Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Odpovědět
Prouza88
Příspěvky: 6741
Registrován: pon bře 30, 2009 3:29 pm
Bydliště: Znojmo

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

Děkuji ti za titul, nicméně asi si představím, co vše tenhle řetězec obnáší, a já nevím, ale některé produkty mohou být odpadem při výrobě něčeho jiného a našli nějaké využití.. a bez otáčení kola ekonomiky by jsme ešte byli v 17století..
Nepatřím k zapáleným ekologům, spíš sem konzervativní, takže bych řek euro6 stačí, více zatím netřeba, auta na tužkovky vůbec né. Všiml sis třeba za posledních 10 let jak to vypadá v tunelech? Nebo v Praze při inverzi? Ano bylo dobré nahradit euro2. Neuvěřitelnej rozdíl. A ty tvoje sopky nejsou v centru města a nejde jen o CO2, on ten motor toho umí poněkud víc žejo.. Viz hysterie proti jádru, a radiaci.. Uhelná elektrárna ročně vychrlí do vzduchu víc uranu než spotřebuje elelktrárna jaderná + bambilion dalšího humusu a těžkejch kovů :idea: A ty milionový euro2 busy by meli nechat spočinout, bo zežerou kapalin a maziv víc jak nafty ekologu..
Vzpomínám na jeden díl TopGear, kde řešili emise v Londýně, měli tam graf emisí za týden a jeden den měli obrovské zlepšení. Říkali, že ten den byla stávka BUS řidičů :wink: A ano vím, že to je jen šou..
Sem se teda zamyslel :think:
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
úte pro 03, 2019 9:21 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

Hoši, nehádejte se....dopravní podnik je vyřadil jen proto, že už jsou odjetý a hodně za zenitem, určitě ne proto, že, plní normu jen E2. Na druhou stranu jsou karosy spolehlivější jak starý renaulty.

A Liberec jich pár koupil proto, aby bylo čím jezdit po rozchodu s Buslinem . Proto máme i starý Citara z Německa. Teď už snad jsou objednaný nový kloubáky a karosy asi půjdou do šrotu, ale stejně asi nějaká zůstane jako záloha....

A když se podívám ke kolegům k ČSAD, tam sice jsou karosy E3, ale ještě asi dlouho budou... skupujou se na moravě....

Prostě je to o prachách....který prostě jsou rozkradený.....tudíž žádná ekologie se nekoná....
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř pro 04, 2019 8:43 pm

Prouza88
Příspěvky: 6741
Registrován: pon bře 30, 2009 3:29 pm
Bydliště: Znojmo

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

Já do té problematiky kolem MHD vůbec nevidím, jako pohled zvenčí mě přišlo nepochopitelný, že ještě někde jezdí e2 busy, když všude tlačej eko a k tomu chtěli zavést nějaký ty emisní zóny pro osobáky a ty tam denodenně lítáš s takovou olejničkou :think: U nás ve Znojmě bych řek stáří tak do 10let a máme plno CNG busů, taky +... ale že DPP nemá na busy, dyť tam máte narváno :shock:
Jako záloha samozřejmě proč ne
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
stř pro 04, 2019 8:53 pm

busfahrer
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 05, 2013 4:37 pm
Bydliště: Kladno

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

Tak hoši, co je nového v únoru 2021? Nějak nám to tady vadne!
Já to nakonec u DP nějak přežívám, co jiného mi taky zbývá, letos v září už to budou 4 roky co tu jsem. Ty začátky byly fakt hustý, denně jsem z toho měl sračku, jak jsem byl nervózní a nebyl jsem na to zvyklý. Holt to jsme my - bývalí zájezdoví pionýři. Loni v březnu za mnou do DP přišlo spousta mých dlouholetých kolegů. To se člověku hned uleví, když vidí, že v tom není sám. Všechny tyhle VegaToury, Gumdropy, PlanetLajny, ReinaToury či Rubešové to zabalili a ti, co nejsou u nás jsou někde na kamionech.
Na všech garážích stavy plný, na zálohách nás sedělo i 20 a tak nám cpou dovolený, jednou jsme v práci skoro jedenáct hodin, jindy jen čtyři, protože děláme jen půlšejdry a zálohy už děláme i z domova. Říkají tomu linka 400. Po Praze se jezdí vcelku v klidu, zácpy jsou jen když někde něco kopou, prostě dá se to.
sob úno 13, 2021 8:06 pm

