Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Spíše je zajímavé, že vůbec ještě nerepasovali po dakaru Lady. Jestli on opravdu Aleš nepojede s Pumou...
Re: Dakarská hospoda
Macíci testují v Tunisku nové FRT, alespoň to říkal Mates.
Re: Dakarská hospoda
Ale ne, ja myslel, ze uz konecne dostsnou rozum a od FRT odejdou jako Prokop.
Re: Dakarská hospoda
To je otazka zda MMT nemaji nejaky obchodni umysl s tlumici FRT. Tedy zda nemaji nejaky financni podil. protoze kdyz se clovek podiva na verejny financni registr, tak FRT prilis nevzbuzuje pocit financne a produkcne zdrave spolecnosti. Neboli garaz o jednom cloveku ... . Treba je to pro MMT dalsi smer vyvoje produkce.
https://www.finreg.sk/subjekt/1020643008
https://www.finreg.sk/subjekt/1020643008
Re: Dakarská hospoda
Pokud se tedy nepletu… tak stejný nebo řekněme obdobný záměr byl již od ILT a stejně to nemělo žádný posun či přínos, taktéž Vrátný a jeho Donerre…no nevím… Se divím, že prostě nezkusí Reigerry a asi by nelaborovali s FRTama. A tovarně jako je MMT by je jistě fabrika v Holandsku zapujcila k otestovani 

Re: Dakarská hospoda
Čau, byl jste někdo na akci ve Šternberku? Vidím dle fotek zajímavé auta. Tatra adria, pak zelený truck připomínající časy czech dakar teamu (díky za specifikaci). Jarda Valtr přivezl buggyráckou tatru se kterou jel Dakar, takže zádná hádka po dakaru asi tentokrat nebyla:) K tomu tam má svoje iveco v novým designu. Nemluvil tam s ním někdo o nadcházejícím ročníku s čím a kým pojede?
Re: Dakarská hospoda
No jsem docela zvědavý, co vymysleli, jinak řečeno, jestli se už konečně povedlo ten Reiger okopírovat.
U Reigerů je totiž jeden zásadní "problém" a to je cena. Spolupracují s několika továrními teamy a moc dobře vědí, že jsou TOP. Za svoje produkty si tedy nechají řádně zaplatit a pokud s tím má někdo problém, tak má prostě smůlu. Oni rozhodně nemají problém s nedostatkem klientely, takže tam praktiky typu "Tak mi to půjčte na Dakar, já si to vyzkouším a pak uvidíme..." prostě nefungují.
Zrovna tak jako nákup třeba jednoho nebo dvou tlumičů na kamion. Moc dobře vědí, že kamion jich má 8 plus prodávají 2 náhradní, takže 10. Nechceš? Tvůj problém. Z toho taky pramení to, že získat Reigera na rozborku je celkem problém. Jeden tlumič se nedá koupit a ti co mají sadu nemají důvod někomu dávat jeden tlumič, aby se v něm hrabal.
FRT jsou cenově úplně jinde, což je hlavní důvod používání. Stále totiž vítězí taková ta česká vychytralost ve stylu: "Co já bych platil miliony někde, když si tady doma poskládám skoro to samý..." Někde to funguje, ale v dnešní době bohužel už moc ne a tady přesně je to ten případ, kdy to vede do p....
Takže uvidíme.


U Reigerů je totiž jeden zásadní "problém" a to je cena. Spolupracují s několika továrními teamy a moc dobře vědí, že jsou TOP. Za svoje produkty si tedy nechají řádně zaplatit a pokud s tím má někdo problém, tak má prostě smůlu. Oni rozhodně nemají problém s nedostatkem klientely, takže tam praktiky typu "Tak mi to půjčte na Dakar, já si to vyzkouším a pak uvidíme..." prostě nefungují.
Zrovna tak jako nákup třeba jednoho nebo dvou tlumičů na kamion. Moc dobře vědí, že kamion jich má 8 plus prodávají 2 náhradní, takže 10. Nechceš? Tvůj problém. Z toho taky pramení to, že získat Reigera na rozborku je celkem problém. Jeden tlumič se nedá koupit a ti co mají sadu nemají důvod někomu dávat jeden tlumič, aby se v něm hrabal.
FRT jsou cenově úplně jinde, což je hlavní důvod používání. Stále totiž vítězí taková ta česká vychytralost ve stylu: "Co já bych platil miliony někde, když si tady doma poskládám skoro to samý..." Někde to funguje, ale v dnešní době bohužel už moc ne a tady přesně je to ten případ, kdy to vede do p....
Takže uvidíme.

Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
jestli mě paměť moje neklame, tak Tomáš Tomeček má na svým závodním valníku
taky Riegery a pravil něco v tom smyslu, že to jede neskutečně až by to někde rozbil jak se auto zrychlilo
takže to opravdu funguje

takže to opravdu funguje
Re: Dakarská hospoda
no spíš je to o tom, že na Tatře nic jiného než Reigery prostě nefunguje
u tuhých náprav lze lecos vymyslet i jinak, proto je tam zatím nemají, u Tatry prostě nefunguje nic jiného
u tuhých náprav lze lecos vymyslet i jinak, proto je tam zatím nemají, u Tatry prostě nefunguje nic jiného
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 2 hosti