Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Prototypy a jejich osudy
Stavěl to IPEX Frenštát cca před pěti lety, kabina Fendt Xylon, motor MAN EURO III, podvozek Terrno1. Takovej pokus o univerzální nosič komunálních nástaveb a nářadí... Pokud vím, jezdí to stále na letišti Mošnov, ale papíry to snad ani nemá... Ono se to ani nijak nejmenuje, je to takový prototyp, který už v době svého vzniku neměl díky použitému motoru šanci na homologaci... Škoda, je to moc zajímavá mašinka...
Re: Prototypy a jejich osudy
Hynku, na letišti už to nejezdí. Jinak mašina to zajímavá je, ale co mám poslední info, tak nefunguje úplně tak, jak by měla...
Re: Prototypy a jejich osudy
Nějakou dobu zpátky to stálo v Ipexu na dvoře
Re: Prototypy a jejich osudy
Zdravím
Na stole mám stavebnici modelu prototypu Tatry ATC LVSR 10x10. Bohužel motorový prostor je převzatý s Tatry T 815-7MOR39 29 306 6x6.1R nosiče kontejnerů, která je zastavěna motorem Tatra. Tudíš musím celý prostor kvůli věrnosti modelu přestavět. Pár fotek na přestavbu jsem sehnal, ale největší problém mám s pravou stranou.Tímto tady mám dotaz, jestli někdo nemá k dispozici více obrázků motorového prostoru za kabinou, jde mi hlavně o pravou stranu více ze zadu. Fotky, které jsem sehnal tu zveřejňuji.
Na stole mám stavebnici modelu prototypu Tatry ATC LVSR 10x10. Bohužel motorový prostor je převzatý s Tatry T 815-7MOR39 29 306 6x6.1R nosiče kontejnerů, která je zastavěna motorem Tatra. Tudíš musím celý prostor kvůli věrnosti modelu přestavět. Pár fotek na přestavbu jsem sehnal, ale největší problém mám s pravou stranou.Tímto tady mám dotaz, jestli někdo nemá k dispozici více obrázků motorového prostoru za kabinou, jde mi hlavně o pravou stranu více ze zadu. Fotky, které jsem sehnal tu zveřejňuji.
Re: Prototypy a jejich osudy
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Re: Prototypy a jejich osudy
Tento prototyp neexistoval, pouze na papíře. A když na ten obrázek tak koukám, tak tam je vidět dozadu torzka a zároveň mezi zadníma kolama listy...
Re: Prototypy a jejich osudy
Byly ta péra ,Stavělo se to hlavně pro těžbu do lomu!
Re: Prototypy a jejich osudy
Jo on myslel ten tahač! Tak omluva, to je pitomost myšleno sklápěč
Re: Prototypy a jejich osudy
Sklapece byly pouze ctyri prototypy, tri dempry a jedna tristranka, kazde auto uplne jine. Do vyroby se to nedostalo, dle dobovych zaznamu z fabriky to melo kratky rozvor a bylo to prilis vratke.
Re: Prototypy a jejich osudy
Už vás registruju, ano měl jsem na mysli T813. A ano tyhle mašiny NT existovaly jen na papíře, těch návrhů bylo daleko více a o sklopkách vím. No právě mi zajímalo jak to soudruzi vymysleli, mezi těmi nápravami to vypadá na pera a právě mě ještě napadla varianta měchů, jako jsou u NT 4x4.
Re: Prototypy a jejich osudy
Já si myslím, že to dál konstrukčně nerozváděli, tohle je fakt ideovej návrh...
Re: Prototypy a jejich osudy
Jo budou tam péra. Já jednou viděl nějaký dokument, kde bylo snad 20 takových bokorysů, co by všechno mohlo být. Různé kombinace náprav, kabin, variant. Do fáze alespoň prototypu se z toho dostala snad jen ta sklápěčka 6x6. Co mě zaujalo asi nejvíc byl šíleně dlouhý valník 8x8.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], zdenek54 a 2 hosti