JirkaEspace
Příspěvky: 4
Registrován: ned bře 13, 2016 3:50 am
Bydliště: Praha

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

busfahrer gratuluji :-) Já u podniku rok a půl. Než jsem nastupoval, študoval jsem tohle fórum, abych věděl, co a jak a rozhodl jsem se do toho jít. Nejezdil jsem předtím ani s D ani s C, i když papíry jsem na obojí měl už z dřívějška, ale praxe nula nula prd. Takže začátky trochu stres, ale dalo se to :-) Po 3 měsících a přechodu na diagram (stálý vůz a chytl jsem i prima parťáka) už pak pohoda klídek. Na které garáži ty "400" máte? U nás (garáž 2) nejsou, resp. zrušili to, protože lidi doma nebrali telefony, prý.
sob bře 13, 2021 3:40 pm

busfahrer
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 05, 2013 4:37 pm
Bydliště: Kladno

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

JirkaEspace Tak já mám už třetího parťáka. Je to takový případ sám pro sebe, ale má celkem nový bus (6992), jeho parťák šel do penze, tak jsem se mu vnutil. Ti předchozí dva si dělali řidičák u DP a tak nějak shodně nejdříve půl roku chodili do práce, pak dva a půl roku promarodili a nakonec byli odejiti. Prostě na ně tahle práce byla moc. Takže doufám, že tenhle parťák už mi na nějaký čas vydrží, má do důchodu asi osm let. Ty linky 400 u nás (garáž 5) už taky zrušili, bylo to jen únor a březen, na mne osobně to samozřejmě nevyšlo ani jednou, ale ostatní to snad měli i vícekrát. Teď mi zase aspoň jednou do měsíce volají dispečeři a vnucují mi, abych si vzal jeden den neplacené volno. No tak je to zase lepší, než kdybych chodil třikrát po sobě na půlšejdry jako minulý měsíc. Se slzou v oku všichni vzpomínáme na dobu, kdy začal řádit koronapičus. Chodili jsme do práce všichni na osm hodin denně, jezdili jsme prázdný, byl nulový provoz a v deset večer už jsme byli doma. A teď? Už je to zase tam, kde to bylo tenkrát. Všude všechno rozkopaný, objížďky, kaštani lezou předníma dveřma jako posedlý a báby se perou o místo u prvních dveří. Aspoň, že nám zrušili prodej jízdenek.
čtv čer 03, 2021 7:25 pm

mr65
Příspěvky: 167
Registrován: pon kvě 27, 2013 5:15 pm

Re: Dopravní podnik Praha

Příspěvek

Prosím tě, proč záleží na tom, kolikátého a jakého máš parťáka ? Na zastávce se letmo vystřídáte, pokud nejste debilové a dvě minuty se tam nevykecaváte, tak se s ním vidíš 15 vteřin denně, prostě zastavíš ve stanici, řekneš mu ahoj, popadneš tašku a jdeš pryč. Kaštani lezli s chutí předními dveřmi vždy a schválně, už se jistě nemohli dočkat, až opět budou moci. A báby se o přední sedačky taktéž rvaly vždy, takže nic nového a jinak to ani příštích sto let nebude. Bože, jak já si po patnácti letech v busu D. P. už sedmým rokem užívám pohody v kamionu - klid, žádný stres, nemusím poslouchat blbé kecy lidí do telefonu, nemusím se na ně koukat, cítit je... Krátké směny, každý den doma a plat vyšší než v D. P.
pát čer 04, 2021 11:12 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů