Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
A je to tady zase váha a výkon At Alešovi fandím nejvíc, tak tohle mě opravdu nebaví každý rok číst, jak je váha vysoká a výkon nedostačující. Nikdo nebrání tomu, aby sehnali lepší motor. Před Dakarem vždy posloucháme, jak chtějí jít cestou spolehlivosti a nechtějí výkon šponovat na max. a během Dakaru už slyšíme, jak to je špatné. Což je úsměvné a člověk se tomu jenom může smát
Tak at jdou za Macíkama a koupí jejich motor, který očividně funguje lépe a je to taky Cursor 13, však je taky úsměsvné, že oba to ladí u stejné společnosti, tak se dohodnu snad ne ?? aha vlastně ego, přece nepůjdu za přímou konkurencí..
Tak at jdou za Macíkama a koupí jejich motor, který očividně funguje lépe a je to taky Cursor 13, však je taky úsměsvné, že oba to ladí u stejné společnosti, tak se dohodnu snad ne ?? aha vlastně ego, přece nepůjdu za přímou konkurencí..
Naposledy upravil(a) Dalby dne sob led 09, 2021 10:33 am, celkem upraveno 1 x.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
filip 90:
to jsi napsal pěkně
Ta hmotnost je ještě nějaký reálný údaj (auta jdou na váhu), ale ty výkony motoru jsou jedna paní povídala. žádný z týmu ty údaje nezveřejňuje a někdy je ani pořádně sám ten tým nezná.
A je to přesně tak, když to někomu jede (konkurenci) tak se to zdůvodní: "....to se mu to jede když má takový výkon.....". Ale když to někomu nejede (mne samotnému) tak to zdůvodním :".... když já chudák mám menší výkon, kdybych měl výkon jako oni, tak to bych je pojezdil....."
to jsi napsal pěkně
Ta hmotnost je ještě nějaký reálný údaj (auta jdou na váhu), ale ty výkony motoru jsou jedna paní povídala. žádný z týmu ty údaje nezveřejňuje a někdy je ani pořádně sám ten tým nezná.
A je to přesně tak, když to někomu jede (konkurenci) tak se to zdůvodní: "....to se mu to jede když má takový výkon.....". Ale když to někomu nejede (mne samotnému) tak to zdůvodním :".... když já chudák mám menší výkon, kdybych měl výkon jako oni, tak to bych je pojezdil....."
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Ale alda řek ze má minus 1000nm a převedl to na to ze to je jako tuna navíc ne ze má ještě o tunu navíc
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv pro 19, 2013 1:28 pm
- Bydliště: žatec
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
stěžuje si jen krouták, že má o 1000nm méně, to je jako kdyby vezl tunu navic, to že to český novinář nepochopí je věc druhá
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Dalby:
"Ať si sežene lepší motor"
To je rada nad zlato.... Aleš by určitě takový motor bral, ale kde ho vzít? Ten kdo takový motor má, tak ho nedá k dispozici. Ano,Iveca od deRooye takový moto mají a deRooy ta auta prodává, ale to by znamenalo koupit jen kvůli motoru celé auto, které pak bude k ničemu.....
"Ať si sežene lepší motor"
To je rada nad zlato.... Aleš by určitě takový motor bral, ale kde ho vzít? Ten kdo takový motor má, tak ho nedá k dispozici. Ano,Iveca od deRooye takový moto mají a deRooy ta auta prodává, ale to by znamenalo koupit jen kvůli motoru celé auto, které pak bude k ničemu.....
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Vše je o domluvě, jako ve všem co se děje ve společnosti, je to něco za něco Peníze rozhodují všude, takže když někam přijdu řeknu tady máte částku chci váš motor, tak už vidím jak někdo bude říkat ne ne já vám ho nedám, co když budete lepší než my. Však ty peníze se pak dají investovat dále, do dalšího zlepšení...
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Tak zase máme o dni volna o čem povídat. Teď si vemte, že by se tu nic nedělo.
