no, tak máme za sebou prasklej píst,novejch šest, nebylo to uplně dobrý do začátku,ale od tý doby jezdim a jezdim...tak snad už do tý zimy vydrží, pak dostane nějakou péči
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGS
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Re: MAN TGS
Zdravím lidi, potřeboval bych poradit mám Mana tgs 35.510 8*6 tristranku+tandem od Schwarze. Potřeboval bych poradit kde je chyba ,když sklapim vlek tak jde dost pomalu nahoru na volnoběh nevíte někdo čím to je nebo jestli dělám něco špatně?
Díky za odpověď Tomíno
Díky za odpověď Tomíno
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: MAN TGS
Máš na hydrauliku jen jednu tlakovou hadici, nebo i druhou-přepad?
Re: MAN TGS
Na autě mám dva vývody ale vlek jednu nebo jak to myslíš?
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: MAN TGS
Jo tak to máš jen tlakovou větev(některé vleky mají i přepadovou-druhou hadici). Pokud to jde u vleku nahoru hodně pomalu a dolů normálně, hledej problém v ovládacím rozvaděči, buďto je špatně nastavený, nebo šoupátko úplně neotvírá a část oleje se vrací zpět do nádrže.
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGS
mam dotaz, čipoval jste někdo 480ku 12ti litrovej motor, resp nikdy sem nezkoumal v čem je rozdíl výkonu 480/540 na stejnym objemu, jestli je to jen softem nebo je tam jiný turbo, vstřiky atd...E4
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Re: MAN TGS
Horiace motory v autách MAN
vybavených motormi D2676LF51-53 a D2676LOH35-37. Hovoríme o 12,4-litrových jednotkách v súlade s normami Euro 6C, vyrobených v období od novembra 2016 do augusta 2019. Tieto motory majú byť obzvlášť citlivé na požiare, pretože sú vybavené vtedy novým typom ložísk, vyrobených bez olova kvôli ekologickým požiadavkám.
https://40ton.net/plonace-silniki-w-man ... zemplarzy/
vybavených motormi D2676LF51-53 a D2676LOH35-37. Hovoríme o 12,4-litrových jednotkách v súlade s normami Euro 6C, vyrobených v období od novembra 2016 do augusta 2019. Tieto motory majú byť obzvlášť citlivé na požiare, pretože sú vybavené vtedy novým typom ložísk, vyrobených bez olova kvôli ekologickým požiadavkám.
https://40ton.net/plonace-silniki-w-man ... zemplarzy/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů