně tahá od spodu , tak to bude něco špatně .
Palivové a vzduchové filtry nové
Palivové a vzduchové filtry nové
Re: T-815-2 TerrNo.1
Buďto ti to nedává plný plyn - shoď dekl mezi chladičema a někdo ti šlápne na plyn. Vepředu na pravé straně vstřikovacího čerpadla je ovládání plynu a doraz. Páčka plynu se musí opřít o doraz. Pokud ne, došteluj to na tahle, je ale možné že budeš mít špatný váleček omezovač, ten je mezi lankem a páčkou na ceroadle. Jde to obejít tím že váleček vyhodíš a dáš místo něj táhlo.
Druhá možnost je, že to to špatně ukazuje otáčky
Druhá možnost je, že to to špatně ukazuje otáčky
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát lis 15, 2019 7:48 pm
Re: T-815-2 TerrNo.1
Otáčkoměr je nový ,byl špatný. Je pravda,že více jak 1800 otáček to nejde. Tuším. Ok kouknu. Ale i tak přece nebudu vždy šlapat až na podlahu když budu roztahovat rychlosti? Potom to auto nejde za plynem. Jezdil jsem se starou 10V a ta jde za plynem jak lusk. Teď šlápnu na plyn a čekám až se pomalu roztočí do 1500 a potom vystřelí. Pokud přijedu ke kopci a mám 1300 plný plyn otáčky jdou dolů a to jsem prázdný.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát lis 15, 2019 7:48 pm
Re: T-815-2 TerrNo.1
Otáčkoměr je nový ,byl špatný. Je pravda,že více jak 1800 otáček to nejde. Tuším. Ok kouknu. Ale i tak přece nebudu vždy šlapat až na podlahu když budu roztahovat rychlosti? Potom to auto nejde za plynem. Jezdil jsem se starou 10V a ta jde za plynem jak lusk. Teď šlápnu na plyn a čekám až se pomalu roztočí do 1500 a potom vystřelí. Pokud přijedu ke kopci a mám 1300 plný plyn otáčky jdou dolů a to jsem prázdný.
[/quote]
[/quote]
Re: T-815-2 TerrNo.1
Pokud to nejede a nedává ti to plné otáčky, je to v plynu. Jak jsem psal, shoď dekl a mrkni jestli jde nadoraz
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: T-815-2 TerrNo.1
Zkontroluj hadičku přetlaku ze sání na čerpadlo,tyhle 270kw mívaly omezovač výkonu kvůli případnému přehřátí motoru,pokud tam je vyhoď ho,pokud není,může být hadička prodřená,případně volný holendr apod... Otáčkoměr by měl při plném plynu na prázdno chodit na 1950-2000otáček jinak je problém v plynu jak píše Benďa,předpokládám,že tam máš alternátor s malou dvojitou řemenicí,propojený s kompresorem klimatizace.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát lis 15, 2019 7:48 pm
Re: T-815-2 TerrNo.1
Ano přesně tak alternator společně s kompresorem,.Já jsem si myslel, že právě haddicka co jde ze sání na čerpadlo právě tlakem vzduchu přidává naftu. Můj čerpadlař mi říkal,že mám zvětšit ty dírky v prutokovem šroubu,aby tam šlo více vzduchu a tím pádem mi přidá dříve i naftu.
Re: T-815-2 TerrNo.1
Halooo, prosím přesunout diskusi do Poruch a oprav. Díky za pochopení
Re: T-815-2 TerrNo.1
To je zase perla,lesák s korbou aji zbytkem šasi z nějaké žebříkové 8mikoly... https://auto.bazos.cz/inzerat/119718778 ... klapec.php
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815-2 TerrNo.1
tam mají asi líheň na tyhle skvosty , tohle dílo je zatím topka
-
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: T-815-2 TerrNo.1
Ten červený skvost, to je fa Lutwa. Společně s firmou Trucktechnic, to jsou přeborníci na polyesterové tmely- dokážou zázraky. Ve faceliftu ze železáren místo mytí interiéru ho vzali stříbrnošedou barvou, venek kabiny opatřili až 3 cm kytu a na něj taková červená barva, jako výše. Vzhled výborný, jenže po dvou letech to praská a opadává po takových kusech, že by se z toho dali vyřezávat střešní tašky.
Re: T-815-2 TerrNo.1
povedenj facelift ta osmikola , akorát ty původní světla líp svítí myslím hlavně potkávací , jinak hezký to je
Re: T-815-2 TerrNo.1
Jo někdo si celkem pohrál,vypadá to na E4...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host