Jinak "rada na zlato" je celkem trefná. DeRooy to někde i uváděl, že budou pronajímat motory. Takže je to jen o dohodě a příslušné částce.
Jinak "rada na zlato" je celkem trefná. DeRooy to někde i uváděl, že budou pronajímat motory. Takže je to jen o dohodě a příslušné částce.
Naposledy upravil(a) filip 90 dne sob led 09, 2021 11:02 am, celkem upraveno 2 x.
Filip Nikl
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Dalby:
Nesouhlasím, třeba Kamaz a Maz mu motor neprodají ani za zlatou cihlu... A ano u ostatních je to možná o penězích (dneska v podstatě jen ten DeRooy), jenže problém je, že Aleš (a i ostatní) nemají neomezené rozpočty, naopak ty rozpočty jsou značně omezené.
Ale to je pořád dokola - je to v první řadě o penězích.
Nesouhlasím, třeba Kamaz a Maz mu motor neprodají ani za zlatou cihlu... A ano u ostatních je to možná o penězích (dneska v podstatě jen ten DeRooy), jenže problém je, že Aleš (a i ostatní) nemají neomezené rozpočty, naopak ty rozpočty jsou značně omezené.
Ale to je pořád dokola - je to v první řadě o penězích.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Konkurence není jen Macík, že?
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Však jasné, tak si ale každý rok nestěžuji, jak to není ono. Holt si musí vystačit s tím co má
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Oblíbené téma motor
Jen pro upřesnění, ani DeRooy současné motory nevlastní a nemůže je prodávat. Pokud prodává auto, tak motor je formálně ve vlastnictví Iveca a nikdo do něj nesmí zasahovat (jak je to vyřešeno smluvě nevím). Nevím jak to má MAZ, ale myslím, že motory jsou taky pouze pronájem. Pokud tým vlastní i motor a není to Kamaz, nebo Buggyra, tak se jedná o starší generace (a to jak technicky a výkonově), přinejlepším tak pět let zpět. Platí to i pro všechna Iveca tady v ČR. Proč nemají nic lepšího? Protože jim výrobce motoru nevěří a nemá důvěru, že jim do motoru nepoleze kdejaký všeuměl.
Jen pro upřesnění, ani DeRooy současné motory nevlastní a nemůže je prodávat. Pokud prodává auto, tak motor je formálně ve vlastnictví Iveca a nikdo do něj nesmí zasahovat (jak je to vyřešeno smluvě nevím). Nevím jak to má MAZ, ale myslím, že motory jsou taky pouze pronájem. Pokud tým vlastní i motor a není to Kamaz, nebo Buggyra, tak se jedná o starší generace (a to jak technicky a výkonově), přinejlepším tak pět let zpět. Platí to i pro všechna Iveca tady v ČR. Proč nemají nic lepšího? Protože jim výrobce motoru nevěří a nemá důvěru, že jim do motoru nepoleze kdejaký všeuměl.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Ten blb komentátor to řekl totálně špatně, to se mi snad zda zlej sen......
Jako by AL jel s Tatrou TT
Jako by AL jel s Tatrou TT
Naposledy upravil(a) jsafra dne sob led 09, 2021 12:34 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
No v podstate by si na to nemel stezovat protoze si ten motor ladi sami.
Tomáš Ďurčo
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Pro letošní půlku Dakaru to není jenom o motorech, třeba záleží i na dobré navigaci, počet defektů a technických problémů. Mě spíš v souvislosti s Aldou zajímá pojem "rychlá asistence" tak nějak jsem jí tam neviděl, ale jsem rád, že pojede maratonskou
Re: DAKAR 2021 průběh 1. poloviny
Hlavně ze asistence pro AL pořad jede i když mimo poradí, to je celkem fuk, ale novináři budou mít problém proč je Praga AL "výrazně těžší" než ostatní, když jim vezou díly
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti