Do toho prístavu asi pláva asi len návesová loď. Aj taká loď bráva pasažierov-šoférov, čo idú cez more aj s kamiónmi, ale pre tých býva na takej lodi len pár miest. Na takých lodiach som sa plavil 2krát a bývali tam kajuty tak max pre 20 pasažierov. Celá loď býva zaplnená len návesmi a tie sú k sebe zaparkované celkom natesno.
Toto je návesová loď, na tej som sa plavil z Dánska do Anglicka. Na lodi bolo asi len 10 šoférov-pasažierov.

Táto loď plávala zo Švédska do Poľska. Na tejto lodi bolo asi 15 šoférov-pasažierov.

Obe lode boli celkom zaplnené len samotnými návesmi.
V podpalubí by migranti signál určite nechytili. Tam by ho blokovalo frigo a konštrukcia lode. Ale ak bol náves na palube, je možné že cez frigo sa signál dostal. Ten medzinárodný maritime signál, neviem či na takých malých lodiach býva, už si to nepametám. Ale nákladný priestor by takým signálom určite nebol pokrytý. Ak gsm signál vo frigu chytili, tak ho mohli chytiť už asi pol hodinu plavby od anglických brehov. Tá loď potom ešte dlhú dobu plávala po Temži. Takže na anglickom gsm signále mohli byt dosť dlhú dobu. V prístave mohli byť o 0:00, minimálne 1:30 plávali po Temži, plus minimálne pol hodina plavby na mori pri pobreží anglicka. Na anglickom gsm signále mohli byť už okolo 22:00, možno aj skôr.