Přesně jak píše sof: Jen ještě doplním, abstandt, dávej pozor na kdejaký most. Už i němci jsou vynalézavý a všelijak se schovávají a maskují.
Jinak tento týden jsem si na tebe vzpoměl, když jsem byl na pohovoru a dostával jsem školení že nejezdím na inteligentní tempomat. Když jsem se do "managera" pustil, co jako chce, že jezdím za 24.9litrů na 100km, tak mi sdělil, že bych mohl jezdit ještě za méně.

Tak jsem mu řekl, že to může předvést měsíc jezdit za mě a potom se budeme bavit. Minutu ticha, a pak suše, "No popřemejšlejte o tom, jsou to i vaše peníze." Tak jsem mu řekl: "No to víš že jo." a odešel jsem. Při odchodu jsem myslel na tebe

, když by viděl tvoji spotřebu.

Pak jsem o tom přemýšlel a došel jsem k názoru, že ze mě chtějí udělat hrdinu socialistické práce, co jezdí za 20litrů na 100. Ten starý už je okoukaný a potřebují novou tvář.
To samé si myslím o girtekizaci. Při nástupu jim slíbí 3000eur za měsíc, ale budou jim to dělit známkou na fletboardu. Mají jednoho který má známku 1.0-max 1.1 a ukážou výplatní pásku nově příchozím. Proto jezdí tak jak jezdí. Jinak si to neumím vysvětlit.
P.S. Mobilní radary přibývají v Německu jak houby po dešti. Některé umí změřit lkw ve výšce pkw. Takže osobák proletí 130 a nic a kamion na při 83 blikne. A nevím, ale třeba na Limburgu z kopce to blikne když kamion předjíždí. Nebo takhle, mě se to nestalo, ale když jsme sjížděli, tak nějaký rychlík předjížděl a v prostředním to na něj bliklo(je tam zákaz jízdy pro lkw v druhém a třetím pruhu).
Jeho poslední slova byla. To stihneš.